BENİMKİ.-9-

171 26 4
                                    

SELAMUN ALEYKÜM MÜMİN BACILARIM MÜMİN KARDERŞELRİM.bU BÖLÜM GEÇİŞ BÖLÜMÜ GİBİ OLACAK AMA DENİZCİĞİMİZ TABİKİ AŞKINI BULACAK AMA 1 HAFTA İÇERİSİNDE BİR ŞEY DEĞİŞMEYECEĞİ İÇİN BİR HAFTA İLERİ ALACAĞIM .ŞÖYLEKİ BUNDAN SONRA 2 BÖLÜMDE BİR HAFTA AY YIL YADA GEÇMİŞE GİDECEĞİM ÖYLE İŞTE . Geçiş bölümü olduğu için bir sonraki bölüme kadar unutmayın oda muhtmelen bu hafta içerisinde gelir :D Tani kızmayın kısa kestiğim için "GEÇİŞ BÖLÜMÜ" .AYRICA +10 VOTE YENİ BÖLÜM.VOTE GELENE KADAR 3 BÖLÜM YAZARIM DESTAN GİBİ OHH MİS

BÖLÜM ŞARKISI :

YALIN -BENİMKİ-

YALININ KLİBİNDEN ALDIM AYNISINI GEÇİRDİM DİYEBİLİRİZ. NEYSE HAYIRLI OKUMALAR BACILARIM KARDEŞLERİM

*-*

1 HAFTA SONRA :

Nerede miyiz? Bu da sorumu tabiki de yılın bu aylarında genelde sahilde oluruz yani olurduk .Annem yaşasaydı ailecek burada olurduk.Ama malesef kaderim ters yazılmış.Şu an sahil kenarında bir pazar gibi bir çarşıdayım.Şapka bakıyorum.Bir tane buldum aslındA ama Burcu hanımefendi beğenmiyor. Emre ye sorduk yok . Beğenmedimi beğenmiyor."Lannn Burcu bağırtma beni burda ben bunu alıcam sen git beyleri izle bak voleybol oynuyolar." dedim.Burcu da atar yapıp gitti.Şaşkaloz.Gri bir cap alıcaım ama üzerime uymalı .Siyah olsun hadi."N Y " nin caplerinden. Üzerimdekilere uysun .Üzerim de yarım beyaz baskılı salaş tişört altımda koyunun açığı kot şortum altımda beyaz Nıke var -medyadaki gibinin biraz daha yazlık ve sporluk gibisi -.Siyah beyaz bir cap aldım elime tam taktım kendime bakıyorum Ömer ile göz göze geldik.Baktı sırrtı .Yani gülümsedi.Aslında iyi çocuk ama ben utanırım ya .Hemen gözlerimi kaçırdım .Ama kızarmadım çünkü ben kızarmam.

Ömer çok iyi voleybol oynuyor ve yakışıklı da bir çocuk. Aslında tam sevgili olunası birsi ama .... Ama... Bilmiyorum işte zorlamayın.Gri bir cap aldım elime.Çok güzel la bu bunu alıyorumm.Parayı verdim ve çıktım.Tabii cap ı hemen kulanmıyacağım çünkü Yalın ın konserinde takacağım.Neyse önce barakama gidip üzerimi değiştirmelim çünkü değiştirmez isem bu nıkelerle voleybol oynarken ayağım tabiki kum dolacak o yüzden eringeç falan olsamda gitmeliyim yani.Barakama doğru yürürken önüme çok güzel bir çiçek çıktı ama çok güzel ben çok severim lavantaları.Aslında sevmem ama kokusu iyi gibi. YOOO parfümüm de öyle kokmuyor benim parfümüm tabi ki çikolata kokuyor.Çünkü ben bitter çikolataya bayılıyorum.

Barakama geldiğimde kapıyı kilitleyip içeri girdim.Herkes tek kalıyo ama yani bu Burcu ,Emre ,Eren ,Ömer ne yapacakları belli olmaz o yüzden kilitlemeliyim.

Öncelikle üzerime tabiki şortumu giydim.Neden çünkü hava sıcak .Beyaz şortumun üzerine siyah "NEVER" baskılı salaş tişörtümü giydim.Çünkü dar giyersem üzerime yapışacak muhtemelen.Bu sefer ayağıma Sİyah bir babet giyim. Aslında babetleri sevmem ama giydim işte.Ayağımı vurarsa da Eren var Boru mu bu?

Hemen barakadan çıkıp Burcu hanımefendiye mesaj attım çünkü dakkam bitti.Tam mesaj atıyodum Burcu ile Emre sarmaş dolaş geldiler.Bu ne la .Millet cilveleşe cilveleşe yürüyo yolda aq . Neyse Bodrum burası. Sevgili sevgili geliyo millet.Eren beyefendi de kız Tavlıyo. Ben ve Ömer kazık gibi tekiz .Devlet bize bahmiiii.

Konsere gitmek için yola çıktık Eren yanına sarışın bir kız almıştı.Kız çok güzeldi.Böyle herkes gibi yapmacık yapmacık konuşmuyor. Tatlı dilli.

Konser alnına geldiğimizde Ömer ortadan kayboldu bende bu sıcakta sıcakladığım için CORNETTO almaya gittim.

Romantik Prensimiz Ömer Beyciğimizin Cümleleri:

Deniz i uzun zamandır tanıyorum Baran diye bir çocukla çıktı.Doğum günün de falan öpüşememiz kızın peşimi bırakmaması bir oyundu sırf benim olsun beni sevsin diye.

Şu an sahnenin yanındaki korumayı nasıl geçeceğimi düşünüyorum.Acil geçmeliyim çünkü dondurmalar eriyecek.Adamın yanına bir kız gönderdim.Kızla cilveli cilveli konuşurken ben arkasından geçip gittim.Şu an Yalın dan iki metre uzaktayım evet erkeğim ve bir kaç kez gördüm ama işte heycanlanıyo insan .Kameraman beni görünce önce şaşırdı Yalın da tam şarkının ritmine kapılmış gidiyodu.Beni görünce şasirmadi çünkü önceden ayarlamıştım.puhahahhahahahhaha

İste beni böyle görünce ben de sahneye ciktim.Onun güvenini kazanacağım Emir ve Baran gibi olmayacak .Onu kendime bağlayacağım. Ona hiç bir hata yapmayacağım.İnş. üstündeki "NEVER" yazısı gibi cevap vermez aminnn.



*****

OHAAA 1.1K OLMUŞUZ BEN BU HİKAYEYE BAŞLERKEN BU KADAR TUTACAĞINI HİÇ DÜŞÜNMEMİŞTİM DAHA SABAH 10DA 1K İKEN ŞİMDİ 1.1K OLMUŞUZ SAOLUN VAR OLUN VOTELERİNİZ YORUMLARINIZ VE GÖZATMALARINIZ İÇİN TEŞŞEKÜR EDERİM İYİKİ VARSINIZ....

ÇETE SERİSİ -1- AREA BOYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin