3 kapitola -pokus

1.2K 95 6
                                    

Podival jsem de na něj. Červenal se. Políbit kluka. Nikdy js nepřemýšlel jaké by to bylo. Ale možná.... Ne! Nejsem přece na kluky. Ale...než jsem stihl zamyslet se nad dalšími pro a proti,  jeho rty se mezitím píitiskly na mé.

Seděl jsem hned vedle něho. Viděl jsem jak nad nečím přemýšlí. Byl jsem otočený čelem k televizi. Viděl jsem Ho jen periferním viděním. Ale když jsem nad tím tak přemýšlel byl docela sexy. A když jsem nad tím tak přemýšlel chtěl bych to skusit, chtěl bych zážít pocit jaký měli ti kluci na videu. Otočil jsem se k němu čelem a naklonil jsem se. Přitisknul jsem mu své rty na jeho. A pak jsem se rychle odtáhl a začetvenal jsem se.

Zatajil jsem dech a vykulil oči když se jeho rty přitiskly k mým. Když se odtáhl přemohla mě vášeň. Svalil jsem ho na gauč a vášnivě jsem ho začal líbat.

Byl to šok když se na mě svalil tak že ksem byl přitištěný ke gauči. Vášnivě mě líbal a mě se to líbilo tolok vášně a vzrušení jsme dlouho nezažil. Nohama na demnou klečel obkročmo. Ruce měl opřé vedle mojí hlavy až do chvíle kdy mě chytl za vlasy a nadzvedl mi hlavu ke své pro další bolibek.

Jednou rukoi jsem se podepíral o gauč a druhou jsem držel jeho hlavu u mé a nemohl jsme ho přestat líbat. Když jsem Otevřel oči byl červený jak rajče a měl zavřené oči. Začel jsem ho líbyt na krk.

Jak mě začal líbat na krk musel jsem si přikrýt rukou pusu abych nezačal vzdychat. Začal mi rozepínat košili když se mu to povedlo sedl mi na nohy a svlékl si tryko. Nevjedel jsem že posiluje. Měl dokonalou svalnatou hruď. Jednu ruku jsem mu položol ma tu dokonalou hruď.

Pomalu jsem mu tozepl košili. Pak jsem si rychle sundal tryko. Musel jsem se pousmát když jsem viděl jeho ruku na jeho ústech. Pak otevřel oči a ja jsem si uvědomil že jsem mu nikdy o tom že posiluju neřekl. Nikdy jsem si nevšiml jal nadherně zelené oči má. Musel jsem se do nich na chvili zadivat. Najenou jsem na sve hrudi ucítil jeho ruku. Chytl jsem ho za ni a políbil jsem ji.

Ráno po párty...Kde žijí příběhy. Začni objevovat