2.Bölüm: Hoş Olmayan başlangıç

629 28 3
                                    

Selam arkadaşlar ikinci bölümümüzle karşınızdayız. Umarım beğenirsiniz. Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.:)) Öpüldüzzzz:))

Arya'dan

Çocukların neden bizi izlediklerini hala anlamadım. Biz onlara onlar da bize bakıyordu. Daha sonra kumral olan(Ateş) "Sanırım yanlış yerlere oturdunuz bayanlar."derken adeta beni gözleriyle soyuyordu ve ben bundan rahatsız olup gözlerimi kaçırdım.

Aralarından sert görünümlü olan(Ege) "Ne duruyorsunuz lan kalksanıza."diye bağırınca irkildim. İrkildiğimi gören Derin elini masaya vurup "Sesini alçaltsan iyi olur. Üstelik burdan kalkıp kalmayacağımıza sen karar veremezsin." demesiyle. Sert görünümlü çocuk(Ege) Derin'in üzerine doğru bir iki adım atmıştı ki diğer çocuk(Doruk) kolundan tutup " Ege bu kızlar daha bizi tanımıyo. Tanısalar adam olurlar. Bize kafa tutamazlardı."dedi. İyice endişelenmeye başladım çünkü Derin'le birlikte Lara'nın gözünden de alev fışkırıyordu. Lara daha fazla dayanamayıp "Bir kızın üstüne gelerek kendinizi adam mı sanıyorsunuz?"dedi. Sert görünümlü olan(Ege) tam ağzını açacaktı ki hoca "Tamam uzatmayın. Doruk ve Ege siz öne, Ateş sen de arkadaki yeni kızın yanına otur."dedi.

Sanırım ismi Ege olan sert görünümlü çocuk "Bu iş burada bitmez bayanlar."dedi. Ve Derin'in orta parmak çektiğini gördüm. Bu kız bazen gerçektende kaşınıyordu. Ege sinirle kaşlarını çatarken Doruk Ege'nin kulağına bir şeyler fısıldadı ve Doruk Derin'e , Ege ise Lara'ya bakıp sırıtmaya başladılar. O sırda yanıma oturan Ateş'e baktım o da sanki Doruk'un söylediklerini duymuş gibi sırıtıyordu.

Herkes yerlerine yerleşince hoca bize döndü "Evet kızlar pek iyi bir başlangıç yapmasanızda hoş geldiniz. Ben fizik öğretmeni Serhat. Sizleri tanıyalım bakalım."dedi. Lara hemen ayağa kalkıp konuşmaya başladı" Ben Lara. 18 yaşımdayım. İzmir'deki Deniz Koleji'nden geldik."dedi. Daha sonra Derin sıkılmış bir şekilde nefesini dışarı verdi ve ayağa kalkıp konuşmaya başladı "Derin. Geri kalan her şey Lara ile aynı." dedi ve oturdu. Sıra bana gelmişti, yerimden kalktım ve çocukların bize alayla baktığını gördüm ve bu durum biraz gerilmeme sebep oldu. Kalktım ve kendimi tanıttım.

******

Eve geldiğimizde yorgunluktan ölüyordum. Lara " Hadi çıkıp siteyi dolaşalım ve birkaç tane taş bulalım."dedi. "Ben yorgunum siz gidin."dedim. Ardından Derin "Lara haklı. Birkaç arkadaş edinmek yeni hayatımız için iyi olabilir."dedi. Onları kıramadım ; çünkü bana yavru köpek bakışları atıyorlardı. "Off tamam yaa!!!"dedim ve yukarı çıkıp hazırlanmaya başladık.

Hazırlandık ve siteye çıkarak yürümeye başladık. 10 dakika kadar yürüdükten sonra ilerideki evden gelen müzik sesini duyduk. Biraz daha ilerledikten sonra bunun bir parti olduğunu anladık. Lara'nın yüzündeki gülümsemeyi görünce ne düşündüğünü hemen anladım. Başta tereddüt etsemde oyunbozan olmak istemedim ve hep birlikte parti evine doğru yürümeye başladık.

Kapı çaldığımızda karşımıza bizim yaşlarımızda mavi gözlü güzel bir kız kapıyı açtı. Kız "Ne istiyorsunuz?"dedi. Lara hemen öne atıldı "Partinize renk katmaya geldik."dedi. Lara'nın bu ani atılışı kızı hoşuna gitmiş olacak ki gülümseyerek geri çekildi ve içeri geçmemize izin verdi.

Ev çok güzel döşenmişti. Her yerde içkiler,dans eden çiftler ve yakışıklı çocuklar vardı. Derin'in "Hassiktir!!"diyen sesini duydum ve kafamı onun baktığı yöne çevirdim.

Siktir...

Bu gün atıştığımız kendini beğenmiş piçler değiller miydi? Çocuklarda bizi gördüğünde aralarında tekrar bir şeyler fısıldaşıp gülmeye başladılar. Üstelik bu sefer yanlarındaki sürtüklerde bize bakıp alayla gülüyorlardı. Derin'e biraz yaklaşıp "Bu durum sinirimi bozmaya başladı."dedim. Derin'e baktığımda onunda çok sinirli olduğunu gördüm.

Derin bir hışımla çocukların olduğu yöne doğru yürümeye başladı. Onu durdurmaya çalışsamda işe yaramamıştı. Çocukların yanına gittiğimizde sinirli bir şekilde "Komik olan ne?"dedi. Doruk"Size gülüyoruz sorun mu var?" "Evet var."dedi Derin.
Ben etrafıma baktığımda Lara'yı göremedim. Nereye kaybolmuştu birden? Derin'i tek başıma nasıl durduracaktım?

Doruk ayağa kalkıp Derin'in dibine gelince korkmaya başladım. Doruk biraz daha Derin'e yaklaştığında Derin geri adım atmadı. Bu kızın inadı beni öldürecekti. Doruk Derin'in kulağına bir şeyler fısıldadı ne dediğini duyamasamda Derin'in daha çok sinirlendiği belli oluyordu.

Lara'dan

İçeri girdiğim anda gözüme kestirdiğim bir grubun yanına ilerlemeye başladım. Gruptakilerle tanıştıktan sonra adının Mert olduğu öğrendiğim çocukla derin bir sohbete daldık.

Mert cidden yakışıklı bir çocuktu , giyindiği tişörtten karın kasları belli oluyordu.

Mert "Demek buraya yeni taşındınız. Kızlarla birlikte mi kalıyorsunuz?", "Evet."deyip yüzüme seksi bir gülücük yerleştirdim. Mert'in bakışlarının dudağıma kaydı ve ardından bana yaklaşmaya başladı. Eskisi gibi kolay lokma olmak istemiyordum. Bu yüzden geri çekilim. "Benim kızları bulmam gerek. Sonra görüşürüz." arkamı dönüp gidecekken Mert kolumdan tutup beni döndürdü "Bari telefon numaranı verseydin yeni kız."ardından sinsice gülümsedi. Telefon numaramı verip kızları aramaya başladım.

Kalabalığın olduğu yere doğru yürümeye başladım. Kesin yine ortada saçma sapan bir kavga vardı. İnsanların bu olayları neden bu kadar büyüttüğünü anlamı...

Siktir!!!

Yorumlarınızı bekliyoruz. Yeni bölümde görüşmek üzere :))

ERKEK MESELESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin