part 38

1.1K 40 8
                                    

Pov Fenne

Op dat moment komt Cameron terug. "Ik ga even binnen zitten zegt sierra." Ik knik en blijf rustig zitten. "Wij moeten even praten denk ik zegt Cameron. We gaan tegen over elkaar zitten. "Luister, het spijt me dat ik je heb genegeerd toen ik wat met Anne had het was gewoon dat ik niemand wou kwetsen, maar toch heb gedaan, toen ik jou voor de eerste keer zag, toen je uit de auto stapte, was ik meteen verliefd, en nu nog steeds ik hoop gewoon dat je me vergeefd en me misschien nog een kans wil geven. Zegt Cameron. Ik staar mijn handen. Dan begin ik met praten. Cameron, begin ik, ik weet dat je het uit hebt gemaakt en dat dat mijn schuld was, dat respecteer ik nu ook, maar dat je een relatie bent aan gegaan met Anne heeft me echt heel veel pijn gedaan, ik snap dat je het spijt, maar je moet ook weten dat ik je het niet zomaar kan vergeven, maar je bent als nog heel belangrijk in mijn leven, ik ben hier heen gekomen om een nieuwe start te maken zoals je weet, nou dat is niet helemaak gelukt maar in heb wel een hele goede vriend terug gekregen en dat ben jij. Ma ik kan je niet zomaar vergeven. Als ik dat heb gezegd sta ik op en loop naar binnen, cameron blijft alleen achter in de tuin. Als ik nog even met gina heb gepraat gaan hun ook weer naar huis. Ik geef iedereen een knuffel, zelfs Cameron. Ik geef hem stiekem nog een klein kusje op zijn wang. Hij glimlacht kort en loopt dan zijn moeder en zus achterna. Ik loop weer terug naar boven. Ik weet zeker dat ik nog gevoelens heb voor Cameron, en ik wil nog een relatie, maar is het niet te vroeg om hem te vergeven of duurt het juist te lang? Maar het was met Anne. Alle vragen spoken door mijn hoofd en ik laat me op het bed vallen.

Ik pak mijn mobiel er weer Bij en besluit toch Cameron een berichtje te sturen of hij een keer wil afspreken om alles af te handelen, ik ga het hem vergeven, maar een relatie daar ga ik nog over na denken.
Al snel krijg ik een berichtje van Cameron terug. We hebben morgen afgesproken. Ik kijk op de klok en zie dat het al half 1 is. Ik leg mijn telefoon op mijn nachtkastje en ga in bed liggen.
*de volgende ochtend*
Ik wordt wakker door iemand die op mijn deur klopt, ik ga rechtop zitten en zeg: "kom binnen." Mijn vader komt binnen met een dienblad en een ontbijt daarop, ik lach en hij geeft me het dienblad en loopt dan weer weg. Ik eet het eten op, als ik het eten op heb poets ik mijn tanden, kleed me om en doe mijn make-op . En en loop ik naar Cameron. Ik klop aan en Cameron doet open. We lopen naar zijn kamer, "wil je wat drinken?" Vraagt hij nee bedankt Zeg ik. Luister begin ik, ik wil je echt heel graag vergeven, maar ik weet niet of ik nog een relatie met je wil je hebt me er heel veel pijn mee gedaan, en ik weet dat je er spijt van hebt maar dan nog.... Cameron drukt zijn lippen op de mijne waardoor ik niet door kan praten, ik ga erin mee na een minuut trekt hij terug. " heeft dit je keuze veranderd." Vraagt hij. Ik druk mijn lippen nog een keer op die van hem. Ja vertel ik hem daarna. Ik pak Cameron zijn hand en vertel:" alles is nu perfect." 
----------------------------------------------
Dit was het dan het einde van friend or love hopelijk hebben jullie ervan genoten en vonden jullie het boek leuk, misschien ga ik nog een vervolg maken maar dat weet ik nog niet. Bedankt voor de 6,24 dznd lezers bedankt voor alle stemmen en alle comments.
Xxx k

friends or love? {ft cameron dallas}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu