~Minghao'dan~
Jun hiç bir şüphe duymaması için sabahın bu saatinde mesaj atmıştım, şansıma uyanıktı. Onu cidden özlemiştim, yanımda olmadığı her saniye onu özlüyordum. Bir yandan tüm cesaretimi toplayıp 1 ay sonra karşısına çıkacaktım, kampüs konserinde onun için yazdığım şarkıyla...
Dün akşam Mingyu'nun dedikleri hala aklımdaydı, cidden yakışıyor muyduk? İçimdeki garip heyecandan dolayı resmen yatakta tepiniyordum. Tepinmeye devam ederken birden kapım açıldı, gelen Wonwoo'ydu. "Bu saatte neden kapıyı çalmadan geldin?" diye sordum, iç çekerek "salona geçip konuşalım mı?" dedi. Şahsen şaşırmıştım ilk kez onu bu kadar bitkin ve üzgün görüyordum. Yataktan kalkmıştım Wonwoo ile yavaşça salona ilerliyorduk, her yüzüne baktığımda daha da beter görünüyordu. L şeklindeki koltuğa rahat bir şekilde yayılıp "dökül bakalım" dedim, gözleri dolmuş bir şekilde "bence Mingyu beni artık sevmiyor" dedi. Rahat oturduğum şekilden daha ciddi bir şekle geçip "nereden çıktı şimdi bu" dedim
"eskisi gibi içtenlikle bana gülmüyor, eskisi gibi içtenlikle öpmüyor beni"
"belki sana öyle geliyordur, belki şu an kötü bir dönemden geçiyordur, emin ol kimse seni Mingyu'nun sevdiği kadar sevmiyordur" diyerek sarıldım,
gülümsedi "öyledir değil mi" dedi , gülümseyerek başımı salladım. Wonwoo cidden çok hassas bir yapıya sahipti, Wonwoo cidden Mingyu'yu kaybetmekten çok korkuyordu. Wonwoo'nun Mingyu'dan başka kimsesi yoktu. Wonwoo gözlerindeki yaşları silerek "her seferinde tek cümle ile beni düzeltiyorsun" diyerek kıkırdadı. Yakınlardan ayak sesleri geliyordu, başımı ayak seslerinin olduğunu yöne çevirdiğimde gelen kişinin Mingyu olduğunu gördüm "iyi insan lafın üstüne gelirmiş" diyerek güldüm. Bizim oturduğumuz koltuğa oturup "sabahın bu saatinde ne konuşuyorsunuz" dedi, o sırada Wonwoo Mingyu'ya sıkıca sarıldı ve "beni sakına bırakma" dedi Mingyu Wonwoo'nun alnına öpücük kondurarak "asla seni bırakmam" dedi. Hafifçe öksürüp "hatırlatayım burada sap birisi var ayıp oluyor yanii" diyerek güldüm, aslında cidden baya kıskanmıştım, ben ne zaman Jun'a sarılıp öpebileceğim? Mingyu bana dönerek "ne zaman Jun'a açılacaksın?" diye sordu, bu soru karşısında biraz garip hissetmiştim, yüzümde hafif bir gülümseme oluşarak "1 ay sonra kampüs konserinde" dedim. İkiside dediğimden dolayı resmen şok olmuşlardı, bu sefer Wonwoo bana dönerek "peki nasıl olacak bu iş?" dedi, tüm planımı anlattım, zaten anonim numara işini biliyorlardı, 1 ay daha anonim takılıp ona yazdığım şarkı ile açılacaktım. Onlara dönüp "o gün siz de gelir misin?" diye sordum, başlarını olumlu bir şekilde sallamışlardı.Sadece konser gününü beklemek kalmıştı...
🌸🌸🌸
geçiş bölümü gibi oldu nyse-okuduğunuz için teşekkür ederimm ( ˘͈ ᵕ ˘͈♡)
🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side By Side | JunHao
Fanfiction+82********** seninle el ele tutuşmak istiyorum fakat ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 🌸|20210501| 🌸|20210516| '#1 - junhao' '#1 - meanie' '#2 - seventeen'