Možná sem měl pořád strach. Přece jen kdyby se tohle dozvěděli doma tak.... přestal sem myslet a zaprel se. Mám pocit že to nebude nic příjemného.
Jeho horké tělo se mi kroutilo pod rukama co víc si přát!!! Jemně jsem mu motýlím polibkem obsypal krček a jemně skousl a on cukl. Možná.... ale on už mi stojí a za chvíli se zblázním.
Napevno si mě přitáhl na rozkrok a ja nasucho polkl.... cí... cí...cítím ho. Půlky se mi stáhly k sobě.
Zasmál sem se jemně když sevřel zadeček jako louskáček na ořechy. ,, Hejjj... snad si to teď nerozmyslíš" možná sem to řekl až moc výhružně. Je jako neodpanena holka sakra.
Zatl sem ruce v pěst. Měl... měl bych říct ne.... ale někdy sem se ho fakt bál. Tak sem jemně povolil.
,,Tak je hodňoučký." Pochválil sem ho a hladil zadeček. Docela sem uvažoval zda vzít kondom nebo ne ale mému penisu se nikdy nelíbil. A tak sem si řekl že nebudu zlej a vemu aspoň lubrikant. Byl malinovej tak ať si toho jeho prdelka sakra váží!
Když mi začal osahával zadek cítil sem se jak nějaká kurva ... vždyť sem kluk neměl bych já být ten co holce strká penis do.... vypiskl sem uprostřed myšlenky. On mi dal nějakou tekutinu tam.... zatl sem zuby a čekal. Tak za tohle skončím v pekle!
Musel sem mu ho tam pořádně rozetřít aby to tak nebolelo a pak mu tam strčil prst asi proto že jsem myslel že je to něco jako nic. Ale on se ozval.
Zaknucel sem jak malá holka a začal mu zdrhat aspoň sem teda chtěl. ,, Vždyť je malej co šílíš?" Řekl zase tak egoisticky. ,, Jo?! Fakt?! Skoušel sis to ?" Řekl sem hnusně.
Tohle mě nasralo a nacpal sem tam druhý.,, Na tohle odpovídat nebudu." Sykl sme a už se mu tam pohyboval. Nejdříve pomalinku vytahoval jen půlku prstů a pak hledal jeho bodik G.
Tak jo po k***a dlouhé době... vím že vás tu už asi moc není ale tak z nostalgie.... pokud ještě nekdo chce pisnete a já konečně napíšu ten ***.... arigato ^*^!
ČTEŠ
Ráno po párty...
RomanceCo by se mohlo stát po bouřlivé a dlouhé párty??. Přečtěte si jednu z Yaoi verzi ;-)