19. Bölüm/ Sorular

172 6 0
                                    

Satır arası yorum istiyorum 💗

Nefes: naber?

Bilinmeyen: iyi senden?

Nefes: iyi.

Nefes: canım sıkıldı. Dedim ki niye bilinmeyenle uğraşmayayım.

Bilinmeyen: boşver. İyi oldu.

Bilinmeyen: seninle konuşmayı özledim.

Nefes: bilinmeyen.

Bilinmeyen: böyle diyince garip oluyor sjsjsjxjsjs.

Bilinmeyen: efendim?

Nefes: biz konuşmaya başlayalı neredeyse 1 ay oldu.

Nefes: sen bana 1 aydır, beni sevdiğini söylüyorsun.

Bilinmeyen: evet.

Nefes: nasıl şeyler hissediyorsun, yani bunu tanımlamak gerekseydi nasıl açıklardın?

Bilinmeyen: anlatılmaz yaşanır, derdim. Ama madem soruyorsun, söyleyim.

Bilinmeyen: şimdi şöyle diyelim.

Bilinmeyen: biraz klişe olacak ama, kendini bir gül bahçesinde hayal et. O bahçenin tamamı gül. Ama içlerinde bir tane papatya var.

Bilinmeyen: o papatya benim.

Bilinmeyen: ben ise bir zambak bahçesindeyim. Ama içlerinde ki tek orkide de sensin.

Bilinmeyen: şimdi diyeceksin, ne alakası var?

Bilinmeyen: çiçek çiçektir. Ama onları birbirinden ayıran şey özellikleridir. Papatya ve orkide çok farklı çiçeklerdir. Benimde sana olan sevgim de herkesten farklı.

Bilinmeyen: ben, sana; senin diğer kişilerden farklı olduğun için aşık oldum. Eğer seni sen yapan özellikler olmasaydı, benim için diğerlerinden farksızdın.

Nefes: waow! Etkilendim.

Bilinmeyen: vay, demek etkilendin.

Nefes: peki aşk senin için nedir?

Bilinmeyen: bence aşk benim için senin gözlerine baktığımda içimin kıpır kıpır oluşudur.

Nefes: aşkı bir şey temsil etseydi, sence o şey ne olurdu?

Bilinmeyen: aşık olduğun kişinin gözleri.

Nefes: neden?

Bilinmeyen: çünkü eğer o gözlere dalıp gidiyorsan; en derinlerinde boğuluyorsan, o gözler senin için çok şey ifade eder.

Bilinmeyen: hatta bazen onu düşünmekten o kadar çok yorulur ki kafan, her yerde onun gözlerini görürsün.

Bilinmeyen: onları görmediğin zaman tekrardan o gözlerde boğulmak istersin.

Nefes: aşık olduğunu ilk nasıl anladın?

Bilinmeyen: ne çok soru sordun be kızım?

Nefes: hadi ama anonim. Cevap ver soruma.

Bilinmeyen: peki, peki.

Bilinmeyen: seni düşünürken buldum kendimi. Başta böyle bir şey olmaz dedim kendi kendime.

Bilinmeyen: açılamadım kendime. Ama sonradan farkettim, seni görmek için bahane aradığımı.

Bilinmeyen: hatta bazen sen bana bir şeyler anlatırken, seni dinlemiyordum. Dinleyemiyordum.

Bilinmeyen: gözlerine dalıp gidiyordum. Sonradan anladım bunun adının aşk olduğunu.

Nefes: peki anonim olma fikri nereden geldi?

Bilinmeyen: kendimde karşına çıkacak cesareti bulamadım. Ama eğer sana gizliden de olsa aşkımı itiraf edersem rahatlayacağımı düşündüm.

Bilinmeyen: sonrada aklıma bu fikir geldi.

Nefes: teşekkür ederim.

Bilinmeyen: niçin?

Nefes: aklımdaki kilitli kapılara anahtar olduğun için.

Aşklarım sizce yeni bölüm nasıl olmuş. Bol yorum ve vote istiyorum. Bölümler kısa olduğu için kusura bakmayın. Herneyse. Kendinize iyi bakın bebeqlerim💛

Nöbet Aşkım/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin