~Jun'dan~
İçeriden sesler geliyordu, sabahın bu saatinde kim uyanık olabilirdi ki? Odadan çıkıp seslerin olduğu yere gittim ve herkesin orada olduğunu gördüm, herkes kafasını bana döndürüp tek bir ağızdan "günaydın" dediler. Yanlarına oturup "günaydın da neden hepiniz bu saatte uyanıksınız?" diye sordum, Minghao "Wonwoo ve ben zaten uyanıktık sohbet ediyorduk, Mingyu'da bir kaç dakika önce geldi" dedi, başımı salladım. Birden bir sessizlik çöktü, bir kaç dakikalık olan sessizliği Mingyu bozmuştu, "eee bugün de bizde kalsanıza" dedi ona dönüp "sana kalsa buraya taşınmamızı istersin" diyip güldüm diğerleri de güldü, Mingyu "yani aslında taşınsanız fena olmaz" dedi. Havadan sudan konuşmaya başladık. En sonunda ayağa kalkıp "bu 2 günün sonunda artık gitsem iyi olur" dedim Minghao da ayağa kalkıp "biz gidelim" dedi ve koluma girdi, kalp atışlarım hızlanmıştı.
Mingyu ve Wonwoo ne kadar mızmızlansada evden çıkmıştık. Yolda yürürken Hao'ya dönüp "1 ay sonra kampüste konser olacakmış" dedim o da bana dönüp "ya ne güzel, beraber gitmeye ne dersin" diye sordu, cevap olarak gülümseyerek başımı salladım. Sohbet ederek yürümeye devam ettik. En sonunda benim evimin önüne gelmiştik, kapıyı açtım Hao'ya dönüp "her şey için teşekkür ederim" diyip içeri girdim. Cidden bu 2 gün çok güzel geçmişti. Ayakkabılarımı çıkararak odama doğru ilerledim, odama geldiğimde kendimi direkten yatağa attım ve düşünmeye başladım.
Hao ile benim aramda arkadaşlıktan daha ötede bir şey var mıydı?
Arkadaşlıktan öte bir şey varsa bunun adı neydi?
Arkadaşlığımızı bozar mıydı bu?
Acaba o da benim düşündüklerimi düşünüyor muydu?
Beni hiç arkadaştan öte görmüş müydü?
Acaba arkadaştan ötede görebilir miydi?
Sonsuza kadar arkadaş mı kalacaktık?
Ben tam olarak ne hissediyorum?
Cidden ondan hoşlanıyor muydum?
Bir erkeğin bir erkeği sevmesi ne kadar doğrudur?
Düşüncelerim ile boğuşurken birden kapı çaldı, sürüklenerek zoraki kapıyı açmayı başarmıştım. Gelen Hao'ydu.
Bir an duraksamıştım, onu düşünürken karşıma çıkması biraz garip hissettirmişti. Hafiften öksürerek "içeri girmem yasak mı" diyerek gülümsedi, kenara çekilerek girmesine izin vermiştim. İçeri girip elindeki poşetleri mutfağa bırakıp salondaki kanepeye uzandı. Yanına gittim ve "hangi rüzgar seni attı?" diye sordum, güldü "senin şu izlediğin dizlerden birine yeni sezon gelmiş beraber izleriz diye geldim" dedi. Sevinmiştim oldukça fazla sevinmiştim. Kumandayı alarak diziyi açtım.Diziyi izlemek yerine Hao'yu izlemeyi seçmiştim...
🌸🌸🌸
Bu arada junhao taginde 2. sıradayız her şey için çok teşekkür ederim♡Okuduğunuz için teşekkür ederimmm ( ˘͈ ᵕ ˘͈♡)
🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side By Side | JunHao
Fanfiction+82********** seninle el ele tutuşmak istiyorum fakat ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 🌸|20210501| 🌸|20210516| '#1 - junhao' '#1 - meanie' '#2 - seventeen'