14.

80 3 0
                                    

Adrien's POV:

Ok,mai sunt 20 de minute pana cand ne vedem.Sunt pregatit.Sunt pregatit pentru cele mai frumoase sarbatori din viata mea.Am bomboanele,am florile,am cadoul.Nimic nu poate merge rau.Tot ce trebuie e sa il mai hranesc pe Plagg si pot pleca.Sper ca totul va merge bine.Sper sa nu o dau in bara sau sa o ranesc sau sa o supar.Am emotii.

E mult mai usor cu Buburuza,cu ea nu trebuie sa ma chinui sa fac o impresie buna.Pot sa fiu eu insami.Dar cu Marinette e cu totul alta poveste.Ea m-a vindecat atunci,a fost momentul cand am realizat ca e o fata extraordinara si m-am indragostit de ea lulea.Daca o dau in bara,nu numai ca o sa ma simt oribil si nu o sa ma iert niciodata pentru asta,dar ea nu v-a trece niciodata peste asta si probabil v-a fi akumatizata si ar trebui sa ma lupt cu ea.

Dar hai sa nu fiu negativist.Sa vad partea buna.Daca totul merge bine,voi putea continua relatia cu Marinette si amandoi vom fi fericitii.Ar cam trebui sa plec.

Plagg,claws out!

Marinette's POV:

Am reusit.NU POT SA CRED CA AM REUSIT!Off a fost asa de greu.Dar am reusit.Acum ma pot relaxa.

Adrien's POV:

Casa lui Marinette e uimitoare.La fereastra erau luminite si ghirlande.

Mn:Craciun fericit,printesa!

M:Craciun fericit si tie Chat.

Marinette's POV:

Dau sa il invit in sufragerie,dar BRADUL NU E FACUT!!!

M:O nu,nu am avut timp sa fac bradul!Imi pare rau,am fost asa de ocupata incat nu am reusit sa il fac,IMI PARE NESPUS DE RAU...

Mn:Nu-i nimic,il facem impreuna,unde sunt decoratiunile?

Cum poate sa fie asa de calm?!

Mn:Casa ta e minunata,Mari cred ca ai lucrat mult ca sa o decorezi asa de frumos.

M:Mersi,am stat 2 nopti sa fac toate astea

Mn:Doua nopti?!

Adrien's POV:

Mn:Doua nopti?!

Cum de nu e obosita?Eu nu as fi putut sa stau asa de mult treaz.Toate astea pentru mine?!

M:Da,dar nu e mare lucru,vrei niste biscuiti?

Mn:Da te rog,tu nu vrei?

M:Da,dar avem treaba.

Mn:Hai sa facem o mica pauza amadoi si sa mancam biscuiti.Lasa treaba o putem face mai incolo.Ai muncit destul.

M:Bine.

Marinette's POV:

Ma duc sa aduc in bucatarie si ma intorc cu o farfurie plina cu biscuitii glazuratii.

Mn:Mersi,printesa.Hai vino incoace.

M:HHHHmmm.

Adrien's POV:

Se pune cu capul pe picioarele mele.E foarte obosita.

Mn:Mersi,dar nu trebuia sa faci toate astea pentru mine.Si cum te vei descurca si cu brutaria si scoala?

M:V-a trebui sa gasesc o cale.V-a trebui sa ma intretin fara sa ma las de scoala.

Mn:Nu ai nevoie de ajutor,poate te-as putea ajuta?

M:Nuu,tu esti probabil ocupat cu munca de supereroi,nu iti pot cere asta.Nu poti sa ma ajuti mereu pe mine?Cum se va descurca Buburuza fara tine?

Daca continua tot asa se v-a imbolnavii.E prea stresata si ocupata cu sute de lucruri.

Mn:Probabil,Buburuza se v-a descurca fara mine.Nu asta e problema,te voi ajuta cu orice.Voi fii mereu aici pentru tine,printesa.

Dupa o sarut pe frunte.

M:Destul despre mine,tu esti bine?E clar ca ceva te macina.

Mn:Eu sunt ok,de ce nu as fi.

M:Nu mai inchide toate sentimentele in tine.Poti vorbi cu mine.

Mn:Nu inchid nimic in mine.Doar as vrea ca problemele mele sa fie personale.

M:Nu mai fi asa de secretos,ce faci tu nu e curaj,e teama.

Mn:De ce mi-ar fi teama?!Ma ridic brusc si incep sa tip la ea.Sunt un supererou,de ce mi-ar fi teama?!

M:Nu stiu,de multe.E clar ca ascunzi multe frici.Am observat asta.Nu conteaza daca esti un supererou,fiecare are fricile lor.Asa ai si tu.Poti vorbi cu mine,pisi.Uite mie imi era frica sa imi pierd cea mai draga persoana.Tu esti.Poti vorbi cu mine.Nu te m-ai inchide in tine.O sa-ti faca rau.TE ROG,CHAT SPUNE-MI!

Mn:Mie teama sa te pierd,ca te-as putea rani.Mie teama sa imi pierd si singuri prieteni pe care ii am,care au incredere in mine.Mie teama sa imi traiesc viata fara tine si fara Buburuza,mie teama ca o sa fiu SINGUR!incep sa plang.

Marinette's POV:

Imi vine sa plang cand il vad asa pe Chat.Chiar e o persoana buna dar in adancul lui e distrus si vrea doar un pic de iubire.

M:Nu-i nimic.Te inteleg.

Mn:Propri mei parinti nu ma baga in seama,tot ce vreau e sa ma iubeasca.

M:Vino incoace.Il iau in brate.

Mn:Imi pare rau,Marinette ca am tipat si m-am enervat pe tine,dar nu vreau sa par slab.Vreau sa arat ca sunt curajos si ca problemele astea nu ma afecteaza,dar adevarul e ca ma afecteaza foarte tare.Incerc sa le tin pe toate in mine,dar nu mai suport.Nu mai pot trai asa.Ca supererou trebuie sa par curajos nu pot fi fricos.De aceea vin aici si petrec timp cu tine.Asta ma face sa ma simt bine.Uit de tot si stau cu persoana care ma face sa ma simt bine.Ma raneste Buburuza cand ma tot refuza.Am decis sa renunt la ea.Oricum ea place pe altcineva.

Imi pare asa de rau pentru Chat.Nu stiam ca il ranesc.Doar i-am spus adevarul.Dar acum as da orice sa il fac fericit.

M:Te iert,incearca sa comunici despre problemele tale.Te va face sa te simti mai bine.

MarichatWhere stories live. Discover now