Bay Yagami, aylar sonra ailesine dönmüştü nihâyet. Mutluydu. Artık diğer polis memurları gibi normal mesleğine dönebilirdi.
Karısını ve kızını sıkıca kucakladı. İkisini de öpmeye doyamadı. Güzel kokularını iyice içine çekti.
Yavaşça birbirlerinden ayrıldılar.
Bayan Yagami sevinçle konuştu.
"Çok yorulmuş olmalısın, ikinize güzel bir yemek hazırlayayım."
Bay Yagami gülümseyerek onayladı. Sayu'yu da alıp birlikte salona geçtiler.
Sayu bir anda konuştu.
"Baba, abim nerede?"
Bay Yagami dönüp Sayu'ya baktı.
"Ah, doğru. Sachiko bir gelir misin? İkinize de söylemem gereken bir şey var."
Bayan Yagami elindeki işi bırakıp merakla kocasına döndü. Daha sonra yanlarına gitti.
Bay Yagami iç çekti ve konuşmaya başladı.
"Light... uzun zamandır bize kira davasında yardım ediyordu."
Sayu bir anda ellerini ağzına kapattı.
"Ne! Abim mi!"
Bay Yagami olumlu anlamda başını salladı.
"Evet. Ayrıca bildiğiniz gibi bu davada L'de bizimleydi."
"Bir dakika. O zaman bu, abimin onunla tanıştığı anlamına da mı geliyor?"
Bay Yagami gülümsedi ve onayladı.
"Ayrıca... dava sırasında kimsenin beklemediği bir şey daha oldu."
"?"
"Abin ve L oldukça yakınlaştılar. İkisinin de zekâsı birleşince onları durdurmak neredeyse imkânsız oldu. Onlar da bunun farkındaydılar."
"..."
Bay Yagami iç çekti.
"Bu yüzden L, abin ile birlikte çalışmak istedi. Bu fikir Light'ın da hoşuna gitti elbette. Sonuç olarak... birlikte ev tutmaya karar verdiler."
Sayu ve annesi birden atıldı.
"Nee?"
"Merak etmeyin. En kısa zamanda ziyarete geleceğini söyledi. Şu an taşınma işleri ile uğraşıyorlar."
"Abimle gurur duyuyorum!" dedi Sayu gülümseyerek.
Bayan Yagami de gülümsedi.
"Evet. Light beni hiç bir zaman hayal kırıklığına uğratmadı. Ben de oğlumla gurur duyuyorum. Onu kesinlikle çok özleyeceğim."
Bay Yagami karısının duygulandığını hissetti.
"Sachiko, suratını asma. Bir yere gittiği yok."
"Haklısın." dedi ve birbirlerine gülümsediler.
Bu sırada Aizawa, Mogi ve Matsuda da ailelerine dönmüşlerdi. Onlar da artık eskisi gibi normal bir şekilde mesleklerine devam edebildikleri için mutlulardı.
L ve Light kendilerine iki katlı bir ev satın almışlardı. Bu ev Light'ın ailesinin evinden çok uzakta değildi.
İş ile ilgili bütün gerekli her şey evin içine yerleştirilmişti. Bunlar yerleştirilirken bir tek Light yardım etmişti.
Misa ise kendine yüksek bir apartmanın en üst katında bir daire tutmuştu. Tabiki Light ve L'in taşındığı evin çok yakınındaydı.
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lawlight
Ficção Adolescente[tamamlandı: 30.06.2021] death note karakterleri; light yagami ve l lawliet kurgusu.