5 nechápal jsem

1K 82 7
                                    

Rozepnul jsem mu rosporek. Cítil jsem jak se mu postavil. Šibalsky jsen se pousmál. Byl jsem na sebe hrdý protože jsem ještě ani pořádně nezačal a on už se mu postavil. Chystal jsem se mu sundat kalhoty.

,,Ne'' vykřikl jsem a chytnul jsem ho za ruku. Nechápavě se na mě podíval.
,,Proč?'' nechápavě se na mě podíval,, udělal jsem snad něco špatně?? ''
Přitiskly jsem si polštář na obličej ještě silněji. A byl jsem rád že jsem ho měl protože jsem nechtěl aby mě viděl brečet.

Nechápavě a taky trochu naštvaně přiznává jsem mu ten zasranej polštář strhl z obličeje a odhodil jsem ho pryč. To co jsem pod ním spatřil mě absolutně dostalo. Z jeho nádherných zelených očí se valily slzy.
,,Alexi co se děje?'' byl jsem v rozpacích.

Bylo mi trapně. Ale musel jsem mu říct co se děje.
,,Já....'' zavzlykal jsem,,....já.... Mám....strach.....'' přitiskl jsem oči k sobě a stisknul jsem zuby.

Chytnul jsem mu rukuza zápěstí a Předklonil jsem se až k jeho obličeji.
,,Čeho??''

,, Toho co bude dál...'' Opět jsem zrudnul.
,,Ale notak'' pousmál se,, věř mi'' pak mě políbil a utřel mi slzy z obličeje.,, Věříš mi??'' znovu se mi tázavě zahleďě do očí a cítil jsem se jakoby mi v nich četl.
,,Věřím'' pronesl jsem a znova mě políbil.

Usmál jsem se a chytnul jsem mu obě ruce nad hlavou za zápěstí. V této chvíli jsem byl Bohu vděčný za mé velké dlaně. Znova jsem ho začal líbat na hrudi a rukou jsem mu sjel do rozkroku. Jednou rukou jsem mu ty kalhoty aspoň trochu sundal a pak jsem mu sundal i boxerky.

Byl jsem nervózní a celý ztuhlý. Měl jsem zavřené oči a sevřené zuby jak nejsilněji to šlo. Zhluboka jsem křečovitě oddechoval. Jezz si toho všimnul.

,,Alexi.....''čekal jsem až pootevře oči,, uvolni se prosím.... Nádexh...... Α....... Výdech....A....''

Opakoval jsem po něm a uvolnil jsem se asi po šestém výdech. A v tu chvíli se mýn tělem rozlila rozkoš, když se mého penisu poprvé dotknul.

Ráno po párty...Kde žijí příběhy. Začni objevovat