GECİKTİ K.B. :D
Yaşlı amca ciddi olduğu için geri aldım sözümü.Adam sıcak kanlı bir şey gibi duruyordu."Hoşgeldin Baran sen buralara uğrarmıydın.Hem Emir Abin nerede ?? "
Emir Abinmi dedi biraz önce .Emir Abin .....Nedemek ya Emir Abin ya ben buraya mutlu olmak için gelmişim ne diyorsunuz ya .Lan bi gidin ben herhalde hülizyonlar görüyorum.Kış kış gidin lan..Hemen otelden çıktım oksijene ihityacım var.Eğer Emir Baran ın abisi oluyorsa o adamda bir kaç dakika öncesine kadar MÜSTAKBEL KAYINBABAM oluyor herhalde.Oha ben ...Ben ne yapmışım ya valha bi batıklıktayım çıkamıyorum.O bitti derken diğeri geliyor .Bune ya ben yur dışına çıkmıyorum.Koşarak otelden ayrıldım ...Bir kaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi.
Kimden :Sevdiceğim
Ne sandın seni gerçekten sevecğimimi emin ol haytta oyle bir şey yapmazdım sadece abim dedi .Git ona sahip çık ve sana aylık ......tl para.Hahahahahah emin ol şu on karnıma ağrılar girdi.Deniz gerçekten senin kadar temiz olmayanlarla takılma.
Hoşçakal UMARIM KENDİNE GÖRE BİRİNİ BULAMAZSIN......
Şimdi ne yapacaktım ben bilmediğim bir yerde beş parasız duruyorum.Ne kadar iğrenç bir hayatım var demi.Biliyorum sadece ben böyle değilim.Teyzemi aradım.Bana araba gönderti.Araba 5 saat sonra burada olacağından banklardan birine oturdum.Sızmışım.Bi uyandım arabadayım.Şöfor bizim Ahmet amcaaa .Hemen çığlık attım.Ahmet Amca korksada endişelenmedi.Daha sonra İstanbul eski okul yteni ev falan işte.1hafta sonra:
Okuldayım eski sıramda ama bu sefer tek başıma Ufak Hamdinin dersini bekliyoruz.Biyoloji.Hoca taktımı takıyo .Takıntılı olduklarından biri ben birin Ceyda .AYyyy canım kendine bir çocuk bulmuş.Mübarak meteor meteor.Neyse derse girdik.Bu sefer Baranı soracaksınız kolay oldu .Mesaj atıp tokat yapıştırdım.OHH canıma deysin.Beni oynatmak neymiş.Artık kimseye güvenmeyeceğim Babam ve teyzem dışında.O üvey karıda nerdeyse 1 aydır haber alınamıyor.Hamdi sınıfa girdi.Ben ayağa kalkmadım.Meşhur silahı cetveli çıkartı ve bingo.Okulun ilk gününden ilk cetvel.KıKIRDADIM.Onada bir cetvel ohh miss.Ne ala memleket .Hoca konuyu anlatamya başladı.Ben dururmuyum hocanın dersini kaynatmalıyım.Hemen ISLık çaldımm.....Çöoün oraya bir kağıt fırlattım.Bakılım bu günün kurbanı kim hmmmm.Buldum beni satan mal Esin olsun.
Ufak Hamdi kağıdı eline aldı.Kağıtta :UFAK HAMDİ DERS ANLATMASIN YADA NİNİ SÖYLESİN BU NE BAŞ KALMADI.... :D .yazıyordu.Hoca "Bunu kim attı söylemez ise disipline bütün sınıf "dedi.Ben "Hocam Esin arkadaşımız attı bana yazmıştı bende geri verince sinirlendi."dedim.
"Esin kalk bakalım kızım düş önüme.Uzun zaman olmuştu müdürle görüşmeyeli bi uğrayalım seni özlemiştir."dedi.Esin bana SEN BİTTİN KIZIM SENİ ÇIKIŞTA HALledecem bakışları atıyordu.Aha yandık.Boşver lan ders boş şimdi bir sonraki ders ne yapıcağız onun planını kuralım.Kağıdı elime aldım tam yazmaya başladım kafama bir kağıt topu geldi.Bittim olum/kızım sen.Kağıta "KONUŞMALIYIZ -BORA-"yazıyoru.Vay anasını Bora Emirin bircik arkadaşı benimle konuşmak istiyordu.WOWOWOWOWOW.Ömer e -Sıra arkadaşım-"Yarım saate gelmezsem polisi rayın"Dedim ve yanından ayrılıp Bora nın oraya yürümeye başladım.Yanında bir kız vardı.Bir dakika bu kız mavişler gözüm bir yerden ısırıyor ama.Ohaaa Ceyda ne arıyo lan burda."Neyseki gelebildin Deniz yolun o kadar uzunmuydu."dedi."Haa 3 otobüs 2 metrobüsle geldim bir ara kaybolunca uçağa bindim.Hele şükür burdayım."dedim.Ceyda sırıttı.Barnda sinirlendi."Hadi özür özür ne oldu soyle işim var bak yarım saate polis dikilecek buraya acele et."dedim.Oda "Oha sanki yicez .Lan benim seviglim var hem senin neyini yiyelim.Malmısın kızım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE SERİSİ -1- AREA BOYS
Chick-LitBölge Çocukları :"GÖKKUŞAĞINI GRİYE BOYAYABİLİR MİSİN?"....