İŞTE BAŞLIYORUZ (BÖLÜM 1)

307 14 8
                                    

Merhaba ben Su.Arkadaşlarım sarı der -kumral sarı karışık bi saç rengim var- Genelde asosyal biri değilim ama 18 yaşında bi kız için fazla üsengecim diyelim.İstanbul'da doğdum.İstanbul da yaşıyorum.İstanbul'da okuyorum.Lise ne güzel ki bitti!! Üniversite mi?? Sorma gitsin.

Olanlara rağmen güzel bi lise dönemi oldu.Ama konumuz o değil.Onca test kitabı onca sınav ve işte tatil.Her sene olduğu gibi okul bitti ve ben bavulumu hazırlamaya başladım bile.Heycan beni benden alıyooor.Okul bitti ve işte yaz geldi. YAZ GELDİ YAZ GELDİ HAYAL EDEBİLİYO MUSUNUZ!? YAZ GELDİİ!!

Yazlıkta kalan arkadaşlarim, mahallenin kedileri, deniz, kum, güneş ve işte şort şort şort.Hepsi beni bekliyoor.Ailemle henüz bu konuyu konuşmadım.Her sene olduğu gibi yine yazlığa mı gideceğim? İşin özü bizim yazlıği her zaman sevmişimdir.Ya tek başıma olurum ya da kuzenlerimle.Sahilde bir ilçe de.Sahil mi dedim. Ooo en sevdiğimm.

Saat 20:34 ve annemle mutfaktayız.Saçmalamayın tabi ki de yemek yapmıyorum :Dd Annem saolsun çok güzel yemek yapar bana gerek kalmıyor.Telefonum elimde, kulaklığımdan çıkan o eşsiz müzik. Demi Lovato-Really Don't Care. İşte bunu seviyorum.Ocaktan gelen yemek kokularına ne demeli peki.Bugün abimin Amerika'dan gelişini kutluyoruz.Seni çok özledim sarışınım ♡♡

Masayı da kurduktan sonra oturduk ve yemeğimizi yemeye başladık.Konu abimin güneş yanıklarından açılmışken şu tatil meselesini de atalım araya.

-Babacıııımm.

-Yine ne istiyosun Su?Daha yeni harçlık verdim prensesim.
(Prensesim dediii prensesim dedi kesin oldu bu iş :Dd)

-Şey diycem.Iııı..Yaz tatili diyorum.Nolur beni de götürmeyin Bursa'da ki halamlara.Nolur bak.Ben gidemem bi daha oraya.2 sene önce ne olduğunu biliyosun.En güzel dönemimde sahilde güneşlenmek yerine parkta köpek gezdirdim biliyosuuuun.Halamın kedilere alerjisi var.Prensesi nasıl götürücem.Nolur gönderme.Prenses depresyona giriyor komşuya bırakınca.Nolur nolur noluuuurr?!!
(Prenses benim kedimm^^ 2 yaşında.Çok şımarık çok.Sokakta buldum onu.Çok küçüktü bulduğumda.Onsuz hiçbir yere gitmem.Babam da annem de abim de onu kızı gibi sever.)

-Su!! Yeter bitanem ya.Başımı şişirdin.İzin ver de konuşayım.Derya? Su'ya olan sürprizimi söyledin mi?
(Derya benim annem.Dolayısıyla babamında eşi asdgdfgsj.Neyse -.- Annem çok titiz bir bayandır.Sessiz sakin konuşması çok hoşuma gider.Hiç ona çekmemişim.Çok sesli ve çok hızlı konuşurum.Yaşından genç görünür.Genelde abla kardeş sanarlar bizi.)

Babamın lafını kestim ve söze atladım hemen.

-Neee? Sürpriz mii? Bana mı? Bana dimee? Biliyodum biliyodum sabahtan beri olan bu sessizliğini biliyoduuumm.Hadi söyle lütfen lütfenn?!

-En son ne zaman konuştun Denizle?
(Deniz benim bebeklik arkaďaşım.Annesi Zehra teyze.Annemin en yakın arkadaşı.Annemle gençken sürekli kız bebek doğurup, onları arkadaş yapmak gibi hayaller kurarlarmış.E gördüğünüz gibi.Başarmışlar.Deniz daha çok vahşi hayvanlarla ilgilenir.Evinde Mickey adında gonzales hamsterı var.Aa evet Prensesle çok iyi anlaşırlar :Dd Bir de Murtaza adında bukalemunu var.Adıni ben koydum ;) Şuana kadar her anımız birlikte geçti.Anasınıfı,ilkokul, ortaokul,lise.Ben veterinerlik okuyacağım.O da vahşi hayvan fotoğrafçılığı.)

-Bu sabah aradım, konuştuk.Ne oldu?

-Sana farklı, dikkat çekici, çok seveceğin birşey söylemedi mi?

-Ama baba yeter artık.Nolur söyle?

Biraz bağırdım galiba.(İşte şimdi yandık!!)Annem;

-Su! Sesli konuşuyo olabilirsin ama babana sesini yükseltme.Bunu senle daha önce de konuştuk.

Kadın haklı.Babama bağırdım.Genel de yapmam.Ama ısrar ediyor.Artık neler olduğunu anlamak istiyorum.Birazdan çıldıracağım!?

Biraz daha ısrardan sonra babam ne olduğunu söyledi.Bu yaz halamlara veya yazlığa değiiiill.Denizle birlikte Bodrum'a en lüx otellerden birine gidiyoruuuuz.Prenses de karşı komşumuzda değil abimle birlikte Istanbul da duracak.Onda aklım kalmıycağından eminim.İşte başlıyoruz..

İşte Şimdi Yandık!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin