BAŞLANGIÇ
Rüzgârlı bi sonbahar akşamından sesleniyorum size hazır mıyız ?
Sesleri duyamıyoruz dimi çocuklar ?
Daha sesli daha yüksek .HAZIRIZ HADİ HADİ HAZIRIZ BAŞLA BAŞLA
Sesleri yükseldi kalabalıktan .Başlıyoruz siz de başlayın .
ÖYLEDE GÜZELDİ GÖZLERİ .
Derken her şarkıya eşlik eden Güneşe sahneden bi el uzandı güneş eli tutarken diğer eliyle ışılı tutu ama Işıl sahneye çıkmadı .
Güneş dert etmeyerek sahnede söylemeye devam etti .
Adın ne senin ?
Güneş .
Güneş bize bi şarkı söyler misin ?
Hım güzel soru ben başlıyorum siz de başlayın .
Sevdim seni hadi başlayalım .
Bakkala diye çıkıp sana gelesim var dedi güneş ve nakarattan devam ettiler .
Güneş o gece o kadar çok eylendi ki .
Lisenin kuruluş yıl dönümü olduğundan bi konser verilmişti ve konser ikiye on kala seçilmişti bizim kızlar bayılır şarkılarına .
Lisenin üçüncü yılı olmasına rağmen ilk yıllarını geçiren Güneş ve Işıl ilk haftadan böyle karşılanınca çok mutlu oldular .
İzmirden yeni geldiler tıpkı Güneş ve Işıl gibi anne babları da yakın arkadaşlar babaları ortak ve onların işi nedeniyle iki aile İstanbul'a geldi .
Tabi kızlar kreşten beri aynı sınıfta hatta aynı sırada olunca yine aynı lisenin aynı sınıfının aynı sırasında el ele diz dize çok güzel bi ilişki içindeler .
Kızları anlatmayı bırakalım ve beylerimize geçelim biraz .
Bu gece konserin bi köşesinde konserle alakasız sırf Ateş istiyor diye burda olan gurup Deniz yine kızlara asılıyor ama maalesef rüzgar bi anda etrafa baktı ve çevresi erkeklerle dolmuştu denize dönüp oğlum bu ne ya bi tane kız kalmamış rahat bırak şu kızları Ateş ne zaman gidiyoruz abi ?
Of ne kafa ütülediniz gidin siz benim biraz işim var .
Yanız abi sahnedeki kız ne kadar güzel .
Ona da mı yuh Deniz dedi rüzgar .
Rüzgar şunu götür yeter .
Ne oldu sen de beğendin dimi ?
Deniz ağzımı bozmadan defol git .
Ateş hayırdır abi ?
Oğlum çok kafa yaptınız ama gelicem dedim gidin .
Tamam biz gidiyoruz bitince ararsın .
Tamam tamama dedi geçiştirdi Ateş çünkü o an kızmıştı bu kız sahneye çıktığından beri tuhaf hissediyordu kalbi kızlı atıyor hafif terliyor ve nefesi hızlanıyordu heyecanlanmıştı gözünü sahneden alamıyordu neden ?kimdi bu kız ve neden böyle hissediyordu ?Deniz beğendin dimi dedi an inada bindi iş ama kızdan alamadı gözünü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLUK OYUNU
Teen FictionŞimdi oyun başlıyor hazır mısın ? Kim lan bu ? Güneş ciddi olabilir mi ? Işıl saçmalama . Sen değilsin dimi ? Değilim . Şaka değil dimi Güneş ? Hayır ışıl neye sorup duruyorsun bana inanmıyor musun ? İnanmıyorum . İnanmıyorum dedi Deniz bana dedi...