YALAN...8

230 31 0
                                    

evet geldik zurnanın zırt dediği yere .ÖNCELİKLE YANİ EĞER KİTABI BEĞENMİYORSANIZ BELİRTİN SONRA +5 VOTE SINIRINDAYIM +5 TEN SONRA YENİ ÖLÜM YAZACAĞIM VE DEVAMI GERÇEKTEN ÇOK HEYECANLI. BİR KAÇ KİŞİ OKUDU VE BİLİYOR ONLAR SDIŞINDA GERÇEKTEN OKUYCUM VARSA BİLMEK İSTİYORUM LÜTFEN VOTELEYİN YİNE BU ARADA 500 KİŞİ OLMUŞUZ SAOLUN VAR OLUN NEYSE +5 VOTEDEN SONRA DEVAMI GELECEK.NOKTA.

-MEDYA ÖMER VAR ARTIK O BARAN DEĞİL VSDKJCVHBKJFH-



"YALANCIM OLURMUSUN??"

"Hayır senden ve bu evden nefret ediyorum."dedim.Kosarak evden çıktım. Arkamdan duyduğum tek şey adının Ömer olduğuYDU.

MOTOR YARIŞLARI /ÖMER:

"Oha olum kıza bak maşşalha daş daş.Annesi bunu doğurmuş resmen." diyen berk i aldırmadan kızı dikizlemeye başladım.Lan bu Deniz değilmi la ben bu kızı öldürürüm ama önce ben bi bana bağlayaymda.Neyse.Yani buna şaşırmadım .Kız haline ne yapıyo burda yaaa. Şimdi erkekler var tövbest.....

Ya şimdi ben bunu yeneyimde birz karizma yapalım demii.Ama iç sesimi dinleyip tabikide kızın kazanmasını sağlayacağım ben kazanmayacağım diğerleriyle yarışsın bir seferlik birinciliği teslim etmekten zarar gelmez dimi yani.

DENİZ İN SÖZLERİ:

Oha o Ömer değilmi la ne arıyo burda, boşver neyse sonuçta ilk katılışım nereden göreyim dimi yani.Benim bu yarışı kazanıp çetemi kurmam lazım.Bizede de olan gücü görsünler.Benim çete hazır.Atık gülümsemek yok . SakalaSmayacaGız .Sürtüklük hiç yok.Gidene yol vereceğiz ki gelen otursun.

"EVET MOTOR YARIŞI İZLEYİCİLERİ TARAFTARLARI BU AY YENİ BİRİ KTILDI ARAMIZA .AYRICA KIZ BEYLER SİZE İŞ DÜŞTÜ.NEYSE YARIŞLARIN BAŞLAMASINA AZ KALDI YANİ BİR KAÇ DAKİKA TAMAM ARTIK SON 1 DAKİKA VAR HERKES YERİNİ ALSIN .HAKEMİ BEKLİYORUZ 3-2-1 YARIŞ BAŞLASINNN."diyen sunucuyu önemsemeden yarışa başladım şu an öndeyim bakalım bitiş çizgisinde ne olacak.

SPİKERİN AĞZINDAN:

"EVET SAYIN İZLEYİCİLER DENİZ ÖNDEN GİDİYOR ARKASINDA BUĞRA 3 SIRADA DA ÖMER VAR.DİĞER YARIŞÇILARDAN BEŞİ GERİDE KALDI İLK BEŞİ SIRASIYLA SAYIYORUMM:

1.DENİZ

2.BUĞRA

3.ÖMER

4.KADİR

5.EREN

EVET YARIŞ BİTİYOR SON TUR HALA DENİZ ÖNDE ANCAK BUĞRA ONU SAOLLAMAYA ÇALIŞIYOR.EZELİ BİR REKABET VAR BUĞRA VE DENİZ ARASINDA DENİZ KIZ OLMASINA RAĞMEN PES ETMİYOR EVET 2.TURDA BİTYOR BİTYOR VEEEE BİTTTİİİİİ.BİRİNCİMİZ DENİZ .DENİZZZ."


DENİZ İN CÜMLELERİ:

Evet bu kadar.Buğrayı Ömeri Kadiri Ereni yenmek bu olsa gerek sıra sıra her ay birnci olmuş birincileri yenmek.Ve artık onlar arasında bende varım yeahh.Neyse şimdi benim bir çeteye ihitiyacım var.Aslında varda onların haberi yok öncelikle bu beylerden başlayalım.Direkt Ömer in yanına gittim.Sonuçta bana bi özür borçlu demi yani. "Ömer bi baksana?"dediğimde hemen yanıma geldi.Gözlerindeki parlaklığı görebiliyorum."Efendim Deniz?" dedi. Bende tabiki "Lan sen benim adımı nerden biliyonn erkek ırıspısı." demedim."Benim bir çetem var ve senin kaltılmanı istİyorum .Eğer kabul edersen."dedim ."Bilmem ki sen istiyorsan neden olmasın.?" dedi ensesini kaşıyarak.

" Peki bunu evet olarak kabul ediyorum yürü diğer bir kaç kişiye de sormam lazım sonuçta bu bir çete ve öncelikli olarak herkesi denememiz gerekiyor." dedim ve elinden tutup çekmeye başladım.Bir dakika bir dakika elinden tutup çekmeye başladım dedim pardon kolunu tutmaya yeltendim ama eli geldi.Öküz bir milimmde hareket etmedi. "Selam.Eren.EREEEEEEEEENNNNNN" lan bu bizim okuldaki Eren değil mi la.Ahaa kardeşim karşim bacım abim ablam anam babm oldu la bu öküz bana.Koşarak Erene sarıldım.Tabi Ömeride dikizliyorum.Yüzü bir anda düştü.Yüz kasları gerildi."Deniz seni ne kadar zledim biliyomusun.İnsan bir haber verir okadar aradım numaranı değiştirmişsin baban çıktı aradığımda İtalyaya gitmişsin.Of be Deniz özlettin kendini."



























ÇETE SERİSİ -1- AREA BOYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin