Yb sınırı 150 yorum
Bunu yapmak zorunda hissettiğim için kendime kızgın, size de kırgınım.
Ayrıca her bölümde huaolas ve daenaz0r ın yaptığı yorumlar olmasa 20 yoruma bile ulaşamayız. Birkaç cümlede fikir belirtmek niye bu kadar zor anlamıyorum. Gidişat için birkaç öneri verip iyiyse iyi kötüyse kötü demek zor değil, gerçekten kırılıyorum.
°°°
Meet again|Yeniden tanışmak
Jungkook'un salonunda oturmuş gergince dizimi titretiyor, çarpmazımda oturan profesörümün üzerimde dolanan bakışlarına asla karşılık vermiyordum. Yanımda oturan Jungkook ise bu durumdan oldukça keyifli olduğunu belirtircesine sırıtıyordu.
"Taehyung bir şey mi oldu, neden öyle oturuyorsun?" Diye birkaç dakikadır odada hakim olan sessizliği bozan Jungkook'a atabileceğim en ölümcül bakışlarımı attım. Zevk alıyordu resmen şu halimden.
"Bir şeyim yok." Dişlerimin arasından konuştuğumda Bay Jeon'da sessizlikten sıkılmış olsa gerek lafa girmişti.
"Nasılsın Taehyung, bugün rahatsızlandığını duymuştum." dediğinde gülümser biçimde yanıtladım onu.
"Evet efendim. Biraz rahatsızdım ama şimdi iyiyim."
"Ciddi bir şeyin yoktur umarım?" Diye ilgiyle sorduğunda yine gülümsedim.
"Hayır efendim çok ciddi bir şey değil."
"Tabii öyledir." Diye araya giren Jungkook'a kaşlarımı çatarak baktım. O ise umursamazca omuz silkti. Bay Jeon ise kaşlarını kaldırarak oğluna döndü.
"Neden öyle dedin? Ciddi bir şeyi mi var?" Dedi. Jungkook ise bana bir bakış atıp tekrar babasına döndü.
"Hayır yok baba. Önemli değil." İkimizin de konunun ne olduğunu söylemeden geçer, önemli değil diye geçiştirir tarzda konuşmamıza Bay Jeon kaşlarını çatarak baktı ama yine de çok da üstüne düşmeden omuz silkti.
"Siz nereden tanışıyorsunuz?" İkimize ortak yöneltilen soruda bir şey diyemeyerek etrafı incelemeye başladım. Bu soruyu Jungkook yanıtlasa daha uygun olurdu sanki.
"Taehyung uzun zamandır tanıdığım biri. Arkadaş ortamlarımız sayesinde tanışmıştık."
Doğru, arkadaş ortamımızda tanışmıştık. Hani şu her gün barlardan çıkmayan, içip içip evin yolunu bulamayan arkadaşlarımız.
"Taehyung'u çok severim. İyi bir çocuktur, başarılıdır da. Güzel bir arkadaşlığınız vardır eminim."
Ah, aynen öyle profesör. Arkadaşlığımız o kadar güzel ki, aramızdaki seksüel tansiyon hep zirvede.
"Arkadaş değiliz baba."
Siktir, ne?
Şaşkın gözlerim ve açık ağzımla Jungkook'a baktım. Bunu neden söylemişti?
"Ah, Taehyung da mı? Neyse sorun değil, iyi anlaşın çocuklar." Bay Jeon'un sözü üzerine Jungkook ile göz göze geldik. Oldukça şaşkın hissediyordum. Çünkü Bay Jeon'un sert yapısı yüzünden homofobik olabileceğini düşünüyordum. Oysa öyle olmaması ve konuyu böyle güzelce kabullenmesi çok hoştu, mutlu olmuştum. Ayrıca Jungkook ile istesek çok iyi anlaşacağımızı da biliyorduk ama ikimiz de isteklerimiz doğrultusunda inat edip duruyorduk. Bu yüzden ters düşmemiz kaçınılmaz oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scarlett | Taekook
FanficFic düzenlenip yeni bir hâl alacaktır, okuyacağınız bölümlerin tamamı değiştirilecektir. Dilerseniz kütüphanenize ekleyin, yeniden yayınlamaya başladığımda okumaya yeni haliyle başlayın.