TAJUK : SIRI (kesinambungan mystery the doll)
PENULIS : REVILINE JAMES WANG
GENRE: SERAM
PART : 2
Selepas sahaja Nadia selesai kutip pakaian yang ada dilantai, dia pun ambil tuala dan mandi, dia merenung wajah Clash dengan gembira. Dan dia masih tidak menduga akan keadaan semalam tanpa dia sedari, suaminya sanggup memberi ubat khayalan untuk berasmara dengannya.Nadia menapar pipinya sambil berkata.
"Shh..Nadia, dia suami you? Apa yang mahu di hairan kan!?"
Sambil Nadia bersandar ditepi dinding depan pintu kamar mandi.
"Ee!! Sudah lah Nad! Mandi cepat, dan siapkan makanan untuk isi perut suami kesayangan."
Selepas Nadia mandi , dia pun menyediakan sarapan pagi untuk Clash.
"Masak apa hari ni??"
"Hmmm.."
Nadia mengenyitkan matanya, sambil tersenyum-senyum dengan Clash.
"You ni sudah kenapa??"
Clash hairan dengan gelagat Nadia. Sifat yang mengoda dan malu-malu.
"Alaaa..You ni mahu juga rahsia-rahsia, kita kan suami istri ,kenapa mahu malu?"
Clash semakin binggung dan tertanya-tanya akan sifat Nadia yang penuh mengada-ada. Clash menyentuh dahi Nadia , dan menyentuh dahinya.
"Aiih..Hairan, normal saja? You mahu jumpa pakar sakit pakar??"
Nadia memuncungkan bibir.
"Hish! Ni apa ni? Semalam you kan…."
Riak wajah Clash berubah apabila dia teringat akan peristiwa semalam dengan roh Luliana.
"Errmm, itu apa ni?"
Wajah Clash berubah menjadi merah jambu , dan dia tidak tahu untuk bagi keterangan hal yang berlaku.
"Shhhh…"
Nadia menyantuh bibir Clash dengan jarinya.
"Hmm."
Clash menarik nafas panjang dan berfikir , 'kalau dia ingat mesti dia tahu apa yang berlaku.'
Clash berkata-kata sendiri didalam hati.
"My husband no need to explain everything, cause i know everything ,because I know u shy . your reaction i sangat nampak you malu bagitahu kan? ."
Clash mula mengerutkan kening, sebab dia mula rasa tidak senang hati dengan sikap Nadia yang berubah menjadi romantic.
"Kenapa you tengok u macam tu??"
Nadia mula rasa pelik dengan sifat Clash yang tidak punya perasaan sedikit pun.
"Hmm itu , i hairan ,kenapa you boleh tahu?"
"Sebab badan you, i know u letak ubat bikin i hilang kawalan semalam ,sampai i boleh menjadi ganas, tengok dekat belakang you."
"Ohok..hmm itu..oh itu."
Clash terbatuk-batuk mendengar perkataan Nadia. Mahu tidak mahu, Clash sengaja mengaku.
"I see..Hishh, you ni jangan lah sebut, dah i sudah merah muka ni."
"Ni makan ni , jangan lagi cerita ,nanti you tambah malu. Ni i masak special untuk hari ni."
Clash memandang sekilas dengan Nadia. Dia tidak mahu kedapatan apa yang berlaku, dan dia juga tidak mahu terlepas kata-kata yang membuat Nadia sakit.
YOU ARE READING
SIRI (kesinambungan mystery the doll musim baru)
HorrorClash seorang yang penyayang dan sangat manjakan istrinya, dan Clash mendapat tahu istrinya tidak akan hidup lama, kerana punya penyakit kanser tahap 4 , setelah 3bulan istri Clash meninggal dunia, keluarga Clash memberi cadangan supaya Clash harus...