Yeniden Yalancım Olur musun ?

161 22 1
                                    

BU BÖLÜMÜN BİR KISMINI EMİR ANLATACAK ÇOK HEYECANLI SONU ÇOK HEYECANLI BİTİCEK AYRICA ÇETEYİ BİR SONRAKİ BÖLÜME KURACAKLAR.NE YAZIKI EMİRİNDE ÇETESİ VAR VE EN İYİ ÇETELER 1. SIRADALAR BAKALIM NE OLACAK TANITIMDAKİ SÖZÜ BİR DÜŞÜNÜN BAKAYIM NE DİYOR.KİTAP SONUNA.

BÖLÜM ŞARKISI : İREM DERİCİ - DEĞMEZSİN AĞLAMAYA


+10 vote yeni bölüm gelir ötekinde 8 oldu 5 günde zorlamadım saolun varolun .diğer bölümler hazır yani sadece bundan sonraki 3 bölüm. yani + 10 vote yeni bölüm


*******

ÖMER BEYCİĞİMİZDEn:

ŞuanYalın ın arkasındayım ve Deniz oradamı diye bakıyorum .Evet evet orda ayrıca birisini arıyor gibi duruyor inş. Beni arıyordurr.Dinimiz subuhaneke amin .

Yalın beyciğim beni görünce hemen mikrofonu bana verdi tabi iki elimde de dondurma olunca el mecbur Yalın Abicim tuttu.Konuşmaya başladım : "DENİZ SENİ UZUN ZAMANDIR TAKİP EDİYORUM HERKESİ HER ŞEYİ BİLİYORUM YAŞINI DOĞDUĞUN YILI VE BÜTÜN ERKEK ARKADAŞLARINI.ZATEN 2 TANE OLDU VE İKİSİ DE SENİ BIRAKTI.BEN 3. KİŞİ OLMAK İSTİYORUM VE SENİ HİÇ BIRAKMAMAK HEP SENİN YANINDA OLMAK SENİN İÇİN BİR ŞEYLER YAPMAK İSTİYORUM.ARKADAŞLARIMA "BENİMKİ " GELİYOR DİYEYİM.DENİZ EĞER HAK EDİYORSAM BANA BİR ŞANS DAHA VERİRİMİSİN YANİ YENİDEN YALANCIM OLURMSUN?"

Dedim ve elimdeki CORNETOları göstererek "BENİMLE BU CORNETOLARI PAYLAŞIR MISIN BENİMLE ÇIKAR MISIN DENİZ?".

dedim.Eren Deniz i omzuna aldı ve benim görebileceğim hizaya getirdi .İnsanlar beni sahneden indirdi.Şöyle indirdi ben yukarıdayken ayağımdan çektiler tabi CORNETOLAR iki elimde kanat yapmış uçuyomuşum gibi Deniz in yanına gitttim . Eğer kabul ederse akşam sahilde ateş etrafında toplanıp şarkı söyleyip gitar çalarım.Yani güzel olurdu birde MABEL MATİZ - GEL şarkısını söylersem perfect.Beni Deniz in yanına indirdiler.Deniz pek tedirgindi .E haklı yani İki kişi iki şerefsiz tarafından aldatıldı.Ne beklerdiniz sorma sahip boru mu ?

EMİR BEYCİĞİMİZDEN:

Karşımda hala sevdiğim kıza çıkma teklifi ediyorlar ama ben burada sessiz kalıyorum.Uzaktan bakınca çok mutlu görünüyor Deniz keşke ben mutlu edebilseydim onu hep yanında olabilseydim eğer o kızla evlenmeseydim babamın şirketi batmıştı.Bilmiyorum ama sanırım en başındaki gibi benden nefret etmiyor aşık sanırım yada Baran a aşık.Arkamdan kızdınız bağırdınız yada küfür ettiniz biliyorum.Ancak evlenmeseydim şirketimiz batacaktı.Ve şu an hala sevdiğim kız elimden gidiyor.Ama ben hala burda dikiliyorum.Neden dediğim gibi çok mutlu ve şaşkın.Tedirginlik var benim yüzümden.Acaba akşam kumsaldaki ateş etrafında toplanınca Ömer ile yakınlaşacaklarmı.

AKŞAM ÜZERİ YANİ ATEŞ ETRAFINDA TOPLANILMIŞ ZAMAMN DENİZ HANIMCIĞIMIZIN DAN:

Kumsalda ateşin etrafında 15 kişi toplandık sadece 4 tanesini tanıyorum.Emre Burcu Ömer Eren .Ömer in teklifini kabul ettim.Öyle güven verircesine bakıyordu ki inandım.Eğer yalancıktansa gerçekten inandığım için kendimi affetmem.Ben yanımda Ömer Ömerin yanında Eren Erenin yanında Emre Emre nin yanında da Burcu.Ömer eline gitarı alınca bize Mabel Matiz - Gel şarkısını söyleyeceğini söyledi.Biz de kabul ettik.Tam başlayacaktı.Karşımda o tanıdık yüz duruyordu.İfadesiz,çaresiz bir Emir duruyordu.Boğazımda bir düğümcük oluştu . Ağlaycaktım . Aklıma İREM DERİCİ -DEĞMEZSİN AĞLAMAYA şarkısı gelince Ömer i durdurdum. Gitarı elime aldım ve yavaş yavaş çalmaya başladım:

Değmezsin ağlamaya

Bitip tükenmiş ömür

Her şeyimi harcadım uğruna

ÇETE SERİSİ -1- AREA BOYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin