Omuzlarımdan tutup beni arkamdaki yatağa ittirdiğinde heyecanım hiç yokmuş gibi daha da artmıştı. Hızla üzerime eğildiğinde bedenim mutluluğu uçlarda yaşıyordu. Beni keşfetmesini istiyordum. Bunu her şeyden çok istiyordum. O koca penisi içime almayı bekliyordum ve bu an'a hemen ulaşmak şuan ki tek amacımdı.
Üzerime eğilen beden direk dudaklarıma asılmıştı. Öpüşü öyle sert ve tutkuluydu ki, bir an için 'acaba diğerlerine karşı da böyle mi? ' diye düşünmüştüm. Moralimi durduk yere bozduğumu fark edince gözlerimi sıkıca kapatıp açtım. Şuan bunları düşünemezdim.
Dudaklarımı yiyen dudaklara aynı sertlikte karşılık verdim. Öpüşme öyle tutkuyla ilerliyordu ki gözlerim kayar gibi oluyordu.
Islak bir ses ile nefeslenmek için dudaklarından ayrıldığımda hızla inip kalkan göğsüm umrumda değildi. Elleri altımda ki elbisenin eteğini bulduğunda dudaklarımı ısırdım. Eli eteği yukarı itip altımda ki tanganın kalça altımdan geçen lastiğini tuttu. Bedenim şimdiden büyük bir zevk alıyordu. Tuttuğu lastiği gerdirip hızla bıraktığında inlemiştim.
Sürtük falan değildim, her şeyi onun için yapıyordum. Benden etkilenmesi için aylardır etrafında dolanıyordum. Arkadaşlarım değiştiğimi söylese de sikimde değildi. Jeon içime girmeden de hiçbir şeyi umursayamazdım. Ona karşı duyduğum istek öylesine fazlaydı ki, aylardır onu düşünerek kendimi çekmek, türlü türlü fantezi aleti ile kendime zevk vermek yetmiyordu artık.
"Çok fenasın."
Hırıltılı çıkan sesi bile bana orgazm geçirtebilirdi. Dudaklarımı ısırarak kalçamı kaldırıp ona sürtündüm. İnlemelerime engel olamıyordum. Benim gibi o da inleyince sabırsızlandığımı hissettim.
Asla durmuyor ona sürekli sürtünüyordum. Bedeni üzerimde öyle güzel görünüyordu ki, deliğim hiç tatmadığı o penisi öylesine istiyordu öylesine kasılıyordu ki, kendimi engelleyemiyordum.
"Sakin ol Scarlett, sana istediğini vereceğim."
Kullandığı kelimenin ne anlama geldiğini bilmiyordum ve umursamamıştım da. Ayrıca o da farkındaydı, aylardır onu her görmemde kendimi onun altında inlerken hayal ettiğimin o da farkındaydı. Onu nasıl delice istediğimi o da biliyordu.
"Acele etsen iyi olur o zaman." dediğimde kahkaha atmıştı.
"Fazla sabırsızsın Alaina Scarlett."
"Evet öyleyim acele et."
"Yetişmemiz gereken bir yer yok Scarlett. Bu anın tadını çıkarmalıyız değil mi?"
Haklı olabilirdi ama penisini içimde hissettikten sonra da yavaş olsak bir şey kaybedeceğimizi sanmıyordum.
"Bunu sen içimdeyken de tartışabiliriz Jungkook."
Bu dediğime güldüğünde utanmam gerekirdi ama şuan utanabilecek bir durumda değildim. Tek istediğim oydu ve dediğim gibi bu şuan ki tek amacımdı. O yüzden başka bir şeye ilgi gösteremezdim.
"Seni hazırlamak isterdim ama sanırım istemeyeceksin, değil mi?" hızla başımı salladım, istemiyordum.
Yine güldü. Gülüşü öyle güzeldi ki yerimde hafifçe doğrulup gülümsemesinden öptüm. Tüm sınırlarımı siktir etmiştim. Yarın yatakta tek başıma uyanma ihtimalime karşı ben öylesine umursamazdım. Jungkook'da bu halimden memnun olduğunu belli ediyordu.
Bedenimi altından çıkarıp hızla dizlerinin üzerine yüz üstü yatırdığında şaşırsam da ne yapacağını merak ediyordum. Utanç duygum da bedenimi çoktan terk etmişti. Aşağı kayan eteği tekrar belime kadar kaldırdığında, eli tanganın bel lastiğine gidip onu hafifçe aşağı çekiştirdi. Kalçamın altında ki lastik biraz rahatsız ediciydi, yerimde hafifçe kıpırdanıp elimi lastiğe götürdüm. Biraz yukarı veya aşağı kaydırsam yeterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scarlett | Taekook
FanfictionFic düzenlenip yeni bir hâl alacaktır, okuyacağınız bölümlerin tamamı değiştirilecektir. Dilerseniz kütüphanenize ekleyin, yeniden yayınlamaya başladığımda okumaya yeni haliyle başlayın.