8.kapitola

482 52 4
                                    

Koukal sem na něj očima naivniho dítěte. ,, promin'' spitl sem smutné alr on me pohladil a pak mi vzal ruku a můj prst si strčil do pusy.

Olizl sem mu ho  po celé jeho délce. ,, Tak jo názorná ukázka princátko'' usmal sem se a zacal mu ho cucat a olizovat.

Zasmál sem se ale soustředil se. Pomalu sem si jeho ptáčka vzal do pusinky a zaval opakovat co me naučil. 

Zaklonil sem hlavu! Doprdele!,,Pranca-catko!'' písku sem spíše jako uke. Skousl si ret a zasténal jen pro něj.

Tohle mi dodalo vše potřebné a já mu začal plně vjedomně kouřit a žužlat jeho žezlo. Dráždil jsem mu ho a tahal za kůžičku.

Chytl sem ho za vlasy! A prirazil a diktoval si tempo! Tohle je lepší než nějaká holka! Užíval jsem si ho jako nikdy nikoho!

Snažil jsem se popřít davivy reflex když mi ho rval asi až do žaludku.

Vykřikl  jsem Blaženě jeho jméno.  Povolil sem se a rozplacl na židli.

Málem jsem se..... No.... Trklo mi zo všude!  Tohle je nechutne! Začal sem si to utírat do nějakého hadru co byl poblíž. Udělal jsem kyselý obličej.

Zasmál sem se a klekl si k němu a políbil ho na čelo. ,, tak jo a teď už tě fakt chci! Ty kyselino moje.'' polibil sem ho vášnivé a vjel mu rukou na záda a přitáhl si ho na své tělo, které už teď bylo horké jako rychlovarná konvice

Tak teda pokud tady ještě někdo z mých čtenářů zůstal, jsem ráda že i pres tu obrovskou pausu jste pořád se mnou ^^ děkuji moc a pokusím se psát častěji pokud budete mít zájem tak píšete koment ^*^ arigatoo

Ráno po párty...Kde žijí příběhy. Začni objevovat