İyi okumalar ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱
Jeon Family|Jeon Ailesi
°°°
"Taehyung"
"Efendim?"
"Kalk hadi kahvaltı yapmaya gidelim." Jungkook'un yumuşak sesiyle gözlerim çok az aralandı. Yanı başımda yumruk yaptığı eline yasladığı başını yüzüme eğmiş şekilde bana bakıyordu.
"Ne?" diye kısık sesimle sorduğumda uykulu ifademe gülümsemiş tam açılmayan göz kapağıma parmağını koyarak hafifçe okşamıştı.
"Kahvaltıya gidelim diyorum."
"Kahvaltı mı?" diye kaşlarımı çatarak sorduğumda başıyla beni onaylayarak gözümün önüne gelen saçlarımı parmağının ucuyla ittirdi.
"Ara sıra gittiğim güzel bir yer var oraya gideriz diye düşündüm."
"Hm, gideriz ama şimdi beş dakika daha lütfen." Uykulu çıkan sesimle bir şey demesine fırsat vermeden ona sırtımı dönüp yatmaya devam ettim. Gülümseyerek belimden tutup beni doğrultmaya çalıştı. Bir tepki vermediğimde birkaç defa seslendi ama yine kalkmayınca üzerime eğilip yüzümü öpmeye başladı. Yanaklarıma burnuma ve dudaklarımın kenarına öpücüklerini sıralarken daha çok mayıştım.
"Taehyung hadi bebeğim gerçekten çok acıktım." Yüzü tenimden ayrılmazken mırıldanması gıdıklanmamı sağladı. Çene hattıma bastırdığı dudaklarını yavaşça aşağılara indirirken yüzüme mayhoş bir gülümseme hakim oldu. Boynumu öpmeye başladığında önce tepki vermedim ama sonra öpmekten ileriye gittiğinde kaşlarım hafif bir şekilde çatıldı. Dikkatle hareketlerini takip ederken dilini sürttüğünde derin bir nefes aldım. Dişlerini geçirerek ufak ufak ısırıyor sonra da dilini sürtüyordu. Tenimi sıkıca dudakları arasına sıkıştırdı ve bir kez daha dilini sürterek emdi.
Başını sonunda kaldırdığında mmh demişti sırıtarak. "Tenin çok cezbedici."
Yüzü yüzüme iyice yaklaşıp gözleri gözlerime odaklandığında ben de gülümsedim.
"Hadi hazırlan da gidelim." Elleri yeniden belimi bulup beni kaldırdığında yataktan çıkmaya çok üşendim.
"Uykum var ama hâlâ." diye söylenerek gözlerimi kaşıdım. Yatakta oturur pozisyonda her an kendimi geriye bırakıp tekrar uyuyacak gibi duruyordum.
"Ama gideceğimiz yer çok güzel, babam da çok sever hatta." Uyanmam için dikkatimi çekmeye çalışması çok sevimli olsa da şu an beni cezbetmiyordu.
"Taehyung hadi ama saat kaç oldu daha bir sürü şey yapacağız." Mızmız sesiyle konuştuğunda ona baktım.
"Plan mı yaptın?" Kaşlarımı kaldırarak sorduğumda omuz silkti.
"Yaptım tabii ki. Boş boş evde oturacağımıza biraz vakit geçiririz."
"Bence yanıma gel biraz uyuyalım uyanınca sıkılırsak gideriz." Elini tutup onu yatırmaya çalıştığımda gülerek uzaklaştı.
"Çok uykucusun."
"Sen de biraz öyle olsan hiç fena olmazdı." Homurdanarak konuşmama yine gülüp örtüyü üzerimden çekti.
"15 saniye içerisinde kalkmazsan güzel yanakların başta olmak üzere her yerini ısırırım."
"Her yerimi?" Kaşlarımı kaldırarak sorduğumda gözlerini devirip kolumdan tuttu.
"Sabah sabah aklın nerelerde." diye söylendi. "An itibariyle 10 saniyen var kalkmazsan gerçekten iz kalana kadar ısırırım." Gözlerimi büyülterek ondan uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scarlett | Taekook
FanfictionFic düzenlenip yeni bir hâl alacaktır, okuyacağınız bölümlerin tamamı değiştirilecektir. Dilerseniz kütüphanenize ekleyin, yeniden yayınlamaya başladığımda okumaya yeni haliyle başlayın.