3.Bölüm: Kavga

518 27 2
                                    


Derin'den

Doruk yanıma gelip kulağıma doğru fısıldadı "Seni altımda inletirkenki yüz ifadeni merak ediyorum. Bir de şimdikini..." dedi ve dudaklarıma yapıştı.

Ben ilk baş tepkisiz kaldım. Onu ittirmeye çalışıyordum ama kahretsinki çok güçlüydü. Sonunda beni öpmeyi bıraktığında sinirden kan beynime sıçramıştı. Daha fazla dayanamadım ve suratına yumruğumu geçirdim. Geriye doğru bir kaç adım sendeledi.

"Sen ne yaptığını zannediyosun PİÇ KURUSU!!!!"

"Bunun bedeli ağır olucak SÜRTÜK!!!"

"Ne bedelinden bahsediyosun? Beni zorla öpen sensin!!"

"Sakın bana zevk almadığını söyleme."dedi ve sırıttı.

Son söyledikleri ile beni daha da sinirlendirdi. Onun üzerine doğru giderken Lara kolumdan tuttu. Doruk elleri havaya kaldırmış

"Hadi ama sürtük bu kadar çabuk mu pes edeceksin? Ben devam ederiz diye düşünmüştüm."derken hala gülüyordu. Etrafıma baktığımda herkesin bize alayla güldüğünü fark ettim.

Arya yanıma gelip "Derin artık gidelim lütfen."dedi. Ateş Arya'nın kolundan tutup onu kendine çekti "Nereye gidiyosunuz güzelim? Parti daha yeni başlıyor." Arya onun elinden kurtulmaya çalışırken

"Siz napıyosunuz? Kızları rahat bırakın!!" diye bir ses yükseldi ve hepimiz o sese doğru döndük.

Ege "Sana noluyo lan istediğimizi yaparız."diye karşılık verdi. İçimden bir ses bu işin sonu güzel bitmeyecek diyor. Ki sanırım doğru söylüyor.

Lara "Mert sorun yok biz halledebiliriz."

"Pek öyle görünmüyor Lara."

Ege gürlemeye başladı "Siktir git lan."

"Sen kime siktir git diyosun. Burası benim evim ve partide benim partim!!" Mert'in söylediklerine karşı Doruk,Ege ve Ateş birbirleriyle bakıştılar.

Daha sonra Ateş zaten Arya'yı tutuyordu ve kapıya doğru Arya'yı sürüklemeye başladı. Aynı şekilde Doruk beni Ege'de Lara'yı sürüklemeye başkadı. Tabi ki biz de tepkisiz kalmadık onlara direndik ve ağzımıza geleni söyledik

"Bıraksana Öküz!! Canımı acıtıyosun."

"Beni hemen bırak Piç Kurusu!!!"

"Sizin olmayan beyninizi sikiyim. Bıraksanıza lan bizi."

Doruk aniden durdu. Onun durmasıyla ben de hızımı alamayıp ona çarptım.

"Kapa şu lanet çeneni. Kapmazsan eğer ben zevkle kapatırım." demesiyle yüzüne yumruğu yemesi bir oldu.

Mert'in yanında ki diğer çocuktu bu. Etrafıma baktığımda Mert'te Ege kavga ediyordu. Ateş'te diğer çocukla ediyordu. Biz de şaşmış bir şekilde onları izliyorduk.

Lara " Yeter artık biz eve gidiyoruz sizde şu kavgayı kesin." diye bağırmasıyla herkes Lara'ya döndü. Lara yürümeye başladığında hemen arkasından ben,benim arkamdan da Arya geliyordu. Kapıyı çarparak evden çıktık ve eve doğru yürümeye başladık.

Lara'dan

Kapıyı çarparak evden çıktık ve eve doğru yürümeye başladık. Arkamızdan kapı tekrar açıldı "Kızlar bekleyin." Mert'ti bu.

"Lara içerde olalar için çok üzgünüm. İyisiz dimi bir şeyiniz yok?"

"İyiyiz siz?"

"Sence... Tabi ki iyiyiz. Bu arada sizi arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum."diyerek hemen arkasındaki iki çocuğu gösterdi.

"Kerem ve Alper"

"Arya ve Derin"diyerek kızları tanıttım ve herkes tanışmış oldu.

Diğer iki çocukta cidden taştı ve kızları süzüyorlardı. Çocuklar kızlardan etkilenmişlerdi belliydi bu hem kızlar süzmelerinden hem de içeride korumalarından. Ama bizim kızlara baktığımda hiçte etkilenmiş durmuyorlar, boş boş bakıyorlardı.

Bir anda herkes sustu ve sessizlik oldu. Sessizliği bozmak için ağzımı açmıştım ki evin kapısı açıldı ve Ege'ler kapıda belirdi. Arya "Kızlar işler kızışmadan gidelim. Daha çok olay çıkmasın." Mert'lerle vedalaşıp eve doğru yürümeye başladık. Omuzumun üzerinden baktığım da Ege'ler öylece durmuş sinirle bize bakıyorlardı. Onlara aldırış etmeden eve doğru yürüdük.

Merhaba arkadaşlar üçüncü bölümümüzle karşınızdayız. Lütfen vote verin ve bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyoruz :)) Öpüldünüzzz:))

ERKEK MESELESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin