Ležel jsem na gauči a rychle a hlasitě jsem oddechoval. Jezz ze mě vytáhl prst. Znova jsem vydechl a on mi políbil břicho.
Zpolkl jsem to jen proto že jsem neměl kam to vyplivnout. Chutna to nechutně! Byl ale hrozně roztomilý takový malý nevinný princ. V duchu jsem se pousmál a políbil jsem ho na jeho bříško. Potom jsem se nad něj naklonil a políbil jsem ho na čelo.
,,Chceš pokračovat??.'' řekl jsem jen jemu a pohladil jsme ho po tváři.,,To se ví že CHCI'' křičel jsem v hlave pro sebe. Otevřel jsem oči a vrhl jsem se mu kolem krku ten to neustále a svalil se na mě. Obtočil jsem mu sve ruce kolem krku jako anakonda.
,,Chci tě'' pošeptal jsem mu do ucha.,,ale nech mě ti oplatit tvou službu'' a kousl jsem ho do ucha.,,Ty liško!!.'' řekl jsem a posadil jsem se. On si me opřel o kraj gauče a začal mě líbat.
Začal jsem mu vjenovat své polibky a pak jsem si začal hrat s jeho bradavkama. Zavřel oči. Křečovitě svíral pohovku a jemě mi vzdychal do mých polibků.
Taková malá liška podšitá a neskušená a tak dobře jí to de!!! Hrál si s mými bradavkami a jazykem. Pak mě začal líbat na krk, na hruď, na bradavky. Evidentně se mu mé sténání líbilo. Videl jsme to ne něm!
Chtěl jsem aby vzdychal! Při každém vzdychu se mi zvyšovala sebevjedomí. když mi to už nestačilo sjel jsem do jeho rozkroku a jemně jsem mu po něm přejel rukou. Byl velký! Jazykem jsem se dotkl jeho špičky. Zhluboka se nadechl a vydechl. Popravdě jsem absolutně nevěděl co mám dělat !!! Tak jsem se po paměti snažil kopírovat jeho. A to byla poslední kapka! Strčil jsem si jeho chloubu do úst a začal jsem pomalu kroužit kolem jeho obvodu.
Byl jsem nadržený jako prase! A on si se mnou hrál jako s loutkou které taháš za provásky. Byl jsem v pasti!!
Po chvíli si můj penis vyndal z pusy. Nechápavě jsem se na něj podíval a on se s červenými tvářrmi a stydlivým výrazem na mě díval.,,Jezzi.....vís.....já....'' nevěděl jsem jak mu to mam říct bylo to trapá otázka.
,,Copak???''Nechápavě jsem na něj koukal.
,,Víš....já....nevím co dělat! '' vykoktal jsem konečně ze sebe.
Byl fakt k sežrání jak cukrová vata! Sklonil jsem se k němu a políbil jsem ho do vlasů.
,,To nevadí...'' usmál jsem se na něj a v hlavě mi běžel další šílený nápad!!.Pokud se vám to líbilo a chcete pokračování tak pište komenty ^-^
Arigato <3
ČTEŠ
Ráno po párty...
RomanceCo by se mohlo stát po bouřlivé a dlouhé párty??. Přečtěte si jednu z Yaoi verzi ;-)