Gözlerimi açtığımda hasthanedeydim.Ama bu gün GALATASARAY-FENERBAHÇE kapışması vardı ve ben nasıl hastahaneye geldimm??En son donarak oluyordum sanırım ve şimdi cennet gibi bir yerdeyim sanırım ve sevinç çığlıkları.Ayy ben yaşıyorum.HAhahaha ne mutlu.Şaka yaptım hiç mutlu değil çığlıklarıda yaşadığıma üzüldüğüm için attımda :D.Oda boştu kimse yoktu doktorlar gelmeseydi.-Kafiye oldu sjsjsjsjsj-Aklıma Emir salağı geldi.Kim getirdi beni hastahaneyeki.Kendimi sahipsiz hissediyorum.Teyzem yok kimse yok neden ben neden ben .Neyse.Hastahaneden çıkardılar beni ta bi ben hala korkuyorum hala üşüyorum.Sonra kapıdan bir taksi çevirdim ve bindim.O otobüslerde sürünemem gecenin bu saatinde.Sahii ben bayılalı kaç saat olmuştu acaba.Kafamda cevapsız sorular off off.
Eve gelip televiyonu açtım.Karşılaşma hala sürüyordu ama 1-0 GALATASARAY YENİYORDU.Yani daha iyiside vardıda bizmi görmedik.Tabi kide göremeyiz çünkü şu ana kadar GALATASARAYDAN iyi bir türk takımı yok.Yenilsede benim takımım benim takımımdır .Nokta.
------------------
1 AY SONRA:
Ben Baranla çıkmaya başladım.Şaşırdınız değilmi,çünkü hiç kimseyle çıkmaya niyetim yoktu benim.Ancak ben onun yanında gülüyordum ve sınıfımda sadece onu tanıyordum.Onunla kopuyorduk hayatan.Sadece onu öpeliyordum.Hiç kimseden alamadığım tadı ondan alıyordum.Bana çıkma teklifi ettiği güne gidersek yani 2 gün öncesine.Beni harika bir bara götürmüştü.Tabi benim yakışıklımda çok yakışıklı olduğu için kızlar asılıyordu.Bir sürtük geldi ve Baran ın kucağına oturdu.İşte o sırada benim kafamın tası attı.Bende direkt Barnın dudağına yapıştım.Tabi kız bana kızgınca bakarken domatese dönmüştü.Daha sonra Barandan ayrıldığımda kız yavaş yavaş uzaklaştı.Sonra Baran bana dik dik bakarken kolarını belime sardı ve beni dansa kaldırdı.İşte sabah uyandığımda Baranların evindeysim.Baran bana kahvaltı hazırlamıştı.Aşağıya indiğimde aniden çıkma teklifi etti. -fesada bağlamayın Branla yatmadı Denizciğim başka odada yattı gfdjsgjdfhgkjdhgj-Tabii öyle tatlıydıki kabul etttim işte o gündür bu gündür çıkıyoruz.
----------------
Sonunda harikulade yer olan okuluma kavuştum.-Yazarınız okulu çok sewiyo maşşalah inek gibi ders çalışıyo-Baranın yanına gittim.Guruplaydı ve yanlarında Emirde vardı ayrıca o sarı çiyanıda getirmiş.Bana baktı sonra pis bi sırıtış attıktan sonra Defnenin dudağına yapıştı.sanki yıllardır öpüşmüyolar.Buna sinirlenen sewdiceğim olan Barnda bana pis bi sırıtış attıktan sonra beni öpmeye başladı.Vee ilk öpücüğüm gitti ne şans ama.Emir sinirden yumruğunu sıkarken öpmeyi bırakmıştı.Öküz sinirlendi ve "Lan gidin başka yerde yiyişin bari gözümüzün önünde oyle ne o."dedi.Sinirlenen bende susmadım"Yanındaki sürtükle yiyişirken iyi ama "dedim.Sonra sinirdenayağa kalktı ve üzerime yürümeye başladı."Lan senin sürtük dediğin kız benim yakında nışanlık olcak orospu kes sesini."dedi ve bana bir tokat patlattı.Ben sinirden ağlayarak okulun içine gittim.Arkama bile bakmadım.Siz olsanız sizde bakmadınız herhalde.Tuvalete girdim ve elimi yüzümü