28. Bölüm/Yıldızlı Gece

98 7 0
                                    

Multi: Sezen Aksu-Yetinmeyi Bilir Misin?

"Anonim..." dedim mırıldanır gibi. "Sen miydin o? Ben de salak gibi ikiniz arasında seçim yapmaya çalışıyordum." Yüzünde ufak bir gülümseme belirdi. "Nefes." Dedi. Ardından ekledi, "Eğer sana anonim olarak yazmasaydım... Yinede sever miydin beni?" Dedi elleri ellerimi daha sıkı sararken. "Bilmiyorum. Ama anonim olmanla hiçbir alakası yok. Çünkü ben ayrı kişilersiniz sanıyordum." Dedim derin bir nefes vererek.

Çayımdan bir yudum aldım. "Benden niye kaçtın Nefes o gece?" Başımı eğdim. "Çünkü... Çünkü seni seven biri vardı ve ben aradan çekilmeye karar verdim." Dedim usulca. "Nefes, Buse'yle asla olmayacağını bilmen gerekiyordu." Gülümseyerek omuz silktim. "Neyse, şu an bunların bir önemi yok. Biz beraberiz." O da gülümsedi.

Çaylarımız bitince hesabı isteyip kalktık kafeden. Öğlen paydosu biteli çok olmuştu. Ama biz hâlâ dışarıdaydık. Hastanenin önünde durunca kemerimi çıkartıp hızla içeri girip odama çıktım. Sırada bir hasta bekliyordu. Hemen içeri aldım onu.

"Beklettiğim için üzgünüm. Buyurun oturun."

*

Akşam iş çıkışında hep birlikteydik. "Bir yerlere mi gitsek?" Dedi Poyraz. O sırada arkamdan bir el elimi kavradı. Yanıma baktığım da Tahir vardı. Sırma'nın sorgulayıcı bakışlarıyla karşılaştım. Gülümsedim sadece.

"Gidelim ya. Kafa dağıtalım biraz." Dedi Öykü. Herkes onaylayınca yakınlarda ki bar gibi bir yere gittik. Bir köşeye oturduk. "Bir şey içer misiniz?" Dedi Oğuz. Omuz silktim. Tahir kolunu omzuma atarak beni kendine çekti. "Herkese aynı getiriyorum o zaman." Dedi Oğuz. Poyraz'da onunla birlikte gitti. "Tahir." Dedi Deniz göz kırpıp beni işaret ederek. Tahir bana baktı. Saçlarımı öptü. "Söyleyelim mi?" Dedi kısık sesle. "Anladılar zaten." Dedim. Bizi izleyen gözlerin sahiplerine döndü. "Sevgiliyiz." Dedi gülerek. "Ya çok sevindim." Dedi Sırma heyecanla. O sırada Oğuzlar geldi. Tekila ve bardakları önümüze koydu. Bardakları tokuşturup aynı anda fondip yaptık.

Bir bardak, iki bardak, üç bardak... Kafam güzel olmuştu. Beş bardak fondip yapmıştım ardı ardına. Tahir iki bardak içip bırakmıştı. Şişeye uzanacakken elimi tuttu. "Nefes yeter bu kadar. Çok içtin." Omuz silktim. "Bir şey olmaz." Bir bardak daha doldurdum. Onu da kafama diktim. Tahir diğerlerine döndü.

"Biz artık kalkalım. Yoksa Nefes'i durduramam." Oğuz başını salladı. "Tamam, yarın görüşürüz." Tahir zorla ayağa kaldırdı beni. "Dur ya nereye gidiyoruz? Ne güzel içiyorduk işte." Yerimde sendeledim. Tahir'in eli hızla belimi kavradı. "Nefes ayakta duramıyorsun güzelim. Daha ne içmesi."

Beni arabaya bindirdikten sonra kemerimi takmaya uğraştı. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı. Dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım. Yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi.

Nereye gittiğimizi bilmiyordum. "Eve gitmek istemiyorum." Dedim mırıldanarak. "Nereye gidelim Nefes'im." Dedi. Düşündüm bir süre. Ondan kaçmak zorunda olduğum yer geldi aklıma. "Yıldızlı geceye." Tahir başta kaşlarını çattı. Sonra gülümsedi. "Tamam. Ama bu sefer benden kaçmak yok." Başımı salladım. "Tamam."

*

Yine o uçurum gibi bir yere geldik. Kayalıklara oturduk. "Dikkat et." Dedi Tahir. Kayalıkların üstüne uzanıp yıldızları izledim. Tahir'de benim gibi uzandı. "O gece benden kaçmasaydın-" sözünü böldüm. "Bunları konuşmayalım. Sadece izleyelim." İkimizde sustuk. Gecenin karanlığına mahkum olduk ve bizi tek aydınlatan şey yıldızlardı. O kadar çok yıldız vardı ki...

Başımı yana çevirdim. Tahir'in dönüp beni izlediğini fark ettim. Aynı şekilde ben de döndüm ona. Yüzlerimiz birbirine yaklaştı. Sıcak dudaklarım dolgun dudaklarıyla birleşti. Yumuşak öpüşleri her yanımı alev içinde bırakıyordu. Nefesimin yetmeyeceğini anlayınca zorla da olsa geri çektim kendimi.

"Hadi seni eve bırakalım. Çok sarhoşsun." Başımı salladım ve ayağa kalkmaya yeltendim. Ama kalkamadım. Başım dönüyordu. Tahir kolumdan tutarak yavaşça ayağa kaldırdı beni. "Tamam, yavaş." Birkaç kere sendeleyince kucağına aldı bedenimi. Kafamı boyun girintisine dayadım. Kokusunu içime çektim. Bedenimi araba koltuğuna bırakırken ondan ayrılmak istemedim. İlk önce dudaklarıma sonra saçlarıma ufak öpücükler bıraktı. "Buradayım bebeğim."

Gerisini hatırlamıyorum. Sızıp kalmışım.

Selam! Nasılsınız?

Sizi bekletmemek için bölümü hızlı attım. Finale son 2 bölüm kaldı. Onları da hemen yazıp atmaya çalışacağım.

Bölümü nasıl buldunuz?

Çok öpüldünüz canımın içleri❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nöbet Aşkım/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin