11.

97 5 0
                                    

Dintr-o data se intristeaza.

Mn:Ce parere ai avut despre sarut?Stiu ca probabil ma crezi un nesimtit si imi pare rau daca asa am dat impresia dar vreau sa iti spun ceva...

M:Pai a fost frumos dar vreau sa iti spun ceva...

Mn&M:Te iubesc!

Am inrosit.TOCMAI MI-A SPUS CA MA IUBESTE?!

M:Nu ai fost un nesimtit mi-a placut sarutul dar...

Mn:Dar..?

M:Mai e un baiat de care imi place pe langa tine...

Mn:Cine e?

M:Adrien Agreste.E de la mine din clasa.Stau langa el in banca si e un baiat dragut,amabil...si nu stiu care dintre voi sa aleg...

Adrien's POV?

Marinette il place si pe Adrien si pe Motan Noir.Adica pe mine deantregul?!

As vrea sa ma detransform sa ii arat ca sunt eu,dar Ladybug s-ar supara pe mine.

Mn:Stii si eu sunt in aceasi ipostaza.Te plac si pe tine dar si pe Ladybug...nu stiu pe cine sa aleg.

Am continuat seara discutand.Amandoi in pat.Eu intins cu o mana sub ceafa si ea cu capul pe mana mea.A fost mici dificultati cum ar fi ca trebuia sa il hranesc pe Plagg si tatal lui Marinette a venit peste noi.

Flashback:

Mn:Si tu ce faci maine?

Tatal lui Marinette:Marinette....

M:Scuze,Chat.

Mi-a pus patura pe cap si aproape m-a sufocat cu ea.

M:ZZZZ

TM:O dormi....Pa.

Mn:Hei,usor printesa.Ma sufoci.

M:Scuze.

End flashback.

Ii rest,totul a decurs bine.Dau sa ii spun ceva,dar o vad ca dorme.E asa de draguta cand doarme.Zici ca e un inger.Doarme asa de bine,cuibarita la pieptul meu si cu o mana pe pieptul meu.Nu puteam sa o trezesc.Dar trebuia sa plec.Ea tot spunea in somn:Nu pleca...si ma strangea mai tare.Nu pot risca sa imi afle identitatea secreta chiar daca doarme ca un ingeras.

M-am sculat usor fara a o trezi si o sarut gentil pe frunte.

Mn:Noapte buna,printesa.

Ajung acasa si ma detransform.Marinette tocmai mi-a spus ca ma place si ca Adrien.Daca as putea sa ii arat ca suntem una si aceasi persoana,lucrurile dintre noi ar fi mai usoare.

Daca continui sa ies cu ea ca Adrien,as faceo sa se simta incomod.Sa fie cu 2 persoane.Dar dupa as intrista-o si as da impresia ca o urasc.Ce as putea face?

O plac si pe Marinette si pe Ladybug la fel de mult.Nu vreau sa frang inima nimanui.

Marinette's POV:

M-am trezit fara Chat.Probabil a plecat si s-a gandit sa nu ma trezeasca.Mai e putin si vine Craciunul.Primul fara parinti mei de cand ei au...murit.Ma gandeam ca daca Chat nu e ocupat sa petrecem Craciunul impreuna.Din cate mi-am dat seama,el e cam singuratic.Nu ca el ar fi singuratic pentru ca nu are prieteni ci poate si el trece printr-o perioada grea.Nu prea mai e zambaret cand ne vedem.Nu cred ca mai poate sa mai indure durerea provocata de persoanele din jurul lui.Poate un Craciun cu mine l-ar inveseli un pic si poate reusim sa discutam despre problemele noastre si sa ne alinam impreuna demonii.

Asta e ultima saptamana de scoala.Targul de Craciun se va deschide si el cu doua zile inainte de Ajun.Prieteni mei sunt plecati de sarbatori si nimeni nu vrea sa mearga cu mine.Nici eu,la fel ca Chat nu impartasesc durerea mea cu altii.Prefer sa o tin pentru mine.

A:Buna Mari,ma gandeam daca nu esti ocupata vineri,ai vrea sa vii cu mine la bal?

Am si uitat!Balul de sarbatori era vineri.Toata lumea din Paris stie mai putin eu.Dar si Chat m-a intrebat ieri ca Ladybug.Si i-am spus ca nu pot veni.Asa ca nu vad ce e rau daca merg cu Adrien.Nu o sa isi dea seama ca am fost acolo.

M:Sunt libera,asa ca sigur ne vedem vineri.

A:Super.

OOOOO in ce incurcatura ma bag.

Mn:Buna,printesa

M:Chat,auzi tu o sa vii vineri la bal?

Mn:Da,poate domnita mea se va razgandii.

M:OOOoohhh

Mn:E ceva in neregula?

M:Nu,sigur ca nu.

Mn:Dar daca nu va aparea,ai vrea tu sa vii cu mine?

M:Pai,vezi un baiat deja m-a intrebat.

Mn:Cine?

M:Adrien.

Mn:Ohh

Adrien's POV:

E aiurea sa fii refuzat mai ales de cele mai dragii persoane tie.Oricum merg cu Mari ca Adrien,asta inseamna ca nu e nimic rau in asta.Dar tot o sa o astept pe domnita mea.

MarichatWhere stories live. Discover now