Dokuzuncu Bölüm n
Abi hadi kalkın geç kalıyoruz .
Rüzgar tut da arabaya taşıyalım .
Abi büyük araba ile gidelim köy yolu daha rahat olur .
Sen kullansan ben geç yattım arkada uyurum biraz . Arkada yer bırakmamış ki adam yorganla yola çıkıyor .
İlk molada ben alırım kardeşim .
Tamam çıkıyoruz bi dua et .
Çarpılmayalım .Tamam anne ararım annem daha yola çıkmadık varınca ararım korkma bi şey olursa ararım anne söz ararım .
Uzun uzun ikna etmeye çalıştık annemi sonunda yoldayız ilk mola verdimiz yerde görüntülü aradım .
Denizi .
Ama Ateş açtı kim bu bu saate abi Deniz telefonun çalıyor aradığın saate s*****.
Alo açtın telefonu Ateş sen misin ?
Ateş yüzüne tutu uyuyordu .
Siz daha yola çıkmadınız mı ?
Çıktık rüzgar kullanıyor .
Denizi evde mi bıraktınız ?
Evde bıraksam daha az yer kaplardı .
Denizi gösterdi yastığı yorganınla arkada uyanıyor . Of konfora bak yolculuğa mı çıkıyor rüyalar arası geçiş mi yapıyor belli değil Işıl Denize bak .
Deniz kalk arabaya sür sevgilim uyusun biraz .
Hı bunun da bi sevgilisi oldu ya her fırsatta söylemeli şey de bundan sora ekmek sevgilim zeytin sevgilim a çay sevgilim ya da şey sevgilim var duydun mu çay sevgilim var ekmek sevgilim var kuş duydun mu sevgilim var . Kıskandın anladık Abartma Güneş o kadar da değil . Abartma Işıl o kadar .
Ateş gülüyordu .
Ateşle sabahları görüşmek lazım uykusu varken farkında olmadan gülebiliyor Muş ?
Aslında çok daha sinirli olur sevgilimin üstüne gitme Denizin üstüne su dökerim .
Ay yazık ya kıyamam hasta olur tamam Tamam dökme vicdansız Rüzgar pis enişte .
Siz nerdesiniz ?
Mola verdik kahvaltı yapıyoruz . Bizim
ne kadar kaldı abi ?
Yarım saat var .
Biz yola çıkıyoruz iyi yolculuklar Denize Günaydınlarımı iletin .
Görüşürüz.
Hadi yol çok uzun .
sonunda kaç saattir yoldayız ?
Üç saat oldu .
Mesaj atıyorum ben .LAN GELDİK BİZ
Beş dakika sonra cevap geldi
BEKLEYİN DİNLENİN MALUM ÇOK YORULUCAKSINIZ .
P*ç ulan köpek bekle diyor dalga geçiyor aklınca .
Denize mesaj geldi Ateş .
Ne diyor? Oku .O GÜNAYDIN DENİZ BEY UYANABİLDİNİZ RAHAT MIYDI UYKUNUZ BARİ
SONUNDA UYANDINIZ TABELANIN ÖNÜNDE DURUP ARKADAKİ ADRESE GİDİN .Mesaj geldi güneş .
Nereye gidiyoruz .
Konum atmış .
Burası neresi lan .
Mesaj atmış yine .KARNINIZI DOYURUN İSTEDİK :)
Uyumak istiyorum artık yoruldum yemek diyor ya yemek diyor Işıl .
Valla ben acıkmıştım iyi oldu .
Alo Deniz aşkım seni görmek ne güzel paşam uykunuzdan uyanmışsınız bakıyorum .
Sen de mi prenses ?
Ben de oğlum o nasıl bi konfor bundan sonra ilk tatile çıkılacak insan sensin biz uyuruz yol boyu çok yoruldum .
Neden ?
Yemek yemek zorunda kaldık otel le giremiyoruz çünkü .
Ne olmuş dedi Ateş?
Otele girememişler .
Nedenmiş dedi Deniz ?
Kahkaha attım kim soruyor Rüzgar mı ?
Yo ben soruyorum .
Sen hep şaşırarak mı soruyorsun neden değil nedenmiş ?
Yeni uyandım ya ondan .
HE DENİZ HE İNANDIM NEYSE
Otel dolu çıkmak yerine tatili uzatmışlar .
ortada kaldık otel arıyoruz şimdi .
Geldik dedi Ateş .
Aşkım kapatmam gerekiyor öptüm.
Mesaj gelmiş çabuk çorbanı iç çıkıyoruz .
İçmek istemiyorum çay yetti hadi gidelim . Safranbolu kristal teras diyor .
Tamam kaç saat gösteriyor .
Bi buçuk saat diyor aşkım .
Tamam .Kanka burda sadece SAFRANBOLU KRİSTAL TERAS yazıyor. Oraya gidiyoruz o zaman hadi .
Of Işıl çok güzel baksana .
Ben gelemem korkuyorum .
Saçmalama kızım tut elimi hadi .
Ya gerçekten gelmesem .
Ya hadi bana güven .
Tamam of tamam .
Anne bak nerdeyiz .
Dikkat edin düşüncelisiniz .
