Pov fenne
Daar zitten we dan, in het huis van cameron. Van pap moet ik vrienden met hem worden, hoe doe ik dat? Op hem afstappen en zeggen hey wil je vrienden worden dat klinkt toch ook alsof je loner bent. Fenne!!!!!! Huh wat? "Cameron vraagt je wat." Oh ja sorry wat vroeg je? "Wat je in je vrije tijd doet." Oh, meestal luister ik muziek, zeg ik droog. "Oke" ik bedenk me opeens dat ik nog tegen lotte moet zeggen dat cameron mijn buren is. Ik pak mijn telefoon en sms lotte: heyy lot, misschien ga je het niet geloven maarja mijn buren zijn, cameron enzo. Ik druk op verzend en ik krijg vrij snel een berichtje terug. Lotte: heyy fen, je bedoeld zeker een andere cameron. Ik: nee lot, ik bedoel cameron dallas DE cameron dallas. Lotte: are u fking kidding me? Hij is van mij he . Ik: jaja ik weet het ik ga nu we zijn met mijn ouders bij hem op bezoek. Ik doe mijn mobiel in mijn zak en luister weer naar wat mijn ouders allemaal vertellen. "Hey, heb je zin om even een stukje te gaan wandelen" vraagt cameron. Ja is goed we lopen met zijn tweeën naar buiten en lopen naar een parkje, als we in het parkje zijn gaan we op een bankje zitten. "En waarom zijn jullie verhuisd naar LA" mijn ouders gaan hier een bedrijf starten. Op dat moment gaat mijn telefoon lotte wil facetimen. Sorry ik moet heel even opnemen zeg ik. "Doe wat je niet laten kunt, zegt cameron lief" ik klik op accepteren en lotte begint meteen te praten over of ik echt langs cameron woon, ik merk dat ik rood wordt en zie cameron een beetje lachen. Lotte..... maar ze blijft door praten. LOTTEEEEE. Oh ja wat is er fenne. Hij heeft zonet alles gehoord en ik draai mijn mobiel zodat cameron in beeld komt. Lotte kleurt helemaal rood. Maar ik ga ophangen, ik ga cameron duwen hij wilt schommelen. Ik druk op ophangen en stop mijn mobiel in mijn zak. "Mij duwen? Omdat ik op de schommel wil?" Ja dat wou je toch? Ik pak zijn arm en trek hem mee naar de schommel. "Jij wou dus op de schommel" ik lach. Na een uurtje te hebben gespeelt in de speeltuin, besluiten we om terug te gaan. Als we binnen komen zijn mijn ouders al weg. Ik ga ook maar is zeg ik tegen cameron. "Wacht, zou ik je nummer mogen dan kunnen we nog een keer afspreken?" Ik knik, hij geeft zijn mobiel en ik voer mijn nummer in. Ik geef cameron een knuffel en loop dan terug naar huis. Ben thuis zeg ik als ik binnen ben."was het leuk bij cameron?" Ja was gezellig in de speeltuin. "Speeltuin?" Ja we hebben geschommelt en zijn van de glijbaan af geweest, zeg ik zo normaal mogelijk. Wat hebben julkie nog meer gedaan en mijn vader wiebelt met zijn wenkbrauwen. Nee pap, ik ben niet verliefd op hem, met die woorden loop ik naar boven en ga op mijn bed liggen. Dan krijg ik een whatsappje binnen van een onbekend nummer. Onbekend nummer: heyy, zin om morgen weer te spelen in de speeltuin? x cam. Ik sla zijn nummer op en app terug ik: ja gezellig tot morgen. Ik sluit whatsapp af en probeer te slapen.