Polibil mi něžně ruku a pak si ji přitisknul ke své tváři. Najednou mi přišel hrozně dokonalý. Přitáhl jsem si ho opět k sobě a znova jsem ho vášnivě polibil a me tělo ovládla vášeň a rozbušilo se mi srdce.
Když mě znova políbil už jsem to nevydržel a zmáčknl jsem mu jednu bradavku. Vzdychl a zavřel oči. Sjel jsem pusou po jeho krku. Začal jsem ho po něm líbat tak jak to milovala moje bejvalka. Sténal. A já to nevydržel a musel jsem se přisát jako malá jepice a udělat mu na krku cucflek.
,,Hej!'' vykkřokl jsem a odtrhl jsem ho od svého krku. Když se ta malá přísavka odlepila přikryl jsem si místo rukou. Začal jsem si ho mnout. A on se jenom zubil. Měl jiskru v očích.
Když se na mě naštvaně podíval sehnul jsem se k jeho bradavce a začal jsem si s ní hrát. Nejdřív jazykem a když přwdl jak kotě zkousnul jsem do ní. Znovu se nezvládl a vypísk že sebe sten.
Bylo to dokonalé sice nevím jestli to bylo dobře nebo špatně. I tak to bylo dokonalé!!!
Dal jsem mu pusu na břicho a pak jsem ho chytl za bulku mezi jeho nohama. Přikryl si polštářem hlavu. Znovu jsem se jí dotkl a on si polštář pritiskl na tvář ještě silněji.
Nemohl jsem to vydržet tlačil jsem si polštář čím dál víc na mou tvář. Ve snaze že s ním snad splynu. Bylo mi trapně. Byl jsem celý rudý jak ředkvička a nechtěl jsem aby to viděl. Když se ho poprvé dotkl myslel jsem že zešílím. Aby toho nebylo málo tak jsem cítil jak se můj penis postavil.
ČTEŠ
Ráno po párty...
Roman d'amourCo by se mohlo stát po bouřlivé a dlouhé párty??. Přečtěte si jednu z Yaoi verzi ;-)