4.

128 10 0
                                    

Marinette's POV:
Adrien nu prea pare bine azi.Deobicei e zambitor si vorbăreț,azi e inversul.
M:Esti bine?
A:Aaaa,da sunt doar obosit,atata tot.
M:Ok
Minte.Nu e obosit.E ca si cum cineva la călcat în picioare și are toate oasele rupte mai ales la piept.L-am luat in brate și el a strigat ca îl doare.E ciudat.Nu stiu cine e Motan Noir,dar modul prin care mi-a zis el auu e la fel cum mi-a zic Motan Noir aseară când l-am imbratisat."Usor,printesa ma doare" asa mi-a zis și el.Si il doare în același loc în care îl durea si pe Motan Noir.Ma cam îngrijorează.

Adrien's POV:
Ma dor toate oasele.Vreau acasă.Si plus ca trebuie sa îmi schimb bandajul,e ud tot.Sper ca Marinette nu si-a dat seama ca sunt Motan Noir.Am fost cam respingător cu ea în ciuda faptului ca ea m-a vindecat aseară.
Ar trebui sa îmi cer scuze pentru comportamentul meu.O sa trec mai incolo si o sa vorbesc cu ea.

Marinette's POV:
Am primit asa de multe teme,plus ca m-ai am sa fac și niște schite pentru noua pălărie a lui Adrien.
Aud un bocanit în geam.E Motan Noir.
Mn:Bună,printesa ce faci?
M:Ai venit sa iti schimb bandajul?
Mn:Da si asta,si am vrut sa vad ce faci.
M:Pai bine,teme
Mn:La ce?
M:Matematica
Mn:Motanul asta toarce matematica.
M:Bine atunci,dacă te-ai oferit tu la ajutor.
Dar întâi sa iti schimbam bandajul.
Mn:E bine?
M:Da e bine,dar mai e pana când se vindeca complet.Si deci ai mai vazut-o pe Buburuza?
Mn:Nu,e ca și cum nu vrea sa ma mai vadă..
M:Poate a aflat ce s-a intamplat si se simte vinovata.
Mn:Vinovata pentru ce?
M:Ca ești ranit.
Mn:Nu are de ce.Mi-ar placea sa pot vorbi un pic cu ea despre asta.
M:Poate vei reuși.
Atunci se apropie de mine sa îmi mulțumească si după....

MarichatWhere stories live. Discover now