Adrien's POV:
Sper ca Mari nu mai e asa de suparata pe mine.E un pic ciudat sa vorbesc cu ea despre mine de sub masca.Si cand ma gandesc ca i-am cauzat atatea suparari lui Marinette.Sper ca ma voi putea revansa o data.Trebuie sa ii explic ce s-a intamplat.
A:Marinette,legat de faza cu evitatul.Nu te evit,doar ca am fost respingator pentru ca...Akuma!
M:Ce?
A:E un om akumatizat,trebuie sa plec,acum dar iti voi explica totul iti promit.
M: Ok.....
Marinette's POV:
Trebuie sa ma transform!
M:Tikki,spots on!
Ma intalnesc cu Motan Noir.
Mn:Bonjour,m'lady!
B:Buna pisi.Pari mai bine.
Mn:Da,ti-am ascultat sfatul si acum sunt mult mai bine.
Terminam lupta si ma duc acasa.Ziua de scoala s-a terminat dar asta nu inseamna ca Adrien a scapat de explicatii.
Adrien's POV:
A fost o zi lunga.Imi pare rau ca nu am putut sa ii explic lui Marinette ce s-a intamplat atunci cu mine.De cand am inceput sa am sentimente pentru ea,simt ca nu as putea sa stau o secunda fara ea.O iubesc prea mult.Chiar nu as vrea sa o ranesc si as vrea sa pot rezolva neintelegerea asta.Sau macar sa ma pot revansa,scotand-o poate la un film.
P:Ce tot spui tu,Casanova?! Ea nu ar fii de acord sa iasa cu tine la film.Nici macar nu stii daca are sentimente pentru Adrien.Ea e indragostita de Motan Noir.
A:Atunci trebuie sa o fac sa se indragosteasca si de Adrien.
P:Nu o invinuesc pe Marinette.Motan Noir stie sa flirteze,el e tipul mai romantic si rebel.Poate ar trebui sa te comporti mai mult ca el.Gen sa te comporti ca mine.
A:Asa ai atras-o si pe Tikki?!😂
P:Nu o baga pe Sugarcube in discutie!Bine poate nu am reusit inca sa o atrag,dar macar sunt in progres cu relatia noastra.La fel ca tine si Ladybug.Doar ca ea nu te va iubi niciodata!😂
A:Nu o baga pe Ladybug in discutie!Vorbim aici de o posibila relatie intre mine si Marinette.
P:O posibila relatie poate intre Motan Noir si Marinette.
A:Da dar cum sa o fac sa fie atrasa de mine.Gen sa fiu sigur ca ma place.
P:Nu te uita la mine,Casanova!Tu ai sarutat-o!Tu ai dat impresia ca vrei sa faci un pas in relatia voasta de prietenie.Acum descurcate!Eu ma duc sa ma culc!
A:Bine,noapte buna Plagg.
Plagg are dreptate.Eu am sarutat-o si am incercat sa fac un pas inainte la relatia noastra de prietenie.Dar problema e ca nu stiu daca si ea e indragostita de mine.O sa ma duc maine si o sa o intreb ce parere are despre sarut.Si as vrea sa aflu si ce parere are despre mine ca Motan Noir.Poate crede ca sunt un pic nesimtit pentru ca deja stie ca o plac pe Ladybug si e ca si cum o insel pe ea.Trebuie sa aflu urgent si sa rezolv problema intre noi,maine!
YOU ARE READING
Marichat
RomanceMotan Noir and Ladybug begin to fall in love with each other, but they are also each other's secret crushes. They must confess their hidden identities if they want to keep their romance going. Will they remain together or part ways?