pov fenne
kyra is echt een lief meisje ik vertelde haar net over cameron en de jongens ze zei dat ze fan was van shawn niet echt van de jongens. waarom zei je net even alles vergeten? vraag ik aan haar. ''mijn ouders zitten midden in een scheiding, en door die scheiding gaat het ook slecht op school en blijf ik misschien zitten.'' ik schrik best wel van haar verhaal. ik weet niet zo goed wat ik moeten zeggen. weet je wat ik geef jou mijn nummer dan kun je me altijd sms'en als er iets is of als je iets leuks wilt gaan doen. ze knikt. kyra geeft haar mobiel aan mij en ik zet mijn nummer erin, stuur me maar een sms''je dan heb ik jou nummer ook meteen. we praten nog wat tot dat ik wordt gebeld. ik neem op ik: hoi met fenne cameron: hey fen, met cam, waar ben je we zitten allemaal op je te wachten ik: ohh shit tijd helemaal vergeten, ik kom er nu meteen aan. ik zeg tegen kyra dat ik moet gaan, ik geef haar een knuffel en roep nog sms me straks. ik loop zo snel als ik kan naar huis. als ik voor de deur sta, merk ik dat ik mijn huis sleutel ben vergeten, ik bel aan en jessie doet open, is iedereen er al? vraag ik. ''ja, we zijn er al bijna een half uur waar was jij?'' vraagt jessie onder tussen dat ze me binnen laat. ik zat op een bankje met een meisje ze is echt aardig, en heeft een crush op shawn vertel ik. ik loop verder de woonkamer in, ik geef iedereen een knuffel en loop dan naar cameron. ik geef hem een kus. wij hebben iets gemist volgensmij zegt jack. hebben jullie iets? vraagt nash. nee nash, daarom gaf ik cameron net een kus. en sinds wanneer is dat? ik kijk op mijn horloge, uhhm ongeveer 2 uurtjes. opeens komt er een kussen tegen me aan, ik weet gelijk wie dat was. jessie waar was dat voor nodig? ''normaal vertel je me alles meteen.'' sorry. ik denk weer aan die ruzie met lotte. ik kijk op twitter. ik zie allemaal haat tweets van mensen zoals: ze gebruikt cameron gewoon. hoe weten ze nou weer dat ik met cameron heb. ik heb het nog niemand vertelt behalve de jongens, en jessie en kyra maar kyra zou dat nooit doen. toch?