yıkadım acınası haldeydim şu an.Omzumda bir el hissetiğimde arkamı döndüm.Benim gibi maviş bir kız bana bakıyordu.Bendeki şans işte kız türktü.Onunla tanıştık.Ve şu meşhur bir kere gördüğüm sınıfımda beraber okuyacaktık.Sınıfa doğru ilerlerken Baranı gördüm ve koşarak ona sarıldım .Zaten bir tek o vardı beni anlayan .Teyzem yoktu Türkiyede bababama işlerinde yardım etmeye gitti ve ben 1 aydır evde tekim herhalde 1ay sonra gelir sonuçta koskocaa şirketi yönetiyorlar.Barana biraz daha sıkı sarıldıktan sonra ayrıldım.Gözünde bir morluk vardı ve dudağı patlamıştı.Bana"Sana sürtük diyen Emiri halletim"dedi ve gülümsedi.Tabi ben o dudağının patladığını görünce çok korktum .Kanda beni çok kotü yapar hemen revire götürdüm.İnat etti öküz mecburen çekiştirdim ama nafile Allah bi güç vermiş milim kıpırdamadı..Sonra sınıfagirdik.Emir pis pis bana baktı.Tabe benimde sinirlerim tavan yapacak zamanı buldu bende dil çıkardım.Bana uzaktan ateş püskürtü.Ayy yandım.Bir kaç gün sonra bayağı yorulduğumu dile getiren Baran tatile çıkmamız gerektiğini söyledi.Ne sandınız İtalyadamı duracaktık tabiki Türkiye ye gidecektik.Okuldan 2 haftalık izin aldım ve Baranla bizim eve geldim.Tabi sewdiceğim olduğu için hangi kıyafetleri giyeceğime karar verecekti :D.Üç saatin ardından bir bavul hazırlayabilmiştik ve önümüzde koskoca iki haftada 1 bavula idare edebileceğim söylenemez.İkinci bavuluda 1 saate hazırladık akşam olduğuu için yarın çıkacaktık yola şimdi olmaz.
Sabah erkenden uyandım.Kısa bir duşun ardından şaçlarımı kurulayıp düzleştirdim.Daha sonra dağınık bir topuz yaptım.Üzerime rahat şeyler giyeceğim için kot şortumu giydim üzerinede göbek üstü üzerinde "NEW YORK" yazan kısa tişörtümü giydim üzerinede siyah sporlarımı giyip güneş gözlüğü aldım .Burası sıcaklamıştı.Yani sıcaktı.İşte anlayın ya .-Denizin kıyafetleri medyada var sonunda erkledimm :D-.Bir kaç saat sonunda Baran geldi beni aldı ve arabaya doğru yürüdük.Tabi arabayla gitmeyecektik.Baranın Türkiyede arabası varmış o yüzden burdan hava alanınaarabyla ordan Türkiyeye uçakla gideceğiz.Teyzemi sorarsanız o gelmemi söyledi ama İstanbula uğramayacakmışım.
-----
Tatil köyündeyiz .Kalabalık ve meteor çocuklar var ama benim sevdiceğim duruken onlara bakamam.Hemen otele girdik.Bizi dışaırda bir gurup karşıladı.Sanırım hizmetçiler.Ben ne bileyim lan insan işte bizim gibi ama ne yapıyolar bilmiyorum.Daha sonra içeriden yaşlı bakımlı bir adam çıktı.Çok tatlıydı ama ciddi olduğ için geri alıyorum bu sözümü.
SINAV HAFTASI OLDUĞUNDAN DERS ÇALIŞIYORUM "BAD GİRL" İM AMA BENİMDE DES ÇALIŞMAM LAZIM MERAK ETMEYİN TAM TAMINA 50 BÖLÜM YAZACAĞIM 50DEN SONRA SEZON FİNALİ VE 2. KİTAP MERAK ETMEYİN SONUY ÇOK MUTLU VE ÜZÜCÜ BİTECEK AMA İKİNCİ KİTABA DEVAM EDECEK VOTE VE OYLAR BİRAZCIK ARTARSA SEVİNİRİM LÜTFEN İLK DENEYİMİM VE "KÖTÜ KIZ" OLARAK BEN İLK DEFA İNSALARDAN BİR ŞEY İSİTOYRUM VOTELEYİP YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE SERİSİ -1- AREA BOYS
ChickLitBölge Çocukları :"GÖKKUŞAĞINI GRİYE BOYAYABİLİR MİSİN?"....