Mingyulardan çıktıktan sonra markete uğrayıp bir şişe şarap alıp evin yolunu tuttum. Mingyu ve Wonwoo beni oldukça sakinleştirmişlerdi.
Eve vardığımda iç çekerek içeri girdim, üstümdekileri çıkarıp kendini salondaki kanepeye attım. Şarap şişesini açıp direkten kafama diktim.
Mutlu olduğum kadar bir yandan da o kadar korkuyordum
Evet Jun resmen farkında olmadan bana hislerini açmıştı ama 1 hafta sonra ben ona açıldığımda ne tepki verecekti? Bunu düşündükçe içimdeki korku hissi büyüyordu
*1 yeni mesaj*
Gecenin bu saatinde kim mesaj atar ki? Telefonumu cebimden çıkarıp mesaja baktım
Jun
Hao uyanık mısın?Minghao
evet, noldu?Jun
bir sıkıntı olmazsa yanına gelebilir miyim?Minghao
elbette gelebilirsin evdeyim nasılsa✔✔
tam da sırasıydı...
Yaklaşık 5 dakika geçmeden kapı çalmıştı. Kapıyı açtığımda Jun'un ağladığını fark ettim. Neler oluyordu?
Jun'u içeri alıp sarıldım ve hafifçe "noldu" diye kulağına fısıldadım. Yüzüme baktı ve hiç bir şey demeden bana daha da sıkı sarıldı.
Cidden ne oluyordu?
Ağlaması her dakika şiddetleniyordu ama ağzından hiç bir kelime çıkmıyordu.
Göz yaşlarının çıplak tenime değmesi canımı acıtıyordu...
Saat neredeyse 3e geliyordu, Jun hafiften sakinleşmişti. Jun ile odama çıkmıştık, Jun kısık bir sesle "yanımda uyur musun?" diye sordu başımı döndürüp olumlu bir şekilde salladım. Jun için dolabımdan rahat bir tshirt ve eşofman çıkarıp ona uzattım, kıyafetleri elimden alıp arkasını döndü. Tshirtünü çıkardığında gözüme sırtındaki morluklar takılıdı.
Bunlar da neyin nesiydi?
Jun üstünü değiştirdikten sonra yatağa girdi, bende hemen onun yanına yattım. Sırtındaki morlukları sormak istedim ama cesaret edemedim.
Yaklaşık 5 dakika sonra kısık bir sesle "bana sarılır mısın?" diye sordu Jun, düşünmeden direkten sarıldım. Kalbim deli gibi atıyordu...
Kafasını boynuma gömmüştü, boğuk bir sesle
"peki beni öper misin?"
🌸🌸🌸
bu bölüm nedense içime hiç sinmedi 😿neyse-
Mingi geri döndüü🥺💌💘💝💖💗💓💞💕💟❣💌💘💝💖💗💓💞💕💟❣💌💘💝💖💗💓💞💕💟❣💌💘💝💖💗💓💞💕💟❣
okuduğunuz için teşekkür ederimmm
( ˘͈ ᵕ ˘͈♡)
🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side By Side | JunHao
Fanfiction+82********** seninle el ele tutuşmak istiyorum fakat ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 🌸|20210501| 🌸|20210516| '#1 - junhao' '#1 - meanie' '#2 - seventeen'