TAJUK : SIRI (kesinambungan mystery the doll)
PENULIS : REVILINE JAMES WANG
GENRE: SERAMKEMUNCULAN LULIANA.
"Nadia kau lupa akan masa lalu kita?"Nadia masih kebingungan .
"Lu..Liana?"
Nadia mula merasakan kemunculan Luliana untuk membalas dendam, dan dia tidak akan lepaskan Nadia untuk kali ini.
"Sekarang kau ingat siapa aku Nadia?"
Nadia baru cuba untuk melarikan diri, dan Clash sudah menangkap laju pergelangan tangan Nadia.
"Kau nak pergi kemana setan?"
"Argh!! Lepaslah !!"
Ganggam tangan Clash membuat, Nadia tidak dapat melarikan diri.
"Clash, i bini you, sedarlah daripada terkena rasukan Luliana!!!"
Nadia merayu seboleh-bolehnya, untuk menyedarkan Clash telah dirasuk oleh roh jahat Luliana.Sekali-sekala pernafasan Ken turun baik.
"Nadia??"
Clash Melepaskan tangan, airmata Nadia jatuh dipipi,dan Sekali lagi mengenggam tangan Nadia dengan ketat.
"HAHAHAH!! Kau ingat boleh pengaruh Clash??"
"Clash!!!"
Tiba-tiba kemunculan Lux didepan pintu bersama Mama Jen membuat Clash melepaskan pergelangan tangan Nadia.Tidak sampai dua minit lalu Clash pun jatuh pengsan .
Nadia berlari Keanak-anakkan dan terus memeluk Mommy Jen dan menangis.
"Mommy Jen!"
"Lux angkat Clash masuk dikamar, biar Mommy tenangkan dan teman Nadia disini."
Puan Jen memapah Nadia untuk duduk bersama.
"Mommy, i takut tinggal dekat sini."
"Cuba ceritakan apa jadi Nad, jangan menangis dulu, bawa bertenang."
Jen melihat sekeliling rumah dan dia terhimbas kenangan yang menghantui hidup mereka dahulu apabila bersama Melbin, Dan Kelvince.
IMBAS DIMASA LALU
Roy menendang pintu tersebut dengan sekuat hati
Sehingga Jen pun terpelanting di belakang sampai
hidung dia berdarah . Jen perlahan-lahan undur secara membelakang sambil terduduk ."Roy ,lepaskan saya !! Roy."
Tidak lama tu kawasan rumah dipenuhi dengan polis .
"Pembesar suara"
"KAMI POLIS , ROY SILA SERAH KAN DIRI , RUMAH INI TELAH DIKEPUNG !"
"Roy ! Sila serah kan diri!"
Terus Roy menarik tangan Jen untuk di jadikan tebusan .
"Kau punya pasal aku jadi buruan polis! Jadi sesuai lah kau jadi orang tebusan saya hahhahaha !
Jen menjerit sekuat yang boleh .
"Tolongg ! Tolongg !"
"Diam !!! Kau ni tidak pandai faham bahasa !"
Bila si Roy dan Jen keluar daripada rumah sambil berjalan keluar dari pintu hadapan polis sudah pun bersiap sedia , dan mengepung.
"Roy , sila serahkan diri !!"
"Roy sila serah diri kami akan tolong kau juga."
"kau diam setan !! Kalau kau tidak mahu pisau ini terkena dileher kau ! Bagus kau diam!!"
YOU ARE READING
SIRI (kesinambungan mystery the doll musim baru)
HorrorClash seorang yang penyayang dan sangat manjakan istrinya, dan Clash mendapat tahu istrinya tidak akan hidup lama, kerana punya penyakit kanser tahap 4 , setelah 3bulan istri Clash meninggal dunia, keluarga Clash memberi cadangan supaya Clash harus...