Otobüsten hemen indikten sonra şöyle bir deniz havasını çektim içime.Otobüs ne kadar bunaltıcıydı öyle.Deniz;
-Ee şimdi napıyoruz?
-Rehberin anlattığına göre otel çok yakında buluruz şimdi.
Tam sözümü bitirdikten sonra bavullarımızla birlikte otobüsteki görevlilerden biri geldi ve bize otele kadar eşlik edeceğini söyledi.Otele geldiğimizde rehber yardımıyla odalarımıza geçtik.Daha sonra rehbere teşekkür edip eline de bir miktar para sıkıştırınca odanın kapısını kapatıp çift kişilik yatağa denizle birlikte uzandık. Uyumak istiyorummm!
Otelin içini,dışını, etkinliklerini, yemek saatlerini bize söylemesi için bir bayan görevli geldi.Odaya davet ettik ve nedense bir sohbet havasına girdik.Çok güler yüzlü çok şirin bir bayandı.30 yaşlarında bir görünüşü vardı.En çokta konuşma tarzı hoşuma gitmişti.Çok asil konuşuyordu.Teşekkür ettik ve bayan odadan çıktı.
Kahvaltı saatine yetişememiştik bu yüzden bugünlük öğle yemeğiyle idare etmeyi düşündük.Odadan çıktığımızda yemek bölümünde yemek servisinin olmadığını gördük.Görevliye sorduğumuzda öğle yemeğinin havuz kenarında yapıldığını söyledi.Bizde havuzun olduğu bölüme doğru söylene söylene gittik.
Deniz çok acıkmamıştı o yüzden çok fazla bişey yemedi.Bende kendime sandviç ve kola aldım.
Havuzun kenarında masada otururken Deniz bir an bir çocukla kesişmeye başladı.
-E Deniz tebrikler bebeğim valla daha 1 saat oldu otele adım atalı.Bu sevgili bulma azmin beni benden aldı.
-Ben buraya sevgili bulmaya gelmemişim zaten, yani..amacım o değildi..sanırım..yani bu kadar çocuğun olucağını düşünemedi.Senin baban sonuçta bu..yapmaz :Ddd
Bir yandan Deniz'e gülüp bir yandan sosyal medya hesaplarımı karıştırıyodum.Okul kapandığından beri zaten lise arkadaşlarımla konuşmamıştım.Lise arkadaşı dediğin nedir ki gülüm :Ddd Lise bile Denizle birlikte geçti.
Sandviçimi bitirdikten sonra sandviçin bitişiyle denk getirdiğim kolamı büyük başarıyla içtim.Kendime biraz daha içecek almak için yerimden kalktım ve içeceğimi almaya gittim.Döndüğümde yeşil gözlü esmer bir çocuğun yerimde oturduğunu gördük.Bir yandan Denizle şakalaşıp bir yandan telefonumu masaya sürtüyodu. İphone 6 lan o sen hayırdır?
Plaj terliklerimi yerdeki mermerlere sürte sürte yavaş yavaş, dikkat çekmeden masaya koşmaya çalıştım.Masaya geldiğimde;-Hayırdır Denizim tanışıyo muyuz arkadaşla?
Deniz konuşmadı sadece güldü.Bizim sandalye kapmaca konuşmaya başladı.
-Ben galiba sizin yerinize oturdum.
Kısık bir sesle "E biraz öyle oldu" dedim.
-Ben Eren.Şey..ben kendimi tanıtıyim.
-Hayır, bu kadar yeterli Eren saol.Gidebilirsin.
Deniz gözleriyle beni öldürecek gibi bakıyordu.Eren de bir yandan başını eğmiş,ovalıyordu.Gülüp gülmediğini tam anlayamadım fakat başını kaldırdığında gözlerinin içindeki parlaklığı görebiliyordum.Neler oluyor böyle?
Eren bir yandan hala brnim telefonla ilgileniyordu."Alabilir miyim?" diyip telefonu aniden çektim.Bir arama veya mesaj yoktu.Kim mesaj atsın ki zaten bana.Eren çoktan sandalyemden kalkmıştı ve kendine yeni bir sandalye geçmişti. Spk msn ern yha.s
Denizle Eren sohbet ediyorlardı.Bende abimin yolladığı fotoğraflara bakıyodum.Prenses'in fotoğraflarını atmıştı.Denizden ve Erenden izin alıp masadan kalktım.Canım çok sıkılmıştı.Neden ilk günden böyle oldu ki.Daha havuza, denize bile girmemiştik.Aklıma Mert geldi.Umarım ki bir an önce oteline yerleşmiştir.Belki onunla vakit geçirebilirim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Şimdi Yandık!!
Literatura FemininaKedi delisi olan,kedileri idolleri olarak gören Su ve bebeklik arkadaşı Deniz tüm hayatı boyunca erkeklerden tekme yemiş, üniversiteye yeni başlayacak varlıklı iki ailenin kızlarıdırlar.18 yaşını doldurdu, dolduracak bu iki maceraperest bakalım tanı...