Okuyucularımız öncelikle 2k olmuşuz çok sevindik bu kadar görüntü almayı beklemiyoduk açıkcası bu bölüm içimize sinmedi kötü olabilir mazur görün söz vermiştik bölüm için çok hızlı yazdık ortaya güzel şeyler çıkmamış olabilir ama diğer bölüm güzel şeyler yapmayı planlıyoruz bu bizim ilk kitabımız bu yüzden yanlışlarımız olabilir ama her geçen gün kendimizi geliştiriyoruz ayy çok konuştuk. Neyse hadi siz bölümü okuyun yorumlarınızı bekliyoruz.
Derin'den
Üçü de bize pişmiş kelle gibi sırıtıyorlardı. Ve ciddi anlamda sinirlerim bozuluyordu. Zaten Arya tedirgin, Lara hazır cevap, ben de her an dalabilir bir şekilde duruyordum.
"Bizim görülmemiş hesabımız falan yok. Şimdi çekilin tenefüsümüzü sizin gibi salaklarla harcayamayız." dedim ve kapıya doğru harekete geçtim. Kızlarda benim peşimden.
Kapıya yaklaştığımızda Doruk benim, Ateş Arya'nın, Ege'de Lara'nın karşısına geçti. Al işte kendilerini bir bok sanıyorlar.
Ateş " Kızlar nereye gidiyorsunuz. Biz daha konuşacaktık hesap görecektik."
Arya " Ateş saçmalıyorsun. Çekilinde gecelim."
Ateş "Asıl sen saçmalıyorsun. Bunu
videoyu çekmeden önce düşünecektiniz.
Haa tabi şimdi yanında koruyucu meleğin Alper'ciğin yok değil mi boş verip gidemezsin canım. Hesap ver sonra nereye gidersen git."Arya " Ateş ben sana hesap vermek zorunda değilim. Üstelik Alper koruyucu meleğim falanda değil. Orada sadece kavga çıkmasın diye öyle söyledim." Al işte kıza bak ya ilk baş diyor ki hesap vermek zorunda değilim sonra da ben o yüzden öyle dedim diyor.
Lara " Pardonda sanki sizi kapımıza biz çağırdık, söylediklerinizi biz söylettik. Hepsini kendiniz yaptınız içip kapımıza gelip o şeyleri söyleyen sizlerdiniz."
Hemen araya ben girdim " Bizde eğlence maksatlı videoya çektik. Siz yoksa videoyu beğenmediniz mi? Şahsen biz Kerem'lerle dün akşamdan beri izleyip izleyip gülüyoruz."
Doruk " Ben şimdi seni güldürücem." deyip üzerime doğru atıldı. Kızlar beni geriye doğru çekti. Ege'lerde Doruk'u.
Ateş "Abi sakin ol. Acele etme."dedi ve Ege hemen arsından devam etti
"Canım ya siz videoya mı gülüyordunuz yoksa başla şeyler yaparak mı gülüyordunuz."
Lara " Neyi kast ediyorsun sen?"
Ege "Canım yani diyorumki bir akşamda bizi eğlendirip güldürmeye gelin. İnanın Mert'lerden bin kat daha iyi hissettiririz sizi."
Ne diyo lan bu bizi ne sanıyor acaba .
"Ne diyosunuz lan siz? Açık konuşsanıza."
Doruk "Diyoruz ki bir günde bize oruspuluk yapın."bunu demesi üzerine kan beynime sıçradı.
Arya'dan
Ne diyor bunlar böyle. Terbiyesizler bizi altlarına aldıkları kızlar gibi sanıyorlar her halde.
Doruk'un dediği üzerine her şey çok çabuk gelişti. Derin'in sinirden kızarması ardından Doruk'un üzerine yürüyüp yumruğunu yüzüne geçirmesi bir oldu.
Lara ve ben şok içinde onlara bakıyorduk. Aynı şekilde Ateş ve Ege şok içindeydi. Doruk'ta aynı Derin gibiydi. Yani sinir küpüydü.
Derin "Bizi altınıza aldığınız kızlarla karıştırmayın. Konuşacaksanız da şurda adam akıllı konuşun piç kuruları. Eğer uçkurunuzu çok düşünüyorsanız eminim okulda size verecek çok sürtük vardır burada zaman kaybetmeyin derim bence. "
Lara " Şimdi çekilin şurdan da geçelim sizde rahat rahat işinizi halledersiniz. İsterseniz size okulun sürtüklerinde bir kaçını bulup gönderebiliriz."
Doruk Derin'e dönüp "Ne biçim konuşuyosun lan sen. Adam gibi konuş yoksa ben sana konuşmayı öğretebilirim."
