Jungkook-
Korviini kantautuu tuttu ääni, joka ilmoittaa, että välitunti olisi ohi. Huokaan hiljaa ja vetäydyn kauemmas toisesta ja vedän paitani päälleni. Odotan hetken, jotta toinen saisi myös paitansa päällensä. Mumahdan ja annan nopean pusun toisen huulille, jonka jälkeen lähden avaamaan vessan ovea. Tunnen takaani tiukan otteen ja sekunnissa olen seinä vasten ovea ja kasvojeni edessä on toisen herran kasvot. Hän painaa huulensa omiani vasten ja vie kätensä niskani taakse. Suljen nopeasti silmäni ja vastaan toisen suudelmaan nopeasti.
Hetken suutelen jälkeen työnnän toisen kauemmas itsestäni ja katsahdan hänen silmiään. "Mä meen mut sä voit jäädä. Äläkä oleta, että meiän välit paranis tästä yhtään" sanon ja haron hiuksiani hieman, jonka jälkeen poistun tilasta. Lähden nopeasti juoksemaan kohti luokkaa, missä minulla olisi seuraava tunti. Tiedän, että olen myöhässä ja lyön nopeasti päätäni matkalla, miettien mitä juuri tapahtui. Pudistan hieman päätäni, sillä halusin ajatukset pois päästäni, jonka jälkeen huomaan olevani luokan edessä. Koputan ovea nyrkilläni ja todella nopeasti ovi edestäni avautuu. Näen edessä vihaisen näköisen miesopettajan, joka pyytää minut luokkaan. Lähden jo astelemaan kohti vapaata paikkaa, kunnes kuulen takaani äänen, joka huutaa perääni, "Mitä sanotaan, kun ollaan myöhässä?!" Käännyn huvittuneena ympäri ja katsahdan opettajaa. Tunnen monet silmäparit katsomassa minua ja naurahdan hiljaa. "Samaa mitä sä sanot sun vaimolle sängyssä" totean tyynesti ja istahdan paikalle, mikä on tyhjä. Opettaja näyttää, siltä, että hyökkäisi päälleni hetkellä millä hyvänsä, mutta niin ei käynyt. Lasken pääni pulpetille ja suljen silmäni unisena, nukahtaen todella nopeasti.
(Nyt voidaan vaan suoraan skippaa sinne bileisiin, koska koulupäivästä kirjottaminen on tylsää)
Astelen kohti Namjoonin suurehkoa taloa, missä paloi ja välkkyi monia eri valoja. Oven edessä kuulen huutoa ja vedän viimeisen kerran tänä iltana raitista ilmaa. Astun sisälle taloon ja survoudun suorinta tietä kohti alkoholia, mitä talo on täynnä. Katselen kävellessäni ympärilleni ja yritän saada katseeni tuttuja kasvoja, kunnes Taehyung osuu katseeseeni. Kävelen hänen luokseen pitkin askelin hänen peräänsä ja hänen luokse päästyäni vedän tämän suudelmaan, sillä oletan hänen olevansa humalassa. Maistan pienen alkoholin vivahteen hänen suussaan, samalla sulkien silmäni. Tunnen hänen kätensä alaselälläni ja vien omat käteni hänen niskansa taakse. Irtaudun nopeasti hänestä ja lähden nopeasti etsimään itselleni alkoholia. Ainut syy miksi häntä suutelin on se, että varmistan sillä, että kukaan muu ei häneen halua tänä yönä koskea. En yhtään tiedä miksi tein sen, mutta mennyt on mennyttä.
Annan katseeni kiertää ympäriinsä, kunnes huomaan Jiminen ja Yoongin hieman sivummalla suutelemassa. Mumahdan huvittuneena ja tarkkailen kaksikkoa hiljaisena samalla hörppien alkoholia. Pian Jimin lähtee johdattelemaan Yoongia kohti Namjoonin makuuhuonetta, mikä todella yllättää minua. Päätän pysyä paikoillani, sillä en halua heitä sotkea millään tavalla...
YOU ARE READING
Myrkyllinen {Taekook, Fin}
Romance"Oh you again" Hellurei! Elikkäs tää on mun eka tarina mitä tänne kirjotan, joten varautukaa kaikkeen. Tai siis ainakin seuraaviin: -Kirjoitusvirheisiin -Kiroiluun -Epäselvyyteen -k18 juttuihin -Kauheeseen draamaan -Itsetuhoisuuteen -vereen -päi...