Mn:Mersi,printesa ca m-ai primit dar ar trebui sa plec,nu vreau sa mi se afle lipsa.
M:Ok...oooo si mersi ca mi-ai facut cel mai frumos Craciun.
Mn:Cu drag,poate ne vedem de Revelion.
M:Da sigur
Mn:Dar promite-mi ca nu te m-ai stresezi atat si sa fi mai relaxata.
M:Hmmm bine.
Il sarut si dupa iese pe geam.
Nu as vrea sa imi incalc promisiunea,dar nu pot sa fiu foarte indiferenta doar revelionul e peste 4 zile.In ultimul timp nu prea am mai fost atrasa de Adrien.Cred ca mi-am pierdut sentimentele pentru el.Am realizat ca nu ar trebui sa fiu indragostita de un baiat care nu ma place.Mi s-a ivit persoana potrivita.Si mereu a fost in fata mea si l-am respins.Mi-a fost alaturi si ma iubea asa cum eram.Si avea admiratie pentru mine de la inceput.Motan Noir m-a asteptat inca de la inceput si a venit momentul cand am inceput sa il plac si eu.Nu cred ca as putea sa gasesc un iubit mai special decat Motan Noir.Nu pot sa fiu mai norocoasa decat sunt deja.Viata mea a devenit minunata,am cei mai minunati prieteni si cel mai iubitor,dragalas,pasator,rebel iubit din lume.Il iubesc pe Chat fix asa cum e.Cu probleme sau fara probleme,cu masca sau fara masca el mereu v-a fi iubitul meu.Si oricine ar fi sub masca as fi bucuroasa sa imi continui viata cu el.El tot ar fi aceasi persoana de care m-am indragostit.
Adrien's POV:
Ea chiar ma iubeste.Ma gandeam sa iau un vasc si sa o fac sa ma sarute sub vasc.Ar fi minunat.Chiar daca a zis ca nu vrea ajutorul meu,tot o voi ajuta.Macar cu brutaria.Ar fi un gest frumos.Inca imi pipai buzele.Buzele ei mi-au atins buzele mele.Ale ei au fost asa de fine si moi.As fi putut sa o sarut o zi intreaga.Ea mi-a tratat degetul.Chiar are dreptate,pupicul mi-a vindecat arsura.Mai ales ca pupicul a fost de la ea.E ca si cum nu ma arsesem.E o scumpa.
Sper ca si pupicul meu i-a vindecat durerea.Am trecut prin asta.Stiu cum e sa iti pierzi o persoana draga.A ramas singura.Eu nu am fost ajutat sa imi revin.Nici macar tata nu m-a ajutat.Eu stiu cel mai bine cum e sa fi singur.Am fost toata viata mea,de cand eram mic.Ea nu merita asta.Ea merita sa fie iubita si indragita si voi face orice pot ca sa o ajut.
Pana cand trece peste o sa trec pe la ea mai des.Ca sa nu se simta singura.Probabil saptamana asta are o tona de comenzi si are nevoie de ajutor.Poate de data asta nu ma mai ard.
Marinette's POV:
Ma trezesc si il vad pe Chat fix langa mine in pat si ma speri de aproape era sa cad din pat,noroc ca m-a prins.
Mn:Buna dimineata,printesa.
M:Chaton,ce faci la ora asta in camera la mine?Si de cand esti aici?
Mn:Nu de foarte mult,am venit sa te vad.Esti asa de frumoasa cand dormi.
Ma sarutat si eu l-am sarutat inapoi.
Mn:Ar trebui sa ma vezi si pe mine o data cand dorm.
M:Probabil esti un dragalas.
Mn:Da,dar cand il inving pe HatwMoth.
M:Sigur.Stai un pic,m-am duc la baie.
Mn:Bine,dar cand termini sa ma lasi si pe mine sa imi dau cu apa pe fata.Sa ma trezesc si eu.
M:Pai ce,ai mai adormit cu mine?De fapt de cand esti aici,nu ma deranjeaza vreau doar sa stiu?
Mn:Pai de la vreo 5 dimineata.Si da am mai adormit un pic.
M:Ok...dar ar trebui sa dormi si tu mai mult ca dupa o sa fi obosit.
Mn:Incerc sa imi fac o noua rutina.Si trezitul la 5 e parte din rutina.
M:E clar ca ar m-ai trebui sa lucrezi la asta.
Mn:Ma gandeam ca daca ma trezesc mai devreme as putea sa te vad pana mergi la scoala.Sa vad daca esti bine.
M:Nu trebuie sa te ingrijorezi asa de mult pentru mine.Sunt ok.O sa trec peste.
Ma duc la baie si dupa il anunt ca poate veni.Si uitema pe mine si Chat amandoi in baie,unul langa altul.El spalandu-se pe fata si eu pe dinti.Cel mai hot lucru care l-am vazut la Chat,e atunci cand si-a ridicat capul si si-a udat parul din fata si dupa si-a bagat mana in el.E foarte hot.
Ma impinge usor in perete si din instinct il sarut.
Mn:Marinette Dupain Cheng,te iubesc.
M:Si eu,pisi.Dar am treaba.
Mn:Avem treaba.
M:Cum?
Mn:Am venit pentru doua lucruri:unu sa te vad dormind si sa te sarut si doi sa te ajut in brutarie.
M:Dar tu nici macar nu sti cum se face o paine.
Mn:O sa ma inveti.Eu chiar vreau sa te ajut.Poate cu scoala nu pot dar cu brutarie pot.Macar am ocazia sa invat sa gatesc ceva.
M:Ok.
Adrien's POV:
Se schimba,si da i-am dat intimitate si am asteptat-o in sufragerie.Coboara cu un coc frumos prins in sus si cu hainele de zi cu zi.E asa de frumoasa.Avem prima comanda si incepe sa imi arate cum se face.Imi ia facaletul si o facem impreuna.Mainile mele peste ale ei.
YOU ARE READING
Marichat
RomanceMotan Noir and Ladybug begin to fall in love with each other, but they are also each other's secret crushes. They must confess their hidden identities if they want to keep their romance going. Will they remain together or part ways?