2)kamera

1.3K 96 0
                                    

Sedl jsem si na gauč a začal jsem tu kameru zkoumat. Nakonec jsem ji nějakým neznámým způsobem zapnul. Když se mi ji podařilo zprovoznit ztiskl jsem tlačítko a hodilo mě to na seznam natočených videí. Znovi jsem se uvelebil na gauči a stiskl jsem tlacitko play. Byl v HD kvalitě takže i přes zmatene točení mezi lidmi ten obraz docela ušel. Sledoval jsem zmatený obraz až do chvíla kdy se kamera nezastavila a nezaostřila na dva subjekty.

Vylezl jsem z koupelny a ručníkem jsem si ještě po ceste do obýváku sušil právě umyté vlasy. Když jsem dorazil do obýváku spatřil jsem sedícího Alexe na pogovce jak se se zděšení nebo možná překvapením díval na videa v nějaké kameře. Přišel jsem k němu a asi metr před ním jsem se zastavil a zíral jsem na něj. Pořád byl jak v tranzu.

Když Jazz vylezl z koupelny ani jsem se nepodival, vlastne jsem se ani nehnul. Zíral jsem totiž na obrazovku kamery a to co jsem viděl mě naprosto znehybnilio. Kamera byla zaostřená na dva kliky líbající se na tomhle gauči. Bylo to divné. Jeden kluk sedel vedle druhého navzájwm se libali a ten jeden mu pak dokonce zajel rukou do kalhot a ten začal vzdychat.

Po chvili jsem to nevydržel a zeptal jsem se ho,,, na co čučíš tak zaryťe? ''
Ani se nepohnul a to mě dožralo. Obešel jsem stúl a sedl si vedle něho na gauča vytrhl jsem mu kameru z ruky a přilehl jsem ho. Nevim co jsem čekal že tam najdu ale tohle jsem fakt nečekal. Taky jsem strnul když jsem ty dva líbající kluky uviděl.
,,hej mohl bys ze mě Laskavě slést jseš těžkej jako prase!''zařval na me po chvili Alex a začal se pode mnou kroutit a odstrkávat mě. Já jsem se ale ani nepohnul protože jsem pořád vstřebával informace.

Jezz mě doslova zalehl, když mi vyrval kameru z ruky. Neprotestoval jsem protože mi bylo jasné že je silnější než já.

Ležel na mě sice jen krátkou chvíli, ale zrovna teď jsem jí potřeboval , abych si urovnal myšlenky. V hlavě jsem pořád viděl ty dva kluky a napadlo mě jestli to opravdu funguje, že kluk vzruší kluka. A jake by to asi bylo. Jezz zkamenel a ja jsem se lekl aby to na me nepoznal na co myslim a tak jsem se probral z myslenek,, hej mohl bys ze mě Laskavě slést jseš těžkej jak prase!'' znělo to asi dost hrubje a hnusně , ale nic kromě perverzních věcí mě nenapadalo. Odstrčil jsem ho celou svoji silou tak až se překvapil

jako prkno na druhou polovinu guče.

Nechal jsem Alexe mě převalit protože muj mozek toho v tu chvili víc nepobral. Začal jsem přenýšlet nad tím co jsem právě viděl a to bylo špatně můj mozek to pobral a začal myslet perverzbě.
,,fuck..... To ne..... sakra.....wtf...''začal jsem nadávat a chytnul jsem si halvu do dlaní a začal jsem si zoufale cuchat vlasy na hlavě ve snaze dostat ty perverzní myšleney z hlavy.

Zazmatkoval jsem když Jezz začal tak vyšilovat.

,,Jaké myslíš že to je líbat se s klukem?'' ta myšlenka mi vyletěla z úst ani jsem nevěděl proč jsem jí řekl. Rychle jsem si ruhou zakryl pusu a hrozně jsem se začervenal. Opravdu jsem se chtěl rozplynout nebo propadnout studem ale neslo to!

Sklopil jsem oči abych neviděl Jazzův překvapený a zároveň zděšený výraz.

Ráno po párty...Kde žijí příběhy. Začni objevovat