"peki beni öper misin?"
Bunu söylediğinde kafasını boynumdan kaldırıp yüzüne küçük küçük öpücükler kondurmuştum.
Yavaş yavaş gözleri kapanmıştı.
O kadar güzel uyuyordu ki...
Ona baktıkça karnımda kelebekler uçuşuyordu
Uyuduğuna emin olduktan sonra dudağına hafif bir öpücük bıraktım.
Sıcak olan vücuda daha da sıkı sarılarak kendimi uykunun derinliklerine bıraktım.
----
Gözlerimi hafiften aralamıştım, odamdaki duvar saatine baktığımda saat 7.34tü. Gözlerimi devirdikten sonra bana sarılan bedeni izlemeye başladım, o kadar güzel görünüyordu ki...
Şu an sanki dünyadaki en küçük, en zarif, en kırılgan beden kollarımın altındaymış gibi hissediyordum...
Hafiften gözlerini aralayarak bana bakmaya başlamıştı, kısık olan gözleriyle gülümsedi.
Ölüyormuşum gibi hissediyorum...
"Günaydın" dedi güçsüz sesiyle
"Ah sana da günaydın, iyi uyuyabildin mi?"
"Uzun zaman sonraki en iyi uykum denebilirdi" diyerek kıkırdadı.
Ah tanrım Jun insan olamayacak kadar mükemmel...
"Adına sevindim" diyerek gülümsedim.
Yataktan zar zor kalkarak aşağı kata inmiştik. "Kahvaltıya ne istersin?" diye sordum "Kahvaltı yapmak istemiyorum uygunsa kahve içerken seninle biraz konuşmak istiyorum" diye iç çekti. Cidden birden morali bozulmuştu, çok belliydi. Başımı sallayıp mutfağa kahve yapmaya gittim, Jun bu sırada salondaki koltuğa yerleşmişti bile. 5 dakika içinde kahvelerimizi hazırlayıp Jun'un yanına oturdum, kahveyi uzatıp "anlat bakalım" diyerek elimi bacağına attım. Tekrardan iç çekerek tüm her şeyi tek nefeste anlatmıştı resmen.
"NE DEMEK BABAN SENİ DÖVDÜ!" diyerek ayağa kalkınmıştım, tekrardan iç çekti "günlüğümü bulamayacağı bir yere koysaydım keşke" dedi, hafiften sakinleşerek "peki günlüğünde ne yazıyordu?" diye sordum. Elimi sıkıca tutup "zamanı gelince sana okutacağım merak etme" dedi.
Aslında her şeyin cevabı şimdi açığa çıkmıştı, dün gecenin bir vaktinde gelmesi, ağlaması, sarılmamı ve öpmemi istemesi ve en acısı sırtındaki morluklar...
"Bir süre sende kalabilir miyim?" dedi üzgün bir sesle
Ailemler bir kaç haftadır eve gelmiyorlardı bundan dolayı gülümseyerek başımı olumlu şekilde salladım "İstediğin kadar kalabilirdin" diyip sarıldım.Evet belki uzun zaman sonra istediğim gerçekleşiyordu, her gün Jun'a sarılıp uyumak...
Ama bir sıkıntı vardı
Baştan sona The8...🌸🌸🌸
okuduğunuz için teşekkür ederimmm
( ˘͈ ᵕ ˘͈♡)
🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side By Side | JunHao
Fanfiction+82********** seninle el ele tutuşmak istiyorum fakat ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 🌸|20210501| 🌸|20210516| '#1 - junhao' '#1 - meanie' '#2 - seventeen'