10

1.5K 128 15
                                    

1 hafta sonra

L ve Light 1 haftadır konuşmuyorlardı. Yine de bu süre içinde kira davasında oldukça ilerlemişlerdi.

L, Misa'yı kira davasında onlara yardım etmesi için iknâ etmişti. Light her ne kadar bunu doğru bulmasa da, Misa onun için her şeyi yapmaya hazırdı. Bu yüzden yardım etmeyi kabul etmişti.

Bundan bir kaç gün önce Matsuda, Yotsuba grubunun gizli toplantılar yaptığını kanıtlamak amacıyla şirketlerine gitti. Fakat bunu yaparken yakalandı. Bunun üzerine Misa'nın menajeri rolüne girdi ve Misa'nın Yotsuba'nın reklam filmlerinde oynamasını istediği için oraya gittiğini söyledi. Bu şekilde olaydan sıyrıldı.

Bu sırada Yotsuba grubu, Erald Coil'e bir mail yolladı. Erald Coil dünyanın bilinen en iyi 2. dedektifiydi. Fakat Yotsuba grubunun bilmediği şey, bu kişinin de L olduğuydu.

Yotsuba'nın maili üzerine Watari, L'i bilgilendirdi. Mailde, Coil'den L'i bulmasını istedikleri yazıyordu. Bu, Yotsuba'nın kira ile iletişimde olduklarının diğer bir kanıtı olmuştu.

L bunu duyduğunda Aiber ve Misa'yı plana kattı. Aiber, Yotsuba'ya kendini Coil olarak tanıtacaktı. Misa ise oyuncu manken olarak görüşmeye gidecekti.

görüşme günü

"Rica etsem lavaboyu kullanabilir miyim?"

Misa lavabo izni alarak görüşme yerinden çıktı. Oldukça zorlu geçmişti onun için. Ama her şey planladıkları gibi gitmişti.

Büyük lavaboya girdi. Aynanın karşısında dikilmeye başladı.

Normalde Higuchi'nin yanında beklemesi gereken Rem, Misa'yı takip etmişti.

Elindeki küçük defter parçasını Misa'nın eline dokundurdu.

Misa aynaya baktığı sırada arkasında beliren şeyi gördü. Kocaman ve korkunçtu.

Tam çığlık atmıştı ki Rem ağzını kapattı.

Misa'nın korkudan gözleri açılmıştı. Terlemeye başladı.

Rem aynadan Misa'ya bakarak konuşmaya başladı.

"Misa, sakin ol ve beni dinle."

saat 02:36

Misa yatağında uzanıyordu. Tavanı seyrediyordu.

Geldiğinden beri Rem'in anlattığı şeyleri düşünmeden edemiyordu.

Light ve kendisi gerçekten de kiraydı. Aynı Ryuzaki'nin söylediği gibi.

Fakat Rem'in söylediklerine göre, Light'ın planı gereği ikisi de kiralığı bırakmak zorunda kalmışlardı.

Misa, Light'ın planının ne olduğunu asla kestiremiyordu. Bu yüzden Rem'in anlattığı her şeyi Light'a anlatmaya karar verdi.

Bunu yapmaması gerekiyordu fakat çok heyecanlanmıştı. Bu sayede Light ile daha çok yakınlaşabileceğini düşünüyordu.

"İyi geceler, Ryuzaki" dedi Light çekinerek.

Uzun zamandır konuşmadıkları için, iş dışı konuşmaları garip hissettiriyordu.

"İyi geceler, Light."

Light arkasını dönüp kapıya doğru yürüdü. Kapıyı nazikçe kapatıp odasına yürümeye başladı.

Odasına girip üstünü değiştirdi ve yatağına uzandı.

L hâlâ çayını içerken kameraları izliyordu.

lawlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin