part 32

711 35 3
                                    

*aangekomen bij het pretpark*

Pov Fenne

We kopen allemaal een kaartje en lopen naar binnen, we zijn naar six flags gegaan. Iedereen is mee: divine, floor, jessie, victoria, kyra, zoe, matt, shawn, carter, cameron, nash, hayes en jack j. We lopen met zijn alle naar de achtbaan. Oke eigenlijk zijn het allemaal achtbanen maja idc. Ik loop zenuwachtig met victoria en floor achter de groep aan, wat niet lang duurt omdat jack victoria meesleurt en hayes pakt floor bij de hand. Daar loop ik dan alleen achteraan bij de groep. Ik staar de hele tijd naar Cameron ik ben echt dom geweest. waarom zei ik nou dat ik niemand nodig had, het was juist super lief wat hij heeft gedaan. ik wil Cameron echt terug. hallo Fenne? hoor ik opeens iemand mijn naam zeggen ik kijk op uit mijn gedachten en zie dat Kyra naast me is gaan lopen. ''waar aan was je aan het denken?'' vraagt ze. ik ben gewoon dom geweest, Cameron heeft het uitgemaakt omdat ik zei dat ik niemand nodig had die me hielp maar het was juist super lief dat hij me holp en dadelijk ben ik hem echt kwijt als hij met Anne gaat. vertel ik tegen Kyra. ''luister, Cameron heeft het dan wel misschien uitgemaakt maar dat betekent niet dat hij niet meer om je geeft, hij geeft om je en hij weet wat Anne bij je heeft gedaan hij gaat echt niet in eens met die Anne, en hij houdt nog steeds van je dat weet ik zeker. weetje wat je doet, je maakt vandaag gewoon lol en dan slaap je er een nachtje over en dan ga je de volgende dag gewoon met Cameron praten en dan leg je alles uit.'' ik geef haar een knuffel bedankt voor je advies schat. zeg ik. ''oke en nu loop je gewoon samen met mij in het midden van de rij en dan gaan we er een leuke dag van maken.''ik loop met Kyra mee naar het midden van de groep.

*als ik weer thuis ben van het pretpark*

ik bedank Shawn voor het thuisbrengen en loop dan naar binnen. Ben thuis roep ik als ik binnen ben. ik loop naar boven en ga op mijn bed zitten. ik merk dat ik moe ben dus doe ik meteen mijn pyama en en kruip onder de dekens. ik kijk voor dat ik ga slapen nog even op mijn telefoon. ik zie dat ik een sms'je heb van Kyra: ga maar lekker slapen en denk er maar goed over na maak je niet teveel zorgen en het komt allemaal goed x Kyra. wat is het toch een schatje denk ik. ik leg mijn telefoon aan de lader op mijn nacht kasje en val al snel in een diepe slaap.

d

*de volgende dag*

pov Cameron

als ik wakker wordt. sla ik de deken van me af en loop naar de badkamer om een frisse douche te nemen. ik doe mijn andere ochtendrituelen en loop naar onder. ik zie niemand onder dus ik denk dat ik alleen thuis ben. ik mis Fenne echt maar ik ga het niet goed maken ik heb niks verkeerd gedaan. ik ga op de bank zitten en staar voor me uit. ik besluit om voor in het gras te gaan liggen en te genieten van de zon. ik loop naar buiten en ga op het gras liggen. ik scroll wat door mij telefoon en zie allemaal foto's van Fenne en mij voorbij komen. opeens hoor ik iemand die piano speelt. het komt uit fenne's kamer ik wist niet dat ze speelde.

pov Fenne

ik speel als een gek op de piano. ik wil Cameron zo graag terug ik heb besloten om het vandaag goed te gaan maken als dat gaat lukken en als hij me terug wil. ik stop even met spelen en kijk op mijn telefoon. ik heb weer een berichtje van Anne. ik ontgrendel mijn telefoon en open het berichtje. Anne: je hebt Cameron echt veel pijn gedaan waarom doe je zo'n mooie jongen zoiets aan jij bent echt een harteloos iemand haha nu heb ik de tijd om Cameron van je af te pakken. ik schrik bij de laatste zin ze wil Cameron dus van me afpakken. ik twijfel geen moment en loop naar onder. als ik naar buiten kijk zie ik Anne met Cameron praten. herinner je je nog wat kyra zei Fenne Cameron houd nog van je. maar als ik dan weer terug kijk naar het raam zie ik Anne en Cameron zoenen. ik kijk meteen weg en zak huilend op de grond.

friends or love? {ft cameron dallas}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu