YOL ARKADAŞIM (7.BÖLÜM)

139 9 4
                                    

  Yerlerimize yerleştik.Hostestende gerekli bilgileri aldıktan sonra uçak havalandı.Deniz kulaklığını takıp derin bir uykuya dalmıştı bile.Yaklaşık bir buçuk saatlik bir yolculuk bizi bekliyordu.Deniz de uyuduktan sonra canım sıkılmaya başladı ben de bu fırsat kaçmaz dedim ve yan koltuğumda oturan çocukla bir sohbet başlattım.Anlattıklarına göre adı Mert.Üniversite 2.sınıftaymış.O da Bodrum'a tatile gidiyormuş.Kendimi tanıttığımda ismimi ilginç buldu.Bu beni rahatsız etmez.İsmimi çok seviyo değilim ama nefrette etmiyorum.İlginç olmayı severim.Bunu zamanla anlıycaksın Mert.Zaman demişken konuşmaya başlayalı daha 10 dk olmuşken şimdiden sevmiştim Mert'i.Ailesinden, kardeşlerinden ve evindeki kedilerden bahsetti.Çevremde kedi seven bu kadar çok insanın olmasi ne kadar güzel duygu.Bi bilseniz..

  Yolculuğun bitmesine bir saat kaldığında Deniz yavaş yavaş gözlerini açmaya başlamıştı.Kulağından kulaklığı çekip,"Hadi aç gözlerini, yol arkadaşımla tanış." En başta ne olduğunu anlamayan saftiriğim kendine geldi ve oturduğu yerde doğruldu.Elini uzattı ve "Ben de Deniz.Su benim çocukluk arkadaşım..hatta bebeklik" diyerek masum masum güldü.E Deniz güldü gülmesine de Mert neye gülüyo?

-Hayırdır, komik miydi Mert?

-Yok hayır size gülmedim. (Bak bak hala gülüyo bak)

-Evet, bize güldün.Konuş hadi.

-Sizin başka arkadaşınız var mı Nehir, Irmak, Damla falan :Dd Su... Deniz... hoşuma gitti :Dd

-Hayır yani komik miydi?

  Daha fazla Mert'in saçma espirlerini dinlemeden konuyu kapattık.Birbirimize numaralarımızı verdik.Otellerimiz farklı fakat birbirlerine yakınlar.Şu 2 haftalık tatil boyunca eğlenmeyi planlıyorum.O yüzden bu tatilde Mert'in de olması şart.

  Yolculuğun bitmesine az kaldı.He bu arada bizde Denizle Whatsapp'tan Mert'in dedikodusu yapmaya başladık.Yanımızda otururken sesli bir şekilde dedikodu yapacak değildik ya.

  Bir süre sonra kırmızı rujlu, eyelienerını allah katına kadar çıkaran pıtırcık hostesimiz geldi.Anladık ki uçak düşüyo.Tamam şakaydı yok öyle bişey.Sadece iniş yapacağız bu yüzden yapmamız gerekenleri tekrarlıyor.

  Uçaktan indikten sonra bavullarımızı bir bavul arabasına koyarak babamın anlattığı şekilde otelimizin yolcu otobüsünü aramaya başladık.Otobüsü bulduk fakat önce Mertle vedalaştık.

Mertle de vedalaştıktan sonra otobüse bindik ve yola koyulduk.

  Hava çok sıcaktı.Salık duran saçlarım ensemi terletmeye başladı.Bileğimde her zaman bulundurduğum siyah lastik tokamla saçlarımı toplayıp, güneş gözlüğümü taktım.Yol boyunca Denizle muhabbet ettik.Bugün neler yapacağımızı belirledik.Akşam yemeğine kadar dinlenmeyi, duşa girmeyi ve odaya yerleşmeyi planlıyoruz.Off bee şimdi telefonun ekranından baktım da gözlüklerim yine çok cool..

Medyada Su vaaar!! İyi geceler :Ddd

İşte Şimdi Yandık!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin