bölüm1

1K 68 17
                                    

KUSURABAKMAYIN BU İLK HİKAYEM, KİTABIM VEYA ROMANIM OLDUĞU İÇİN ÇOK HEYECANLIYIM . ANCAK BİRAZ AZ OLUCAK İLK BÖLÜMÜ ÇÜNKÜ DENİZİN HAYATI BABASI OLENE KADAR ÇOK Bİ KOŞUŞTURMA YAŞAMAMIŞTI SİZİN FİKİRLERİNİZLE KENDİMİ DÜZELTECEĞİME İNANIYORUM EĞER YORUM YAPARSANIZ SEWİNİRİM :DD

_____________

Deniz hayatını alt üst eden o kazadan sonra hiç gülümsememişti.Ne meşhur sevgilisi Emir onu güldürebilmişti, ne İpek ,ne Ceyda.Nerdeyse hayatına maal oluyodu bu kaza üstelik bunu sağlayanda üvey babasıydı. Annesi babasının ölümünün ardından hemem evlenmişti .Üvey bir kardeşi vardı ancak o artık onları tanımıyor onlarla kalmıyordu .Annesine bile anne demiyordu .O kadar nefret ediyordu ailesinden .Bİ insan bu kadarmı nefret ve kin besler ailesine karşı onu bilmiyordu??. Babasını bir kaza sebebyle kaybetmişti işte orada o hayata tutunmuştu ancak babası çok çabuk pes etmişti.

Aslında o kadar çabuk pes etmezdi babası, çok direçliydi çok güçlüydü ancak hiç bu kadar ümitsiz hissetirmemişti Deniz i.

Ertesi gün Deniz i yoğun bakıma alırlar .Babasının ölümünü duyuduğunda fenalaşmıştı dikişleri patlamıştı.Zaten o koca delisi annesi yoktu yanında .Onu hastahanedeki hizmetliler ve hemşireler zaptetmişti.Aradan bir hafta geçmişti ve Deniz hastahaneden çıkmıştı.Bütün sınıf Deniz in evine doluşmuştu çünkü hepsi gerçekten ağır bir kaza geçirdiğini biliyolardı.

Bütün arkadaşları gelirken özel bir hediyeyle gelmişlerdi ancak Emir in hediyesi daha özeldi.

"∞" Şekilli harika bir bileklik demir veya metalde değildi.Saf altın .Deniz Emir in gerçeken böyle bir şey yaptığına inanamıyordu çünkü Emir altın gibi şeyleri sevmezdi .Deniz inde sevmediğini biliyordu ama "Neden böyle bir şey yaptı?"sorusunada cevap arıyordu .

Emir gerçekten gizemli bir çocuktu.Hala çozememişti sonuçta çıkmaya başlayalı 1 yıl olmuştu.Ancak Deniz in bildiği tek gerçek Deniz Emir i çok seviyordu.Ve Deniz ona bunu her boş vaktınde söylüyordu.Aslında Emir Deniz'i sadece sewmiyordu ona aşık ona sewdalıydı.

Aradan bir kaç hafta geçti.Deniz ile Emir ayrıldılar sebebi belirsiz bir şekilde .Ancak Emir'i çok seviyordu ayrılmayı o istememişti Emir ayrıldaklırını gece mesaj atrak bilmdirmişti.Deniz faha iğleşmemişken babsının ardından bir de Emir gerçekten çok zor durumdaydı.Çıkmaz bir sokağa girmişti ve nasıl çıkacağını ve nerden başlayacağını bilmiyordu ve sanırım hiç bilmiyecekti.Hayatı ona oyunmu oynuyordu yada omu haytaa oyun oynuyordu bunada çözememişti.

Gülümsemek istiyordu ancak sanki dudakları taş kesilmişti oynatamıyordu sanırım donmuştu yada dondurulmuştu.Beyninde o kadar çok belge vardı ki sanırım bir resete ihityacı vardı ve okulu bırakmaya karar vermişti .Tüm hayalerinden vazgeçmişti .Emir ,İpek ,Ceyda,Akın,Barış ve daha çok kişi .Koca düşkünü anasını da en başından terk etmişti zaten.

-------------

İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN KISA KESTİM ANCAK İLERİDE DAHA BİR ÇOK OLAY VAR .DENİZ OKULU AİLESİ ARKADAŞLARI.....

ÇETE SERİSİ -1- AREA BOYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin