SIRI - CHAPTER 4

73 1 1
                                    

TAJUK : SIRI (kesinambungan mystery the doll)
PENULIS : REVILINE JAMES WANG
GENRE: SERAM
PART : 4

                          TIDAK TENANG.
      
      
     Nadia mula tidak tenang dan risau apabila terlepas kata, lalu dia pun menyalahkan keadaan bersama Clash , dia tahu yang Clash sebenarnya tidak sudi untuk menerima perkahwinan mereka berdua.Dan masih menyayangi Luliana.

"Hai, you ni dah kenapa? Kan mimpi itu cuma mainan sahaja , hmm you, i mimpi Luliana terseksa.Dia kata kenapa you kahwin lagi."

"Ohok."

Clash terbatuk sebentar apabila terdengar Nadia berkata sedemikian.

"Are you ok you?"

"Ehem, hemm, i am okey, no worries, pergi lah buat apa yang you nak buat."

"Hmm, ok , i pergi sediakan makan malam dulu."

Nadia berjalan menuju kearah pintu dan dia tersenyum sinis setelah membelakangi suaminya.

Clash dengan laju ambil teleponnya dan buka aplikasi Siri untuk bertanya ,apa harus dia lakukan.

"Siri harus saya lakukan??"

"Pandai makan pandai simpan, pandai main api pandai padam sendiri ."

Dengan bunyi suara seperti robot  pun Clash masih mengeluh dengan jawapan Siri.

"Siri kalau i terus terang dengan Nadia, dia terima?"

Belum sempat dia Sambungkan kata-kata dia , Nadia sudah berdiri dihadapan.

"Apa maksud you, terus terang apa you maksudkan?"

"Er..You bila lagi you sini?"

Clash cuba tenangkan diri, dan dia menarik nafas sedalam-dalamnya ,perlahan-lahan menghembuskan nafasnya.

"I tanya you Clash, terus terang apa you maksudkan?"

Nada Nadia sedikit meninggi .

"You ni sudah kenapa?? Tiba-tiba meninggikan suara."

"Maaf,untuk buat masa sekarang, i sedikit rasa tertekan dengan kerja i."

Nadia keluar dari bilik dan dia menyandar ditepi dinding .

"Nadia! Apa you buat ni??"

      Nadia mengeluh sedikit dan merasa dirinya sudah keterlaluan. Clash keluar dari bilik dan dia melihat Nadia dengan pandangan yang sangat marah.Tangan Clash mencengkam kuat leher Nadia.

"You berani cuba meninggikan suara!!!!"

"Class..Clash!"

Nadia bersuara dengan nada tersekat-sekat. Nadia cuba untuk melepaskan diri daripada Clash.

    Bukk! Bunyi hentakan kuat kepala Nadia didinding .Nadia terus menendang Clash bahagian alat sulit, sehingga Clash tertunduk dan menahan sakit.

"Jahanam kau Nadia!! Kembali kau kesini! Anak banjingan."

Clash menjerit dan berdiri tergesa-gesa mengejar Nadia.

"Jangan dekat!!!"

Nadia menghunuskan pisau yang dipegang.

"Kalau i dekat ,kau nak buat apa setan?HAHAHA!"

     Nadia sudah tidak peduli , dia terus menikam Clash dengan bertubi-tubi.

"Mati aku!! Mati!!!!"

    Nadia menangis teresak-esak melihat Clash sudah berlumuran darah. Nadia melepaskan Pisau yang ada di tangannya.

SIRI (kesinambungan mystery the doll musim baru)Where stories live. Discover now