Derin "Kolaysa gel kapat lan. Erkek kaşarı."diye Doruk'a karşılık verdi. Doruk Derin'in bunları söylemesi üzerine Derin'e doğru yürüyüp kolunu kavradı.
Doruk "Derin sana düzgün konuş dedim. Yoksa cidden çok kötü olacak."
Derin "Ne yapırsın he? Ne yapabilirsin ki? Şimdi bırak kolumu."
Doruk "Bırakmıyorum."dedi sanırım biraz fazla olmaya başladılar. Bu iş böyle olmaz.
" Doruk bırak Derin'in kolunu ileriye gitmeye başladınız."
Ateş "Daha bu başlangıç güzelim. Siz daha nelerle karşılaşacaksınız."
Ne demeye çalışıyor bunlar böyle. Ama ben kızlara demiştim bunları başımıza bela yapmayalım diye.Lara "Ne başlangıcı ne diyosunuz siz ya?"
Ege "Diyoruz ki sizinle daha çok işimiz var. Örneğin şuan Derin'in kolu morarmıştır. Ama siz merak etmeyin o morluk başka yerlerinizde daha çok olacak."
Lara "Al işte siz anca kızların üzerine yürüyüp esip gürlemeyi bilirsiniz. Adam değilsiniz ki anca bunları yaparsınız."bunun üzerine Ege'de Lara'nın kolunu kavradı. Bu ne ya bunlar anca bunu yapıyorlar.
Ege "Kızlar yeter artık. Siz çok olamaya başladınız."
Doruk "Sizi son kez uyarıyoruz. Boyunuzdan büyük işlere kalkışmayın."
Derin "Kalkışırsak ne olur? Hani ne yapabilirsiniz yani?"
Ege "Bence kendinizden bu kadar emin olmayın."
Lara "Sizden korkmuyoruz bunu biliyorsunuz dimi."
Ateş "Kızlar emin misiniz? Bakın canınız yanar."
Onlar kendi aralarında konuşuyor ben de onları izleyip dinliyorum. Hiç bir tepki vermiyorum bir şey söylemiyorum. Çünkü adım kadar eminim ki Derin ve Lara onlara asla bizi ezdirmezler. Laflarının da altında kalmazlar.
Derin "Elinizden geleni ardınıza koymayın."
Doruk "Peki bayanlar bunu siz istediniz."
Lara "Dört gözle hamlenizi bekliyoruz beyler."
Ege "Görüşücez."dedi ve sınıfın kapısını çarpıp çıktılar.
Neydi bu şimdi amaçları ne bunların? Ama benim içimde yine kötü bir his var. Sanırım bu Ateş'ler bizim canımızı ciddi anlamda yakacaklar.
"Kızlar sizce ne yapacaklar?"
Derin " Yani ne yapabilirler ki.Hiç bir şey yapamazlar."
"Ben size demiştim yapmayalım diye. Bakın işte aldık belayı başımıza."
Lara "Off Arya yine boşuna telaşlanıyosun. İki laf atarlar olur biter. Zaten hep böyle yapıyorlar."
"Tamam ben size güveniyorum kızlar."deyip ikisine de öpücük atım.
"Hadi kantine gidelim." Lara'nın bu komutu üzerine sınıftan çıkıp kantine doğru yol aldık.
Katine girdiğimiz de Alper'leri gördük. Bizi çağırdılar biz de gidip yanlarına oturduk.
"Nerdeydiniz kızlar?" Kerem'in böyle demesi üzerine kızlara baktım.
Derin "Geldik işte Kerem."
Alper "Eee şimdi onu bunu boş verin naptılar derse?"
"Kimler?"
Alper "Kim olcak Arya Ateş'ler diyorum naptılar?"
Mert "Yoksa size mi bir şeyler yaptılar?"
Lara "Hayır Mert bir şey yapmadılar. Baktılar öyle."
Mert "Nasıl baktılar?"
"Aynen bu şekilde."dedim ve Ateş'lerin oturduğu masayı gösterdim. Çünkü aynı dersteki gibi bakıyorlardı. Öldürecekmiş gibi.
Kızlar bir şey olmaz diyorlar ama bence Ateş'ler rahat durmayacak ve bize problem çıkaracaklar. Umarım canımızı fazla sıkmazlar umarım.
Nasıl buldunuz arkadaşlar?
Umarım güzel bulmuşsunuzdur.
Vote ve yorumlarınız bekliyoruz.
Tekrar okuduğunuz için çok teşekkür ederiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK MESELESİ
Teen FictionÜç yakın arkadaş sıradan hayatlarına renk katmak için hayatlarını değiştirmeye karar verirler. Yeni bir çevre ,yeni bir okul için İstanbul'a taşınırlar. Peki okulun en yakışıklı grubunun radarına girerlerse neler olur ?