02

17 4 16
                                    

İkinci kısım (sen insan mısın ? )

On gün sonra üçüncü hafta olucaktı güneşli bi gündü okul hızla bitti ama bi sorun vardı Güneş Tolga ile kavga ediyordu .

Tolga güneşi rahatsız ediyor güneş her seferinde kibarca reddettim artık yeter uzak dur benden .

Kolay mı öyle tanımıyorsun beni inada bindi bu iş beni tanıyıp sevgilim olana kadar gitmiyorum hiç bi yere .

Salaksın sen harbi salaksın bak uzak dur yoksa   Senle uğraşmaya başlarım .

Çok koktum sonunda karşılık vereceksin demek .

Of seni beni sınamak için mi gönderdiler? bak müdüre gidiyorum şimdi bi daha görürsem bu kez müdürle kalmam .

O an kolundan tutu Tolga ,sen de istiyorsun beni Naz yapıyorsun anlıyorum .

İşte tam o sırda sen bekle konuşucam sadece demişti Güneş Işıl onu rahatsız ettiğini gördü ve elindeki çantaları banka koyup yerden bi sopa aldı ve Tolga'nın sırtına geçirdi bi tane .

Tolga şaşkınlıkla Bırak'tı kolunu bana bak eğer bi daha dokunursan ona yemin ederim bu sopa ile beyninin pekmezini akıtırım senin şimdi uzak dur bizden hadi gel Güneş gidelim .

Bi sorun mu var hanımlar ?

Tanıdık sese döndüler şey değil mi bu ya öküz men .

Hiç komik değil ben gidiyorum abi dedi Deniz ve arkasını dönüp yürüdü Güneş denize doğru yürüyüp ya gerçekten alındın mı ?
Ne bilim ya sen komik çocuksun ya hani şaka sonuçta ?

Tamam anladım  seni suçlamıyorum sen  de karşı koyamıyorsun  kendime çekici bi etkin var biliyorum zaten bu bi yer çekiminde bi de bende var .

Deniz oha abartma istersen dedi Işıl gülerek .

Bi sorun mu var hayırdır kaşları havaya kalkmış çenesi ortaya çıkıyordu Ateş konuşuyordu elinde sopa kaçar gibi bi sorun varsa söyleyin .

Yok bi şey uzayın biz anlaşıyoruz dedi salak Tolga .

Biz anlaşıyoruz mu ?arkadaş algılayamıyor bi el atın ya size zahmet ben arkadaşa benden uzak durmasını söyledikçe burnumda bitiyor  şu Denizin çekim gücü bana da bulaştı ama ben kimi itsem o geliyor .

Deniz göz kırptı güldüler aralarında .

Deniz özgüveni yüksek yürüdü Tolga'ya yaklaşıp bence Güneşi anladın bi kere de ben tekrar edim mi ?yoksa direk Ateş mi söze girsin ?ya da sen bizi uğraştırmadan gider misin ?

O seçeneklerim de çok hım hangisini seçsem onda bunda şundadır .

En kötüsü Ateş konuşuyor biz gidiyoruz kızlar hadi gidelim şurda bi kafe var dedi Deniz .

Bi dakika ya şimdi dövücek mi ?

Yani dövecek diyemeyiz biraz kan çıkıcak ve ben kanı pek sevmem dedi Deniz .

Siz gidin ya Işılı da kan tutuyor zaten ben kalıp izliyor olucam .

Ne ? hepsi döndü Güneşe .

İzliyor olucam abi bunu kaçıramam .

Abi ben hangisine çarpmıştım ?dedi Deniz .

Bana çarptın bu Güneşin normal hali gülerek ekledi Işıl .

Şey yanız burda olmaz hemen  ayırırlar tutanak falan zor iş şurda parkta gelin hadi dedi Ateşle Tolga nın kolunu tutup parka giridi Ateş şaşkındı Tolga da aynı şekilde önce Tolga'yı bi bankın karşısına koydu sonra Ateşi karşısına getirdi banka oturdu çantasından çekirdek çıkardı şu çizgiyi aşmayın da üstüm kan olmasın annem işte kaç yaşına gelirsem gelim kızıyor .

DOSTLUK OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin