Adrien's POV:
Ma simt mult mai bine.Marinette avea dreptate,aveam doar nevoie de odihna.Maine ma voi duce la scoala si o voi vizita pe Marinette.Oricum m-am plictisit foarte tare saptamana asta.Tata nu stie nimic legat de asta,iar plagg m-a ajutat sa ma recuperez.Ii datorez o tona de camember dupa asta.
Marinette's POV:
Sper ca Chat e bine,pana acum a stat acasa deci s-ar putea sa se fi vindecat.Nu a mai aparut niciun akuma pana acum,e bine.Dar in acelasi timp,e ciudat.Deobicei apar in fiecare zi,oare ce face Hathmoth?
Tikki apare langa mine.
T:Marinette,esti bine?
M:Da,doar ca ma gandesc la sentimentele mele pentru Chat.Il plac pe Adrien,dar il plac si pe Motan Noir si nu stiu pe care sa il aleg.Adrien place pe altcineva,dar totusi e un baiat bun,bland,generos,dulce.Motan Noir se gandeste mereu la mine si mi-a fost alaturi la greu,nu cred ca m-as fi descurcat ca Buburuza fara el.Si mi-a dat un semn ca ma place.Sarutul.E glumet,protector,gentil,curajos.Nu stiu pe care sa-l aleg.
T:Ascultati inima,ea v-a decide.
M:Ok,Tikki.Noapte buna.
T:Noapte buna,Marinette.
Adrien's POV:
Ma asez langa Mari si o vad ca e suparata.Nu ii sta in fire.Trebuie sa vad daca e ok.Nici nu apuc sa intreb ca ea zice trista.
M:Ma eviti?
A:Ce?
M:Cum adica ce?De cateva zile,tu ma eviti!Nu ma bagi in seama,esti respingator,nici nu te-ai ostenit sa imi spui un "buna" si acum vii si ma bagi in seama?!Si de ce nu ai venit la scoala?!
Chiar e furioasa pe mine.Ea nu stie ca eu sunt Chat si nu stie de ce am fost respingator atunci si de ce am lipsit.Nu pot sa ma dau in vileag.Domnita mea nu m-ar ierta pentru asta.
A:Pot sa explic,Marinette.
M:NUUU,LASA-MA IN PACE.
Pe ea a afectat-o foarte mult.Ma simt asa de prost.O sa trec dupa scoala la ea,ca sa pot discuta despre asta,dar ca Chat.
Marinette's POV:
Sunt asa de suparata pe el.Cum adica nu stie de ce sunt nervoasa?!Intru in casa si nici nu dau ochi cu parintii,am urcat imediat la mine in camera.Nici cu Tikki nu am vorbit.Doar am stat si am plans in patul meu.
Mn:Printesa?
M:Chat,lasa-ma in pace,pleaca acasa!
Mn:Esti bine?
M:Nu,un baiat de la mine din clasa,ma tot evita.
Mn:Cine e?Ai incercat sa vorbesti cu el?
M:Da,si s-a comportat de parca nimic nu s-a intamplat.Il cheama Adrien Agreste.
Mn:Poate vroia sa iti explice de ce se comporta asa.
M:Poate,dar eram prea suparata ca sa il ascult.
Mn:Incearca sa ii mai dai o sansa.
Chat are dreptate,poate Adrien are o scuza buna legat de asta.Poate trece printr-o perioada mai grea si asta explica de ce e respingator.
M:Si te simti mai bine?
Mn:Da,am ascultat de domnita mea si m-am odihnit.
M:Pot sa vad?
Mn:Sigur.
Intradevar,Chat s-a vindecat,mai ramasese o mica cicatrice,probabil Plagg a avut grija de el.Ma bucur ca e bine.
M:Se pare ca te poti intoarce la salvarea Parisului.
Mn:Sigur Buburuzei i-a fost dor de mine.Noapte buna,Printesa.
M:Noapte buna.
YOU ARE READING
Marichat
RomanceMotan Noir and Ladybug begin to fall in love with each other, but they are also each other's secret crushes. They must confess their hidden identities if they want to keep their romance going. Will they remain together or part ways?