10.

231 11 3
                                    

Moc se omlouvám za hodně pozdní vydání nové kapitoly. Měla jsem jeden dobrý nápad na pokračování ale teď mi úplně vypadlo. Snad si vzpomenu. A teď už jděte číst!

Vstanu na budík. Podívám se na mobil a podívám se na čas. 7:15. Není to moc brzo ale i tak se převalím na druhou stranu a ještě zavřu oči. Usnout už mi nejde a tak se zvednu z postele a dojdu si do koupelny udělat hygienu.
Podívám se na svůj unavený obličej. Vrátím se zpět do pokoje a vyndám si šedé kraťasy s bílým crop topem a šedou mikinou na zip. Nic zajímavého.

Lehnu si zpět na postel a do ruky popadnu mobil. Pošlu snap a podívám se na instagram.

Líbí se to harperjesper, taylor

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Líbí se to harperjesper, taylor.hall a 3 651 608 dalším..

justinbieber: The Purpouse Tour is over. Thank you for everyone who has ever supported me. Thank you for those who, despite the bad moments, managed it with me and held me. Thank you for my Beliebers, I would not be here without you and your support. I love you, God is with you.

Komentáře jsou uživatelem justinbieber vypnuty..

Po přečtení popisku jsem se lehce usmála. Fotku jsem likela [lajkla] a mobil jsem zase vypnula. Došla jsem dolů do kuchyně. Všude bylo ticho. Překvapivě, když jsou rodiče v práci a Harper už nejspíš jela do školy. Škola jí začíná už v 7:30. To znamená, že jsem sama doma. Ale to je tak pořád. Často mají rodiče služební cesty na pár dní. Někdy i na týden a několik dní. Já mám školu až od 8:45, ale vstávám takhle dřív.

Otevřu si lednici a vyndám si jablko. No snad nejsem jediná, kdo si dává ovoce do lednice. Vydrží potom dýl.
Sednu si na linku a zakousnu se do ovoce.

*******

Konečne zaklapnu notebook. Zrovna mi skončila moje distanční výuka. Už je půl třetí.
Harper už se vrátila, zaslechla jsem jí z dálky. Ještě jsem ji neviděla, jelikož mám to vyučování nepřetržitě a ani se nemůžete hnout, jinak vám řeknou, že nedávate pozor. To znamená, že nemůžete ani na záchod. Vážně.

První co udělám je, že se podívám na mobil. Otevřu si Instagram, kde se mi zobrazí hned několik tisíc oznámení.
Projedu pár příspěvků a pak ho zase zavřu. Zvednu se ze židle a odejdu z pokoje a zaklepu na ségry pokoj.

Po tlumeném dále vejdu.

"čau ségra" lehnu si jí na postel.

"teď jsem tu postel ustlala!" vyjekne.

"nojo furt" zvednu se a postel upravím do původního stavu.

"co Justin" lehla si na postel. No, hlavně že ji vadilo, že jsem si na ní lehla já.

"nic, co by?" od včerejška se neozval, ale co bych měla čekat. Je slavný, nebude se tu zahazovat s někým, jako jsem já. Ne, že by mě to mrzelo.

"tak mu napiš"

"to určitě prosímtě" protočím očima.

"jsi hrozná" zasměje se.
Ironicky se usměju a odejdu do kuchyně. Mám už hrozný hlad.

Najednou mi cinknul mobil. Odemknu ho a doslova vykulím oči.

vyděrač:
proč sis mě pojmenovala Vyděrač? :d

me:
a nejsi snad?

vyděrač:
no to je jedno. Místo toho zvedni ten tvůj krásný zadek a pojď před barák :)

Prudce jsem zvedla hlavu. Zkontrolovala jsem, co mám na sobě.

 Zkontrolovala jsem, co mám na sobě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doprdele. Rychle jsem došla k botníku a obula se. Otevřela jsem dveře. Opravdu před našim barákem stál se svým bílým Lamborghinem.

 Opravdu před našim barákem stál se svým bílým Lamborghinem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"do prdele" vyběhla jsem z baráku až k osobě.

"co tady sakra děláš?!" sykla jsem

"sluší ti to" olizle si rty, když přejel očima po mé maličkosti. Odvrátila jsem oči a mikinu jsem si přetáhla přes břicho.
Tomu se Justin zasmál, ale nekomentoval to.

"tak co tu chceš?" znovu jsem se zeptala.

"jsem tě chtěl vidět. Na tvou tvářičku se nedalo zapomenout."

"říkal jsi, že už tě po včerejšou neuvidím" uchechtla jsem se.

"taky jsem si to myslel" podrbal se na zátylku.

"Dohaje. Pojď dovnitř, nepotřebuju další snímky na titulní straně." popadla jsem ho za ruku a vedla do domu.

Moc se omlouvám za tak pozdni zveřejnění. Já teď vůbec nevěděla co mám psát, přitom jsem to měla naplánované a najednou puf a všechno mi vypadlo z hlavy.

Platonická nenávistKde žijí příběhy. Začni objevovat