Marinette's POV:
Ma trezesc pe canapea,nu stiu cum am ajuns aici.Nu stiu cat e ceasul.Nu stiu nimic despre ce s-a intamplat aseara dupa ce am adormit.Afara ploua și era frig.In camera era întuneric și rece ca si cum nu s-a făcut dimineata.Ma imbrac mai gros și ma ridic de pe canapea.Lumina de la baie era aprinsa si Chat iese pe usa.
M:Chat?
Mn:Buna dimineața,cum ai dormit?
Eram confuza.Cum s-a ridicat din pat?
M:Bine,cum de te-ai ridicat din pat?
Mn:Ma bucur.Cu greu,foarte greu.Dar cu miscare ma vindec mai repede.
M:Nu,te vindeci cu miscare.Trebuie sa te odihnesti sa stai în pat.Te misti dupa cateva zile dupa ce te odihnesti.
Mn:Ma simt destul de bine.Nu m-a durut nimic.
M:Da,dar tot trebuie sa stai în pat.Hai sa iti dau niste haine,sa nu răcești.
Mn:Nu e nevoie,imi iau costumul inapoi pe mine.
M:O să fie greu sa ti-l pui inapoi pe tine.Iti dau niste haine de ale lui tata.
Mn:Bine.
Iau din dulap o bluza si i-o pun pe el.Sa sa ii tina de cald.Mergem dupa in sufragerie si pun la incalzit apa pentru cafeluta calda.
M:Poftim
Mn:Mersi.
Ma pun la masa și il intreb:
M:Cum am ajuns pe canapea aseara?
Mn:Te-am carat eu,de pe jos pe canapea.
M:TOCMAI AI ZIS CA M-AI CARAT?!
Adrien's POV:
Nu inteleg de ce asa de uimita.Doar nu o lasam pe jos,în frig.
Mn:Da,ce are?Nu puteam sa te las în frig.
M:Pai tocmai te-am bandajat aseara!Nu ai voie sa cari greutati,o sa se deschidă rana!Vino incoace,ACUM!
Ma duc la baie cu ea si ma pune sa ma dezbrac.Mi-a desfacut bandajul si s-a uitat la mine.
M:Ai avut noroc de data asta!Dar sa nu mai cari greutăți pana cand te vindeci,ok?
Mn:Bine.
M:Promite-mi.
Mn:Iti promit ca nu mai car greutăți pana cand nu ma vindec,printesa.
M:Bine.
Ma saruta.
Am speriat-o rau de tot.Nu inteleg de ce
e asa de grijulie cu mine,nu e ca și cum aproape am murit.Mn:Pot sa te intreb ceva?
Era atenta la telefon.
M:Da sigur,stai un pic.Trebuie sa plec undeva,ma întorc repede,tu stai aici.Ok?
Mn:Ok.
Era o alerta de akuma,probabil se duce și se transforma.Ma simt un pic inutil,ea e in acțiune iar eu stau aici,inchis in casa și nu pot sa o ajut cu nimic.Ma detransform.Nu pot sa mai aștept,nu pot sa imi mint domnita.O sa-i spun.O sa-i spun adevărul.
P:Baiatul,stiu ce vrei tu sa faci și iti spun ca nu e bine!
A:Trebuie,nu mai suport sa tin asta secret!
P:Bine,dar întâi trebuie sa iti spun ceva...
A:Ce,Plagg?
P:Asculta-ma cu atenție,e foarte important.Adrien tu ești...
YOU ARE READING
Marichat
RomanceMotan Noir and Ladybug begin to fall in love with each other, but they are also each other's secret crushes. They must confess their hidden identities if they want to keep their romance going. Will they remain together or part ways?