Anne kristal teras burası bi uğrayıp otele geçicem . Tamam geç kalma .
Otele mi ?
Evet varınca ara beni .
Tamam anne ordan da yetişiyorsun görüşürüz. Annemle görüntülü konuştuk hadi mesaj gelene kadar çay içelim .
Olur .
Aşası da çok güzel dimi ?
Güzel .
Knk ben deliriyorum galiba az önce rüzgarın sesini duydum .
Mesaj geldi dur bekle güneş . Ne diyor ? ŞELALEYE İNİN ! HEMEN !
Emir vermesi beni deli ediyor inelim .
Geldik geri zekalı geldik .
MAGRA KAFEDE BEKLEYİN ÇAY KAHVE İÇİN GELİYORUZ .
Oha kim geliyor güneş gitmesek mi ?
Gelsin de bi dövelim sen arkamda kal tamam mı bi de seni korumakla uğraşmak zorunda kalmayayım . Tamam .Terastayız geldik .
MAGRA KAFEYE İNİN SİZİ BEKLİYORUZ .
oha gerçekten orda olabilir mi ? Umarım orada olur da oyun oynamak istiyor ya oynarız .
Ateş öldürmezsin dimi ?
O kadar tektir etti Deniz bunu da düşünmüştür .Kızlar bi yandan panik olmuşlar ama belli etmek istemiyorlar kafede genç bi çocuk var başka da kimse yok çocuklar sa hızlı bi şekilde kafeye giriyorlar ama gördüklerine iki taraf da şok oluyor Ateş sinirini alamayıp sendin tabi bana mesaj at merak ederim haberdar et falan aramıza girmeler denizle kanka olmalar güzel oyundu ama seni bir kere daha etrafımızda görürsem kız demem sana vurmam ama ailen ve polis ekipleri tarafından gözaltına alınırsın amacın neydi söylesene komik mi bu senin için? ve sen ne olayından bahsediliyorsun ?sen benim cesaretime laf söyleyebilecek bi insan mısın bizden uzak dur sonu kötü bitmesin .
Hadi gidiyoruz .
Neden yaptın bunu güneş ?
Deniz .
Sus Deniz duygusalsın diye kandırmış İŞTE seni hadi gidelim .
Siz gidin abi Işıl bana bi cevap vermeli hiç değilse bunu yapsın bana olan duyguların da mı oyundu ?Işılın ağzını elimle kapattım . Cevap vermek zorunda değilsin cevabı bile haketmiyor imana bana .
Benim yaptığımı düşünüyorsun dimi Deniz sence o kadar aşalık bi insanım yani ben teşekkür ederim geri zekalı biliyorum bi yerden izliyorsun bizi gerçekleri gösterdin bana mutlu ol .
Işıl cevap vermek istiyorsan durma ama benim bu insanlara söyleyecek tek cümlem yok .
Ben de konuşmak istemiyorum ben duygularımdan emindim ne yazık senin duygularından da emindim rüzgar efendi .
Çıkarken çocuk önümüze geldi .
Güneş ve Işıl dimi ?
Evet ne var ?
Bunu size vermem için para verdiler bana almanız gerekiyor Muş bunlar otel kartınız rezervasyon yaptırılmış sizi orda bekliyorum oyun bitmedi daha yeni başlıyor arkadaşlarınızla tanıştınız .
Tamam ver .
Ne tamamı Güneş .
Başak bi şey gelmiyor aklıma gidip bi gece kalalım eve döneriz yarın .
Artık yoruldum hadi .Abi bi şey söylemem gerekiyor ama beni dövemeyin lütfen.
Bi hafta önce bi adam getirdi bu kartları buruya gelecekler dedi bu otelin kartı rezervasyon yapmış orda bekliyormuş oyun yeni başlamış .
Ne diyorsun oğlum sen ne adamı ?
Abi yirmili yaşlarda bi adam verdi olanları anlattı para verdi bana .
Tamam kardeşim git sen .
Nereye gidiyorsun gel buraya rüzgar nereye gönderiyorsun hesap vericek bana .
Git dedim .
Ne yapıyorsun abi sen ?
Ateş kendine gel artık hadi gidelim bi gece kalalım yarın dönelim .
Biti oyun ne anlatıyorsa anlatsın köpek .
Deliricem ya oyununa s***cam .
Hadi gidelim mi biraz uyumak istiyorum dedim yorgun bi sesle .Gidelim .
Kızlar otele geldi .
Ops Ateş abi sen ne yaptın ya sen .
Deniz Kızın güvenine sahip çıkamdın Işıl ona güvenmediğinde yanında sen vardın halini gördün .
Rüzgar beye lafım yok zaten benim çikolatalı kekimin duygularından emin olamamış paramparça ettim kalbimi öküz bunlar üç tane öküz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLUK OYUNU
Ficção AdolescenteŞimdi oyun başlıyor hazır mısın ? Kim lan bu ? Güneş ciddi olabilir mi ? Işıl saçmalama . Sen değilsin dimi ? Değilim . Şaka değil dimi Güneş ? Hayır ışıl neye sorup duruyorsun bana inanmıyor musun ? İnanmıyorum . İnanmıyorum dedi Deniz bana dedi...