TAJUK : SIRI (kesinambungan mystery the doll)
PENULIS : REVILINE JAMES WANG
GENRE: SERAM
PART : 3
Clash pegang jari jemari Nadia dan sambil berkata.
"Thanks , you i sangat menghargai hari ni you temankan i."
"You , i sudah lama ingin kan kebahagian bersama you seperti ini. Selama ni."
"Shhh.."
Clash menutup mulut Nadia guna jarinya. Dan terus memeluk Nadia kepangkuannya. Nadia terketawa suka dengan sifat Clash yang rama dengannya.
Nadia paling kehadapan dan menarik ikat rambutnya sehingga kenampakan seksi didepan mata Clash.
"You, i dengan ini menyerahkan segala tubuh dan badan i dan hati ini untuk you."
Nadia memeluk Clash dengan erat, dia mula merapatkan bahagian dadanya dihadapan.
"Jangan pernah curang dengan istri mu."
Siri bersuara daripada telefon Clash. Dan Nadia tergelak , dia tidak menyedari yang Luliana menggunakan Siri untuk berbicara dengan Clash.
"You tengok, Siri pun tiba-tiba bersuara.Haha..You dengar??"
Clash tiba-tiba rasa Luliana muncul menyerupai Siri untuk memberi amaran kepadanya.
"Hmm, you i pergi mandi dulu, dari tadi i belum mandi lagi ni."
"Sekejap lah, takkan mahu cepat sangat."
Nadia tidak terlintas di fikiran yang bukan-bukan terhadap Siri yang sedang sibuk akan dirinya.. Yang dia tahu , Clash sangat menyayanginya sepenuh hati.
Clash memandang dan akur akan kata-kata Nadia. Nadia mengoda sekali , Dia perlahan-lahan bertindak untuk membuka baju Clash. Terus Clash menepis tangan Nadia dan angkat Nadia ditepi dia duduk.
"Sorry i mahu mandi."
Clash terus berlalu pergi , Nadia sangat hairan dengan sikap dingin Clash yang berlebihan dan cepat berubah. Dan Nadia pun mengejar seperti keanak-anakan .
"You...mahu ikut mandi.."
Nadia bersandar ditepi pintu kamar mandi, dan tersenyum.
"You mandi lah dulu. Tidak pernah-pernah you mahu ikut mandi, hari ni apa mimpi?"
Clash senyum hambar dengan Nadia.
"Alarr..hari ni boleh lah."
Nadia sambil berkelip mata. Tringg~tring~ bunyi telefon dari atas katil .
"Wait ah.."
Clash bagi isyarat guna jari, sambil angkat telefon yang berdering.
"Yes Mommy Jen?"
"Bagaimana keadaan rumah? Oh ya Mommy mahu bagitahu Lux ni minggu pulang dari luar negara, dia baru habis belajar, keadaan sekarang memaksa dia pulang . Dia kena transfer dekat sini untuk bertugas di Kota kinabalu."
"Okey Mommy. So Lux tinggal dekat mana Mommy Jen??"
"Kalau Clash tidak keberatan Lux mahu stay dekat sana, sebab dia rindu dengan kenangan bersama adik kembar dia."
Clash terdiam, dia takut akan roh Luliana akan menganggu keamanan hidup Lux. Kalau tidak pun Lux akan tahu roh Luliana dikira tidak aman, tetapi mahu tidak mahu, dia terpaksa sahaja mengiyakan kedatangan Lux. Disebab rumah itu adalah hak milik keluarga Luliana , Clash tidak berhak untuk berkata tidak.
YOU ARE READING
SIRI (kesinambungan mystery the doll musim baru)
HorrorClash seorang yang penyayang dan sangat manjakan istrinya, dan Clash mendapat tahu istrinya tidak akan hidup lama, kerana punya penyakit kanser tahap 4 , setelah 3bulan istri Clash meninggal dunia, keluarga Clash memberi cadangan supaya Clash harus...